در خصوص اموزش جامع بله درسته وظیفه بنده هست حالا یه اموزش هایی بزارم ولی نه اینکه مثلا من بیام کلیه باگ های whmcs رو اموزششو بزارم ممکنه یه اروری پیش بیاد خود بنده هم بلد نباشم طرف بهش برخورد کرده باشه پول پشتیبانی نرم افزاری هم نمیده و توقع داره براش انجام بدیم عه خوب این یعنی چی ؟‌!!!!!

شرکت هتزنر بهشون میگیم virtualizor نصب کنید میگم حتی با هزینه هم نصب نمیشه پشتیبانی نرم افزاری نداریم یعنی چی ؟ خوب ماهم روز اول به همه مشتریان توی قوانین سایت چندین بار زدیم ۴ بار مشکل رو رفع کردیم حتی برای فرد ولی خوب توقع متاسفانه اینکه لقمه کنیم بزاریم دهانشون و هاستینگ داری هم بکنند و تا میگیم انجام نمیشه نرم افزاری فکر میکنند حق با خودشونه و میگن پول برگشت بزنید ( این رو هم زمانی میگن ۵ ماه دارن از سرویس استفاده میکنند !!!! )