
نوشته اصلی توسط
isoroush
نابود کردی معنی دیتاسنتر رو هموطن ! (( جمله مگه دیتاسنتر دست یکی مثل شما نیست )) مثل این میمونه که شما بری مخابرات بگی خط تلفنمون قطعه ، بعد مخابرات بگه نمی دونیم مشکل از کجاست شما جوابش رو بدی مگه مخابرات دست یکی مثل شما نیست !؟
مگه مخابرات یه شیء هست که دست کسی باشه ! ، مگه دیتاسنتر یه جعبه پفکه بدنش دست آقای ایکس !
ما ماه پیش یک مشکل مشابه داشتم ، یکی از نمایندگان گزارش کرده بود یک رنج از آی پی های آسیاتک سروری که در آسیاتک کولو کرده بودیم را نمی دید .
با مرکز داده اسیاتک ( فکر کنم جناب اکبری ) که صحبت کردم گفتند که باید بررسی بشه ولی طی همین تماس ها وقتی رنج آی پی را اعلام کردند هویز همان رنج از آسیاتک کشور جمهوری چک ثبت شده بود و در CSF خود سرور کولو شده بلاک شده بود که با خارج شدن از لیست مشکل آن حل شد ،
شما از اینترنت آسیاتکی که خودتان یا مشترکی که گزارش کرده بود tracert بگیرید مشخص هست که در چه مرحله ای ارتباط ناممکن هست !
عدم اطلاعات کافی خود را دلیل بر غیرحرفه ای بودن یک شرکت با سابقه مثل آسیاتک ندهید !
پ.ن : پشتیبانی ADSL آسیاتک سطح سواد کمتری دارد ( سرویس محدود 20 گیگ آسیاتک را یک سال هست دارم و راضی هستم ) ولی پشتیبانی مرکز داده انصافا در بیش از 80 درصد موارد پاسخگو و آگاه هستند