با سلام خدمت همه دوستان
2 روزه ميخوام اين تاپيك را ايجاد كنم و ازدوستان نظر خواهي كنم ولي وقت نميشد
شما فكر كنيد يك مشتري داريد و درخواست بازگشت هزينه و لغو سرويس را ميكنه
در صورتي كه 2-3 روز هم از سرويس شما استفاده كرده
چگونه وجه دريافتي را به مشتري ميديد
بزاريد واضحتر بگم
من چند روز پيش ها مشتري داشتم و يك هاست 5 گيگ خريد كرد
براي استفاده از راپيدلچ
3 - 4 روزي استفاده كرد و بعد با شركت تماس گرفت كه ، ميخوام سرويسم را لغو كنم هزينه را به حسابم واريز كنيم
دليل ناراضايتي را كه پرسيدم گفتم سرعت لچ پايين هست (( خوشبختانه مشتري مشهدي بود ))
گفتم بياد شركت
يك فايل 1000 مگ را براشون لچ كردم (( يعني اين : ))
کد:
http://70.33.207.66/1000mb.bin
58 ثانيه زمان برد
گفتم اين كجاش مشكل داره و ... كه ديدم داره بهانه مياره و هزينه پرداختي را بهش دادم

===============================

حالا صحبت من با همكاران اين هست
طرف اومده تو اين 4 روز هر روز كلي فايل براي خودش لچ كرده و استفاده بهينه داشته
بعد مياد ميگه من نميخوام و هزينه اي كه كردم را پس بديد

1 - آيا اين كار صحيح هست كه ما كل هزينه را بهشون كامل پس بديم ؟؟
2 - با كساني كه هيچ دليل قانع كننده براي ما نميارن بايد چطور برخورد كرد ؟؟
3 - تا چند روز بازكشت وجه قابل قبول هست ؟؟ شايد طرف آمد و يك هفته هم استفاده كرد و ديگه كاري كه داشته را انجام داده - به نظرتون درست هست كه هزينه را بهش پس بديم ؟؟
4 - و ...