نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 50

موضوع: ███ ۷ روز تست رایگان!‌| تخفیف باورنکردنی بر روی سرور‌های هلند نیرا کلاود به مناسبت انتشار نسخه نهایی ویندوز سرور ۲۰۱۶ ███

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #24
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Apr 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    437
    تشکر تشکر کرده 
    1,075
    تشکر تشکر شده 
    1,426
    تشکر شده در
    919 پست

    پیش فرض پاسخ : ███ ۷ روز تست رایگان!‌| تخفیف باورنکردنی بر روی سرور‌های هلند نیرا کلاود به مناسبت انتشار نسخه نهایی ویندوز سرور ۲۰۱۶ ███

    نقل قول نوشته اصلی توسط freeacounting نمایش پست ها
    شما مشکل رو بیشتر از سمت ما مشتری ها میدونین اما من که استفاده نداشتم چرا سرعت افت پیدا کنه خود به خود هست یا خودم زدم سرعتش رو کند کردم
    من از کیفیت سرویس های استارتر اطلاعی ندارم و فقط طی تجربه و دیده ها بیان میکنم ...

    مشکل از سمت سرویس دهنده :

    گاهی اوقات ممکن هست سرویس دهنده سرویس هایی با تخفیف بالا ارائه بده یا قیمت پایین که در این صورت نیاز مند اورسل هست تا هزینه های جاری و هزینه سرور و ر اخر سود خود را کسب کند ... پس اون دسته از مشتریانی که سرویس های ارزان قمیت خریداری میکنند ( سرور های مجازی ) نباید از افت کیفیت شکایت بکنن ...

    مشکل از سمت سایر یوزر های سرور :

    بعضی وقت ها دلیل افت کیفیت میتونن سایر یوزر ها باشن به این صورت که از منابع اختصاص داده شده که نمیتوان محدودیتی بر روی آن ایجاد کرد ( مقدار پردازش هارد و پورت و ...) بیش از اندازه استفاده میکنند که این موجب کاهش کیفیت باری سایر سرویس گیرنده های موجود بر روی ان سرور میشود ... برای رفع این مشکل تنها دو راه وجود دارد بالا بردن هزینه ها توسط میزبان و تغیر نوع هارد و افزایش پرت ( برای مثال تغیر به 10 گیگ ) یا در صورتی که در قوانینشون ذکر شده باشه طبق قانونی که مشتری هنگام سفارش قبول کرده است دسترسی وی به سرویس محدود بشه ...


    مشکل از سمت سرور خود مشتری :

    گاهی اوقات ویروس ها و یا سایر پروکسس هایی که توسط سرور در حال انجام فعالیت هست بیش از اندازه زیاد میشود و باعث کندی سرعت میشود البته این مورد میتونه به هزاران چیز دیگر مربوط باشه مانند برنامه های کاربردی نصب شده بر روی سرور توسط مشتری یا هک شدن سرور و غیره ... این مورد باید توسط خود مشتری رفع بش و معمولا پشتیبانی نرم افزاری سرویس دهنده ها انجام نمیدن ... ( مگه اینکه با هزینه جدا گانه درخواست بشه )


    پ.ن : من هیچ اطلاعی از سخت افزار سروری که به شما تحویل داده شده و کیفیت اون ندارم و فقط مشکلاتی که روز مرره برای سرویس ها پیش می آید را به صورت کلی بیان کردم ...
    پ.ن2 : سرویس دهنده 7 روز سرویس رایکان در اختیار میگذارد این معمولا به آن معن یهست که از کیفیت سرویس های ارائه شده خودشون مطمعن هستن .. ( اکثر هاستینگ ها گارانتی بازگشت میدن که وقتی هم به مشکل میخوردی زیر بار نمیرن برای باز پس دادن هزینه ... اما ایشون از همون اول هیچ پولی دریافت نمیکنه ... )



  2. تعداد تشکر ها ازMr.Pouria به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نیاز به راهنمایی جهت تنظیم dns روی ویندوز سرور 2008
    توسط osanloo.morteza در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: February 9th, 2016, 18:00
  2. نیازمند فوری وی پی اس ویندوز 2003 جهت تست یه نرم افزار
    توسط mehdi0098 در انجمن درخواست سرور مجازی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: July 21st, 2014, 22:32
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: March 4th, 2013, 17:29
  4. راهنمایی برای ست کردن یک دامین روی وی پی اس ویندوز
    توسط tak2media در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: June 2nd, 2010, 16:06
  5. پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: April 18th, 2010, 23:19

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •