نقل قول نوشته اصلی توسط vrujak نمایش پست ها
سلام دوستان
از دیجیکالا یک عدد پاوربانک شیاومی خریدم که تقلبی بود تاریخ 1 اردیبهشت رسید (با یک هفته تاخیر) دوم اردیبهشت به دیحیکالا پیام دادم که محصول تقلبی هست و می خوام برگشت بزنم از اون تا امروز که 14 روز میگذره هیچ پاسخی دریافت نکردم هی امروز و فردا میکنن. و هر روز زنگ می زنم اما میگن به زودی بهتون اطلاع میدیم.
یه ایمیل هم به ای نماد زدم پنج شنبه اما اونم هیچ پاسخی نداده تا این لحظه.
بنظرتون من چطور پیگیری کنم به کجا شکایت کنم؟ از دوستان اگه تجربه منو داره ممنون میشم راهنمایی کنه.
سپاس
سلام
دیجی کالا را نمی دانم ولی به نظرم چون به هر حال سابقه خوبی داشته اگر حق با شما باشه حتما کارتون رو راه می اندازد
اما می خواهم تجربه خرید تلخ از ایرانسل را براتون تعریف می کنم :
مودم td-lte ، نزدیک 400 ت خریدم در مرکز تهران کار نمی کرد ! مطمئنا مشکل از محدوده من نبود چون حتی در پشت بام هم کار نمی کرد !
با اینکه جز مناطق سبز (به اصطلاح پر سرعت ) به حساب میشد با هزار بدبختی بعد 4 یا 5 ماه با شکایت در cra.ir توانستم پولمو پس بگیرم
و با اینکه هیچ پیگیری از طرف ایرانسل صورت نگرفت و وعده امروز فردا می دادند
بنابراین اگر مطمئنید که حقتون رو خوردن کوتاه نیایید و سعی کنید به بخش های مدیریتی تماس بگیرید چون اپراتورها و کارمندان معمولی اصلا براشون مهم نیست فقط حقوقشون رو میگیرن و به قولی می پیچونن شما رو .