
نوشته اصلی توسط
Majiiid
استارتر عزیز کجایی؟
دوستان دارن جوابشون رو خطاب به من میگن عزیزان منکه استارتر نیستم
ولی اینم بگم تو یکی از بندهای قوانین درگاه های واسط این مورد اومده که وب مستر و فروشنده باید شماره تماس و راه ارتباطی معتبر در سایت داشته باشه تا اگر مشکلی برای کاربر پیش اومد جوابگو باشه ،اما این دلیل نمیشه درگاه به هرکی که از راه رسید اطلاعات تماس وب مسترو بده
درسته . تیکت و گزینه های تماس از راه های معتبر محسوب میشه ولی همونطور که دوستان اشاره کردن کاربر ممکنه فکر کنه با این گزینه ها جواب نمیگیره میره سراغ درگاه
به این نکته هم توجه کنید در قوانین همه این درگاه ها به حفظ حریم خصوصی صاحب حساب اشاره شده و اعلام شده اطلاعات افراد بدون درخواست مقام قضایی به کسی داده نمیشه
من به نظرات دوستان در باره آسان تر کردن راه های ارتباطی احترام میذارم و ایرادت رو قبول دارم و راه های تماس رو راحت تر میکنم ولی اینکه با تماس کاربر با درگاه شماره تماس داده بشه به کاربر راستش برام قابل پذیرش نیست و حتی مداخله درگاه در امور روزمره وبسایت ها رو کار درستی نمیدونم . درگاه در مواردی که تخلفی از سوی صاحب حساب اتفاق افتاده باشه باید پیگیر بشه نه این موارد عادی که از روی اشتباهات فردی اتفاق میفته رو به این حساسیت دنبال کنن
- - - Updated - - -

نوشته اصلی توسط
iHSG
به نظر من بهترین کار برای شما اینه که به یه برنامه نویس بسپارید که ماژول پرداخت سیستم شما رو به صورت موقت با اون دو درگاه دیگه سازگار کنن.
یا حداقل اگه این کار رو نمیکنید محتویات تگ FORM صفحه پرداخت رو ویرایش کنید و به اون تگ input که قیمت رو میگیره با مقدار value مبلغ رو از پیش تعیین کنید که کاربر اشتباه نکنه.
یا بازم اگه این هم نمیشه حداقل واحد پرداخت رو همون ریال کنید تا کاربر اشتباه نکنه.
مرسی
من کارشناس نرم افزارم ولی میدونی که چیزی که در دانشگاه ها یاد میگیری با تخصصی که دوستان در این زمینه دارن خیلی فرق داره .
با دانش کمی که داشتم خوشبختانه بلاخره با تگ SELECT موفق شدم کد های قسمت مبلغ رو به صورت آپشن های انتخابی و آماده در بیارم که نیازی به وارد کردن دستی مبلغ نباشه . مشکل رو حل کردم الان
اما در مورد ماژول نتونستم کاری انجام بدم و فکر نکنم اون سازگار بشه و باید یک ماژول اختصاصی جدید سفارش بدم
- - - Updated - - -

نوشته اصلی توسط
softlayer
اینطوری که بنده متوجه شدم این مشکل زیاد برای شما پیش اومده که شاکی شدید. سوال اینجاست چرا جلوی این اشتباهات رو نمیگیرید؟ (صفر کم و زیاد!)
به شما پیشنهاد میکنم سیستم اتوماسیونتون رو بررسی کنید و تغییرات لازم رو ایجاد کنید.
صرفا اینکه یک مورد یا دومورد اشتباه صورت بگیره بنده فکر نمیکنم درگاه واسط اطلاعات شمارو به شخص خریدار بده، شاید تعداد اشتباهات پرداختی شما زیاد هست و شاکی زیادی دارید، بنده دلیلی نمیبینم که صفری در مبلغ پرداختی کم و زیاد بشه، شاید علت ارائه اطلاعات تماس شما به خریدار ها همین هست و این مورد هم منطقی هست.
در 90% اوقات هم کاربران مبلغ پرداختی رو در لحظه چک نمیکنند حتی مبلغ پرداختی رو هم نگاه نمیکنند، دلیل بر این نیست که شما صفر اشتباه جلوی مبلغ پرداختی (سهوی یا ...) قرار بدید.
دوست گرامی این دو درگاهی که ازشون دکمه پرداخت دارم سیستمشون به تومان هست . ما 0 اضافه نذاشتیم . نوشتیم در کادر زیر مبلغ خرید خود را به تومان وارد کنید . بعضی کاربران پیش میاد که به تومان بودنش دقت نمیکنه مثلا 10 هزار تومان رو به شکل 100.000 مینویسه فکر میکنه ریاله . حالا از روی عادت یا بی دقتی یا ...
در ضمن ما دو سه هفتس اومدیم روی این درگاه ها دیگه اشتباهات فردی انقدری نیست که درگاه به حدی زیر فشار باشه که بیاد این کارو بکنه ! و روزی مگه چند نفر پرداخت دارن و از این تعداد شاید در هفته یه اشتباه هم پیش بیاد که اونم همیشه خودمون تا دیدیم برگشتش دادیم حتی بوده کاربر خودش خبر هم نداشته و خودمون اطلاع دادیم که مبلغ رو اضافه واریز کردی .
البته همونطور که در پست قبل اشاره کردم این مشکل رو حل کردم و بصورت اپشن انتخابی دراوردم و دیگه شاهد این موارد نخواهیم بود .
بحث ما سر نقض حریم خصوصی هست . سوال اینه ایا درگاه واسط حق اینو داره با تماس کاربر شماره ادمین سایت رو بهش بده یا خیر ؟