نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

موضوع: ناپدید شدن مشتریان پس از ارائه خدمات،جواب ندادن به پیام ها و...؛ چرا؟ و راهکار؟

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #6
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    45
    تشکر تشکر کرده 
    47
    تشکر تشکر شده 
    15
    تشکر شده در
    14 پست

    پیش فرض پاسخ : ناپدید شدن مشتریان پس از ارائه خدمات،جواب ندادن به پیام ها و...؛ چرا؟ و راهکار؟

    به نظر من تلگرام محیط خوبی برای ارتباط با مشتری نیست. سیستم ارتباط با مشتریان روی سایت پیاده کنید.
    برای کارتون قانون تعریف کنید. میتونید فرم های قرارداد سایر شرکتهای طراحی رو ببینید. به عنوان مثال برای یک طرح 40 درصد ابتدای کار، 30 درصد اواسط کار و 30 درصد باقی رو پس از اتمام بگیرید.
    وقتی یک تایم مشخص از سفارش بگذره و یک طرف کوتاهی کنه قرارداد فسخ و طبق بندها عمل بشه

  2. تعداد تشکر ها از MyroxSoft به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: July 18th, 2016, 18:08
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 22nd, 2015, 00:58
  3. پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: September 4th, 2013, 15:01
  4. مشکل واحد در موضوعات،آخرین مطالب و...,
    توسط onlyzaeri در انجمن MovableType
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: September 20th, 2012, 18:38
  5. پیشرفت و پس رفت در ارسال و دریافت ایمیل
    توسط DeltaGostar در انجمن کلوکسو يا ال ايکس ادمين Kloxo or LXAdmin
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: March 15th, 2010, 02:15

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •