سلام،
یعنی شما که فروش اینترنتی دارید هیچ اطلاعات تماسی از خودتون در سایتتون قرار ندادید که مشتری اگر مشکلی پیش آمد بتونه با خودتون تماس بگیره و مجبور نشه اطلاعات تماس شما را از جای دیگری گیر بیاره؟
به نظرم وقتی محصولی را در اینترنت ارائه می کنید و در قبال اون پول دریافت می کنید قطعا باید شماره و اطلاعات تماس از خودتون در سایتتون قرار دهید حالا هرچند بیشتر از 1 میلیون نفر هم بخواهند شماره شما را داشته باشند بلاخره از مشتریان شما هستند و این حق را دارند از جایی که محصولی خرید می کنند شماره تماسی داشته باشند جهت تماس پشتیبانی.
سعی کنید یک خط تلفن مخصوص شغلتون و سایتتون تهیه کنید و در سایت قرار دهید. هرجا هم نیاز شد این شماره را بدید چون مخصوص کسب و کارتون است و دیگه شخصی نخواهد بود.
مثلا بنده هم علاوه بر شماره تلفن های ثابت دو خط همراه دارم یکی شخصی یکی هم برای مشتریان.
موفق باشید