داستان از این قراره که من یک سرویس adsl 512 نامحدود 1ماهه ازشون گرفتم به قیمت ماهانه 22500 تومان سر ماه موقع تمدید ، توی لیست سرویس هاشون دیگه 512 نامحدود نبود.
فقط اینا رو واسم گذاشته بودن :
(512) - اينترنت پرسرعت چلچله نامحدود نقره اي ( با 4 گيگ هديه سرعت بالا و تبادل حداقل 20 گيگ) (549000 ريال + آبونمان)
-(512) - اينترنت پرسرعت چلچله نامحدود طلايي ( با 10 گيگ هديه سرعت بالا و تبادل حداقل 40 گيگ) (849000 ريال + آبونمان)
(سرویسی که من داشتم 512 نامحدود معمولی بود)
با شرکت تماس گرفتم میگن طبق سیاست شرکت ، شما فعلاً همین سرویس ها رو می تونید استفاده کنید :|
اولش که گفتن مخابرات منطقه شما فعلاً همینا رو ارائه میده!!! بعد که فهمید با خر صحبت نمی کنه ! ، گفت طبق سیاست شرکت شما باید از اینا انتخاب کنید ...
با توجه به اینکه تغییر اپراتور اینترنت پرسرعت حدود 1 هفته معطلی داره منم مجبور شدم سرویسم رو با قیمت بالاتر تمدید کنم.
بحث قیمت نیست ، بحث سیاست فروش مزخرفیه که دارن و به نظرم مشتری رو بازیچه قرار دادن و سوء استفاده کردن.
نظر شما چیه ؟ برای شما مورد مشابه پیش اومده ؟