
نوشته اصلی توسط
kiavaco
خدمت دوستان سلام عرض میکنم . ما متاسفانه نمیدونم بگم غلط کردیم .... خوردیم سرویس فروختیم به این افراد که مبتدی هستند و کار با دایرکت ادمین بلد نیستن . متاسفانه طرف بلد نیست یه ssl نصب کنه و داره سرویس میفروشه و هروز بیش از ۱۰۰ درخواست داره که ما براش رفع کنیم whmcs تنظیم کنیم و ....
میخوام یه توضیحی دوستان بدن ما سرویس میفروشیم و گفتیم پشتیبانی اسکریپتی نداریم
کسی که مبتدی هست الکی انگ میندازه روی سرور میگه سرور ایراد داره یه اس اس ال بلد نیست نصب کنه
بهش دسترسی روت دادیم درک کنه به نظرتون مشکل از چیه ؟ چیکارشون کنیم ؟
متاسفانه افراد پرو و گستاخی هم هستن اسمشونو نام نمیبرم در صورتی که حالا لازم باشه نام میبریم
ممنون میشم راهنمایی کنید
با سلام
"خشت اول چون نهد معمار کج - تا ثریا میرود دیوار کج"
حق همیشه با مشتری است و مشترک فعلی شما نیز حق دارد مگر شما از روز اول اعلام کرده باشید پشتیبانی ندارید و به هر قیمتی مشترک جذب نکرده باشید.
شاید با عدم ارائه پشتیبانی نرم افزاری مشترکین شما کم شوند (چون همیشه هاستینگ هایی هستند که مفت سرویس بدهند و مشترکین شما را جذب کنند به عنوان مثال یک سرویس تاپیک بزنید 10 ت - هاستینگ دیگری (هرچند معروف نیست و تابستانی است اما مشترک جدید که دقت نمیکند!!!) که تا دیروز 15 ت میداده فردا 9 ت میدهد یعنی رقابت بر سر قیمت نه کیفیت
) اما حداقل اصولی و حرفه ای کار میکنید و مشترکین یا با سواد سمت شما خواهند بود یا بابت پشتیبانی هزینه خواهند پرداخت.
اگر شما هزینه بابت پشتیبانی دریافت میکردید 1000 تا درخواست دیگر هم مشترک شما داشت با جان و دل انجام میدادید چرا ؟ چون با دریافت هزینه پشتیبانی حقوق کارمندان پشتیبانی در می آمد و حتی اگر کمبود پشتیبانی حس میشد کارمند جدید برای این موارد استخدام میکردید.
با حساب کتاب و دقیق جلو بروید ... تجربه نشان داده مشترکینی که بابت درخواستشان هزینه میپردازند و توقعشان در همان حد درخواستشان است مشترکین راضی تری هستند و شرکت فنی نیز میتواند با سرعت و کیفیت بیشتری پشتیبانی ارائه کند.
باتشکر