
نوشته اصلی توسط
delta
تو بحث آخر تاپیک سرور هتزنر کارمند پرشین هویز یک حرفی زده بود که واقعا ناراحت شدم..برگشته بود گفته بود برای کسانی که توهین کردند متاسفیم!! در صورتی که این مشتری بود که باید برای شما متاسف باشه و شما به جای اینکه ازا ول جریان رو به مشتری اطلاع رسانی کنید و هر لحظه خبر رو به گوش مشتری برسونید سکوت کردید و این یعنی توهین مستقیم شما به مشتریهاتون.. شما حتی یکبار هم پوزش رسمی نخواستید و دو روز تمام به مشتریها استرس وارد کردید که بسیار جبران ناپذیره. به جای توضیحات همش فرار کردید و حتی حرفی نزدید و الان که سرورها باز شده تازه دارید خبر رسانی میکنید که مطمئن باشید دیگر هنای شما رنگی نداره و شما کلا از اعتبار افتادید. و این حرکت شما نقل به نقل میچرخه و اگر مشتری بخواد از کسی راجب شما سوال بپرسه مطمئن باشید همه از شما بد خواهند گفت.
مشکل برای همه پیش میاد.برای بزرگترین سرویس دهنده ها هم پیش میاد.اما مشتری رو به حال خود و افکار خود رها نمیکنند و هر بار خبر تکمیلی بهش میدند و نگران نمیزارنش.ما برای شما متاسفیم..