نقل قول نوشته اصلی توسط Nikan نمایش پست ها
سلام




ممنونم از جواب شما ولی فکر می کنم بین کاهش پیدا کردن احتمال ابطال و اینکه گارانتی بشود تحت هیچ عنوان ابطال نمی شود تفاوت زیادی وجود دارد.

ببخشید من اینقدر شفاف سوال پرسیدم چون واقعیت این است که ما بعد از داشتن سی و چند تا سرور اختصاصی با لایسنس cPanel نمی توانیم این موضوع را گارانتی کنیم که تحت هیچ عنوان ابطال نمی شود چون واقعیت این است که ابطال شدن یا نشدن دست من یا شما یا مدیر سرور و یا ... نیست این خود cPanel است که این کار را انجام می دهد.

البته من قبول دارم که این موضوع با انجام تنظیمات خاص در سرور احتمال اتفاق افتادن آن کاهش می یابد ولی ....

با تشکر
دوست عزیز

شرکت cPanel برای ابطال لایسنس ها سیستم خاصی دارد که از چندین فاکتور برای تصمیم گیری در این جهت استفاده می کند. در صورتی که شما این فاکتور ها را مد نظر داشته باشید به هیچ عنوان لایسنس شما ابطال نمی گردد حتی در صورتی که از شما شکایت گردد!
در حقیقت کاری که ما می کنیم ترفند هایی است که در نهایت منجر به اثبات این مسئله می شود که این سرور توسط ایرانیان مدیریت یا کنترل نمی شود!
در عین حال با توجه به اینکه کلیه IP های ما به نام خودمان است، عموماً cPanel قبل از تحریم با ما تماس می گیرد و در مورد صاحب سرور یا IP فرد سفارش دهنده سرور از ما پرسش به عمل می آورد که چندین مورد در ماه قبل برای ما پیش آمده است. در چنین حالتی هم ما مسلماً اطلاعات مشتری ایرانی را به وی نمی دهیم تا لایسنسش رو باطل کنه!

در چنین شرایطی است که ما می توانیم گارانتی 100% در مورد عدم تحریم برای لایسنس هایمان بکنیم که این مهم با توجه به موارد بالا به دست آمده است.