عزیز دلم اون کادر فنی ISP هست که حالا شده کادر فنی دیتاسنتر. همون پشتیبانی معروف که زنگ بزنید میگه مودمتون روشنه یا نه(البته به جز پشتیبانی کور ها)
شاید شما بنا به بودجه ای که میپردازید و موارد دیگر واسطه به شما SLA روی تک سرورتون ارائه بکنه اما دیتاسنتر هیچ وقت نمیاد به شما سر یک سرور که ماهانه 300 میدید SLA بده.
بالا خره فرق باید بین کسی که عمده کار میکنه با End user باشه و توی همه مراکز به همین صورته حتی دیتاسنتر های خارج کشور، منتهی چون خارج کشور کیفیت شبکه و سایر موارد زیاد هست کمتر مشکل پیش میاد و به چشم نمیاد اما موقعی که وارد صحبت کلوکیشن بشید آن زمان تفاوت ها به چشم خواهند آمد.
هیچ وقت پشتیبانی که یک دیتاسنتر به یک مشترک واسط بزرگ میده به شما نخواهد داد ،اون واسط هم ناچاره یک سری خدمات بهتر از مرکز به شما بده چون اگر نده شما مستقیم طبیعتا از خود مرکز میخرید.
موفق باشید