نقل قول نوشته اصلی توسط Sajad نمایش پست ها
سلام
احتمالا روال کاریتون رو باید بهتر کنید.
مثلا وقتی یوزر از شما کار خواست ابتدا دموها را نشون بدید که بررسی کند. سپس صفحه تعرفه رو ببیند و نهایتا اگر خواست بیعانه پرداخت کند و کار را شروع کنید. پس از پایان کار و قبل از تحویل هم مابقی هزینه را پرداخت میکند و سرویس مورد نظرش رو تحویل بگیره.
اگر کسی خارج از این روال ازتون کار خواست معمولا مشتری نیست یا اگر مشتری باشه مشتری خوبی نیست و دردسرساز میشه براتون
سلام.ممنون
ما تقریبا از اکثر مشتریانمون بیعانه دریافت می کنیم.اما عجیب اینجاست که بعضی از همین مشتری ها هم بعد از مشاهده کار دیگه پیام نمیدن.خوب اگه بر فرض طرح بد بوده نباید برای برگشت پول پیگیری کنن؟ یا بگن طرح اون چیزی نبود که میخواستیم؟ برای من سوال شده که چرا یک عده غیبشون میزنه و حتی بر نمیگردن حقشون رو پس بگیرن؟