نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 16

موضوع: چرا بعضی فروشنده ها اینطوری هستن؟ چرا دورنگی؟ چرا دو رویی؟

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #8
    عضو دائم RoobinaServer آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    Tehran | تلگرام : @rbserver | کانال تلگرام : @roobinaserver
    نوشته ها
    2,600
    تشکر تشکر کرده 
    438
    تشکر تشکر شده 
    7,427
    تشکر شده در
    5,196 پست

    پیش فرض پاسخ : چرا بعضی فروشنده ها اینطوری هستن؟ چرا دورنگی؟ چرا دو رویی؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط gh-moradi نمایش پست ها
    کاملا صحیح متوجه منظور شما هستم اما باور بفرمائید دنبال سرویس ارزون و اینا نبودیم و نیستیم البته که هزینه هم مدنظر قرار میدیم
    دیدم ایشون افر دادن که برامون جالب بود قبل از هرچیزی سابقه ایشون رو بررسی کردیم بعدش واسه یکی از پروژه ها ازشون سرویس گرفتیم
    اروم اروم اعتماد به شرکتها کمرنگ و کمرنگتر میشه و انتخاب سخت تر. شاید روزی برسه که دیگه از سرویس دهندگان ایرانی هیچ سرویسی نداشته باشیم

    - - - updated - - -



    جسارتن شما از کجا میدانید ما درست هزینه نمیکنیم؟ آیا ما با شما همکاری قبلی داشتیم؟ کم و کاستی بوده از طرف ما؟ آیا هزینه به شما پرداخت نکردیم؟ یا به شما بدهکاریم؟
    ما سرویس را بعنوان پشتیبانی کامل خریداری کردیم (چیزی که توی تاپیک ذکر شده بود) و عرض کردم هیچ درخواستی مبتنی بر پشتیبانی نرم افزاری از ایشون نکردیم فقط یک سوال ساده در مورد تاریخ سیستم عامل بود که ایشون میتونست بهتر پاسخ بده نه اینکه مستقیم بگه هیچ پشتیبانی نرم افزار نداریم. به نظرم اگر درحد توانش بود و وقتش رو داشت میتونست جواب بده (درصورتیکه جواب ما بله یا خیر بود) و در آخر بگه امکان پشتیبانی نرم افزاری از این پس وجود نداره یا چیزی مشابه که مشتری مداری هم حفظ بشه. درسته بفرما و بتمرگ یه معنی میدن ولی استفاده درست ازشون خیلی شرطه
    با سلام


    درست هزینه که ذکر کردیم به این خاطر است که سرور با پشتیبانی نگرفتید و میزبان هم اگر ذکر کردند پشتیبانی کامل و هم اکنون پاسخ نمیدهند این یعنی درست هزینه نشده است و میزبان نیز به تعهدات خود عمل نکرده است.(معامله غیر شفاف با یک میزبان که به تعهدات خود پایبند نیست)

    درست هزینه اگر بکنید یعنی میدانید اگر ذکر میکنند پشتیبانی نرم افزاری کامل پس قیمت سرویس باید خیلی بیشتر از حالت یک سرویس خام باشد، در صورت تمایل مشخصات و نوع سرویس و هزینه ای که کرده اید را بفرمائید تا ببینیم آیا متناسب با سرویس با پشتیبانی کامل که تبلیغ چنین موردی بوده است هزینه شده یا خیر ...

    هزینه پرداخت نکردن (فرمودید بدهکار هستید) با درست هزینه نکردن دو چیز متفاوت است. درست هزینه نکردن یعنی متناسب با سرویسی که خرید کرده اید هزینه نپرداخته اید و به تبلیغات خام و پوچ توجه کرده اید که فقط جهت جذب شما به هر قیمتی بوده است.

    درست هزینه کردن یعنی بستن قرار داد فنی و پشتیبانی و دریافت سرویس مثل تمام شرکت های بزرگی که به این صورت خرید میکنند و آیا به چنین مشکلاتی بر میخورند ؟ و اگر مشکل دارند آیا یکی از آنها در یک انجمن تاپیک میزنند ؟ چون متناسب با سرویس و قرار داد هزینه داده اند پیگیری حقوقی انجام میدهند و حتی در مقابل sla که دریافت کرده اند میتوانند خسارت بگیرند.


    در پایان در وضعیت و حال فعلی مشکل 100% از میزبان است نمیخواهیم اعلام کنیم مشکل از شما است بلکه در مورد درست هزینه کردن برای خرید های آتی به شما اعلام کردیم که متناسب با آن سرویس بگیرید تا مشکلات خیلی کمتر شود، خودتان ارزیابی کنید و ببینید این هزینه با سرویس معقول هست یا خیر چون بهترین ارزیابی کننده خودتان هستید وگرنه که هیچ ماست فروشی ماست وی ترش نیست.

    در پایان اگر جسارتی احساس کرده اید که انجام شده است پوذش میخواهیم.

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط mizban97 نمایش پست ها
    سلام دقیقا
    بنده خودم با یک شرکت خارجی کار می کنم ازشون پشتیبانی خواستم حدود ۷۰ دلار قیمت بهم دادن .
    که به پول ایران خیلی در میاد حدود ۴۰۰ هزار تومان میشه .
    در صورتی که ایرانی ها حاظر به پرداخت هزینه های پشتیبانی نیستند و با این حال انتظارات زیادی از سرویس دهنده خودشون دارند .
    متاسفانه خیلی از دوستان را دیده ایم که یک سرویس دهنده خارجی درخواست هزینه میکند به راحتی برای پشتیبانی هزینه میدهند اما به یک ایرانی هزینه نمیدهند.

    چرا ؟ چون مقصر میزبانها هستند اگر مانند خارجی ها شفاف و بدون هیچ دورنگی سرویس بدهند و هرچیزی که ذکر میکنند بدانند باید به آن پایبند باشند پس با دقت موارد را درج میکنند و فقط تبلیغ برای جذب مشتری نخواهد بود آن زمان مشترک هم اطمینان داشته و درست هزینه میکند.

    اصلا همین کلمه که ذکر میکنند پشتیبانی کامل دارای ابهام است، پشتیبانی کامل ؟ واقعا هر مورد نیازی باشد در توان میزبان است ؟ در این حد دانش کل موارد فنی را دارند ؟
    ویرایش توسط RoobinaServer : June 13th, 2018 در ساعت 17:02
    میزبان داده پرداز - روبینا سرور - (تلفن و راه های ارتباطی - Roobinaserver.ir)
    پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
    از سال 1385 تا کنون


  2. تعداد تشکر ها ازRoobinaServer به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نحوه نمایش زیر دسته و استایل دهی؟
    توسط .:: Ali ::. در انجمن Wordpress
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: October 7th, 2016, 13:39
  2. روش استفاده از صد گیگ فضای بک اپ کیمسوفی؟
    توسط ertebat7 در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: September 12th, 2012, 13:04
  3. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: April 21st, 2012, 20:33
  4. آماده به کار هستم و دنبال کار دانشجویی؟!!!!
    توسط mohebali در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: April 22nd, 2011, 10:43

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •