شما مگر برای یک مشتری منت میکشی عزیز؟ شما باید در وحله اول یکجورایی شخصیت خودت رو حفظ کنی تا مشتری حساب ببره ازت نه اینکه هر چی مشتری گفت بگی باشه!! وقتی کسی سرویس میگیره فقط در صورتی که هاست مشکلی داشته باشه حق بک داره نه اینکه بخره بعد بگه خوشم نیومد پس میدم!! شما هم خوب دست به جیبی ها؟ تا میگه مانی بک میگی بفرما! مانی بک فقط در صورت اشکال در هاست نه نارضایتی مشتری! چون این مشتری هایی که من میبینم بهترین سرویس دنیا رو هم بگیرن ایراد میگیرند! این مشتری رو هم که گیرت آمده بود رو بیشوخی میگم من بودم از پنجره مینداختمش بیرون درس عبرت دیگر مشتری ها بشه!!
شركت طبقه سوم هست اگر از پنجره بندازمش بيرون كه بايد كلي ديه بدم