در برخورد با مشتری بحث ها و حرفهای زیاد هست, بهترین راه داشتن قانون منظم و دقیق است که طبق اون قانون کارها پیش بره تا مشکلی پیش نیاد,
اما بحث من در مورد نظرات مدیران هاستینگ در انجمن ها در خصوص همکاران( رقیبان) می باشد, به نظرم نباید در خصوص ضعف هاستینگی و زیر سوال بردن اون مطلبی در انجمن توسط مدیران هاستینگ های دیگه نوشته بشه, خود کاربران باید نظراتشونو بگن, نه اینکه یه مدیر بره بگه سرویس فلانی خوب نیست و فلانه! یا اگه نقد و انتقادی از همکاران در زمینه هاستینگ دارند مستقیما نام آن هاست را نبرند تا باعث لطمه زدن به اون نشن !