ببخشیدآ
من به عنوان یک کاربر مبتدی با اجازه نظر می دهم
والین سایتم را در جای ساختم که در گوگل از همه بالا بود- الانم هم از بهترین ها هست
من سالی 20 هزار تومان دادم و فکر کنم جون دیکه اولا بود هیج جی نمی دونستم و حتی کار با سی پنل - انتهای سال 412 سوال ازشون پرسیدم و تو یک سوال هم ندیدم تفاوت دیر کردو بد خلقی و .. داشته باشند
برای همین هر جا سرج می کنم می بینم همه اسم اون شرکت را دارند تو لیست بهترین ها دارند
تا انجا هم که متوجه شدم 2 سال قبل از دهن یکی از پشتیبانی ها پریدبالای 80 هزار سایت دارند سرویس می دهند البته نسخه من لینوکس بودو بقیه را نمی دانم
به عنوان کاربر مبتدی _ درسته اول هزینه را می شنجم و لی مطمینا بعد جند ماه اگر پشتیبانی انجام نشه و یا بابت سوالو جوابو مشکلات کسی ازم 1 هزار تومان در خواست کنه سریه می روم یک حای دیکه و عمرا هم بر نمی گردم ول بشضه بهترین سرویس دهنده.
ان کاربر شما هم فکر نکنم مریض باشه . خب حتما مشکلی دارد کمک کنید بر طرف بشه چی ازتون کم میشه ؟ کاربر و مشتری شما هست دیکه _ مشکل اش حل بشه دیونه نیست که اعصاب شما و خودشون بهم بزنه - منم تجربه کردم مشتری می خواست بیاد از فروشگاه ام خرید کنه یک مشکلی پیش امد اعصاب منو مدیر هاست خراب کردو بعد دو روز با هزار التماس در عرض فقط 2 دقیقه امدو درست شد - اولین فرصت من انتقال دادم الانم هستم جایی که راهنمایی و پشتیبانی دوستانه دارد و شخصا منم 6 نفر هم اوردم ازشون سرویس گرفتندو بازم میارم _هاست لینوکس بدون ssl_ تعدادی کلا برای همه جی ادعای پول دارند که به نظرم برای کسب اعتبار کاملا اشتباه است .
شما یه کاری بلد باشید حاضرید بصورت رایگان برای بقیه انجام بدید؟
وقت بذارید و پول نگیرید؟
شما فروشنده کولر گازی هستید، اگه هر بلایی سر کولر در اومد شما میرید براش درستش کنید؟
شما فروشنده سیبزمینی هستید، میرید برای خریدارتون خورد کنید؟ سرخ کنید یا بذارید دهنش؟ چی ازتون کم میشه؟ همش ۲-۳ ساعت وقت میذارید دیگه!
به مشتری ایرانی سرویس اضافه بدی، سوارت میشه!
بهتره که هیچ سرویس اضافهای ندی! سرویس اضافه خواست، اگه بلدی با هزینه براش انجام بدید!
با اجازه استارتر -
دوست عزیز قصد بی احترامی ندارم ولی بهتره یکم رو جمله بندی و املای کلمات دقت کنید
- - - Updated - - -
استارتر گرامی از اینکه زیاد تو تاپیک شما پیام دادم معذرت میخوام
امیدوارم از صحبت های من ناراحت نشید
اول اینکه یکم سرعت سایتتون را بهتر کنید و سایت را بهینه تر کنید که مشتری به کارتون ایمان بیاره - برای من سایتتون 5 دقیقه برای لود کامل زمان برد و این یک فاجعه هست
دوم اینکه بخش قوانین را خودتون با مشورت همکاراتون و با دقت زیاد نگارش کنید نه اینکه کپی بزنید
الان چک میکردم خیلی از توضیحات سرویس هاتون به صورت کپی از سایت های دیگه بود
حتی بعضی موارد اسم شرکت دیگه ای ذکر شده بود
برای مثال شما متن زیر را کاملا و بدون تغییر از سایت سرورپارس کپی کردید و حتی نام شرکت سرور پارس را داخل سایتتون تغییر ندادید
خب دوست گرامی زمانی که فروشنده قوانین و توضیحات محصولاتش را از سایت های دیگه کپی کنه صد درصد دچار چنین مشکلاتی میشههاست لینوکس سرورپارس هاست کاملی برای میزبانی وب سایت هایی بوده که تکنولوژی آن ها بر اساس PHP و یا html بنا نهاده شده،سرعت بالا،قیمت مناسب،پایگاه داده های نامحدود از ویژگی های بارز این هاست لینوکس می باشد،در صورتی که از CMS های متن باز مانند جوملا ،ورد پرس،نیوک و… به زبان های PHP و یا CGI و Perl استفاده میکنید ما این هاست لینوکس را به شما پیشنهاد می کنیم.
در صورتی که در حال حاضر از سرویس دهنده هاست خود راضی نیستید ما اطلاعات شما را به صورت رایگان به این هاست منتقل می کنیم
پس به نظر من قبل از ارائه سرویس بهتره با دقت رو سایت و قوانین خودتون کار کنید و بعد سرویس بدید
تشکر
ویرایش توسط emperatoor73 : June 14th, 2018 در ساعت 00:07
ببخشداآآ الان مشکل کلمات املایی است ؟یا واقعیت های که گفتم خوشتان نیامد ؟
مورد دوم که در ادمه من متوجه نشدم و خیلی دوست دارم بدونم
من یک سایت و.. دارم منتثل می کنم به یک سرویس دهنده دیگر _ الان اون سایت من بالا نیاد و مدیر سرور هم بفر مایند مشکل ما نیست ، این جا حق با مشتری نیست ؟؟
همیشه حق با مشتری است و به نظر کسانی هم که حوصله ندارند بروند شغل دیگر انتخاب کنند
باید دقت کنند جه شغلی انتخاب می کنند و مشکلات و ترفندو کارشون هم باید کاملا اشنا باشند ، هزار و یک مشکل در این شغل پیش می اسد و باید اگاهی و علم کافی در این مرود داشته باشند
شما هزینه را انتخاب کردید و خریدار هم طبق اون خرید کرده است ، برای فلان فروش .. خدمات نمی دهم اشتباه است .
البته همینکه بفهمیم اینجا ایران است و این موارد بعید نیست ،شهری می روی برای خرید یک شلوار و روسری و... ده تا جنس می بینی اخرشخرید نمی کنی با احترام از مغازه بیرون می ایید و موردی هم است اولی را نگاه می کنی دومی را دیدن فروشنده صداش در میاد . ته هر دو مشخص است ،تعدادی توقع دارند پول بدهند / التماس هم بکنند اخرش بدهکار هم بشوند. این دیکتاوری در کار است .
شخصا محصولی انتخاب می کنم و تمام پشتیبانی هم انجام می دهم ممنون هم هستم از من خرید کردنند. کلا تو فکر اینم خدمات بیشتری بابت خریداشون اضافه کنم که مجدد ازم خرید کنند به نوعی فروشنده محتاج خریدار استو باید ازش هم ممنون باشد ، یک هفته کسی ازتون خرید نکنه متوجه می شوید که همیشه حق با مشتری است .
ویرایش توسط sarac110 : June 14th, 2018 در ساعت 23:01 دلیل: تکمیل
1- انتقال سایت وظیفه هاستینگ نیست مگر اینکه قبل خرید یا بعدش هماهنگی داشته باشید و سرویس دهنده قبول کنه
۲- تجربه کافی در زمینه وب مستری ندارید می تونین برین سراغ تفریحات دیگه و اگر هم مشکلی داشته باشید باید بدونید مشکل حتما از سمت سرور هست که در اینصورت نبایستی هر مشکلی بود مستقیما به سرویس دهنده بگید.
3- اینجا مغازه نیست و شما مشتری نیستین ، الزاماَ بایستی به حقوق سایرین احترام بگذارید
۴- اگه کسی بهتون التماس کرد از من سرویس بگیرید باب میل خودتونه کسی رو متهم جلوه ندید
۵- در صورت خرید مجدد یا همون تمدید راضی نیستین سرویس دهنده تون رو تغییر بدید.
۶- اگر محتاج مشتریانی امثال شما هستند یا هستیم به درک ! می تونین از جایی بخرین که کلا هرچی می خواهید انجام بده
در آخرم فک کنم شما ۱٪ هم عملکرد و سیاست های کاری وب مستران اطلاعی ندارید . باید خدارو هم شکر کنید در این وضع اقتصادی همیشه دسترسی به فناوری در زمینه آیتی دارید که اینم ثمره همکاران عزیزی هست که امثال شما بدهکارشون می کنین
-->نوع نظر: کاملا انتقادی<--
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)