با سلام و درود
نمیشه از حق گذشت من از آقای میرزاخانی ( کارو) دو سرور داشتم و 1- به دلیل آتش سوزی (برابر هزینه ماهیانه تمدید سرور)
2- به دلیل دیداس سوییچ برابر قوانین sla به بنده هزینه تمام و کمال پرداخت کرده اند و به هیچ وجه از مشکلاتی که به وجود آمد ناراحت نیستم بلکه حتی بخاطر تنها چند ساعت دان تایم هزینه یک ماه سرور جلو افتادم
3- آیا شما میتوانید ساعت 2 شب به ovh زنگ بزنید و با زبان فارسی با ساپورت آن صحبت کنید ؟ ولی من 2 شب به آقای میرزاخانی زنگ زدم و با روی باز مشکل من را حل کردند
من در تمام مدت استفاده از سرور خود به جز یک مقدار قیمت بالای سرور هیچ مشکلی که من را آزرده کند نداشتم
با تشکر