پيشنهاد ميشه براي اينگونه مشتريان ، در سايتتو مطالب آموزشي در مورد سرور و ... قرار بديد و اگر مشتري تقاضايي داشت ارجاعش بديد به آن مطلب آموزشي و اگر خواست شما براش انجام بديد براي بار اول يا تنظيماتي كه يكبار انجام ميشه ؛ رايگان انجام بديد
گاهي اوقات خودتون انجام بديد اگر چه رايگان هست اما با توجه به اينكه اگر به كاربر بسپاريد براي انجام دادن و بروز مشكلات بعدي و سوالات بعدي كه ممكنه ايجاد كنه و وقت و زماني ازتون گرفته بشه؛ خيلي هم از لحاظ مالي و هم روحي بصرفه تر خواهد بود.
مشتري را راضي نگه داريد اما نه به قيمت اعصاب خوردي براي خودتون
افراد عصبي و بي ادب و ... مشتري محسوب نميشوند و همان ابتدا باهاشون قطع ارتباط كنيد