با درود و احترام.
با اجازه استارتر گرامی :
یکی از همکاران بنده که با همین ایدی آنلاین میشد که مدتیه بنده بجاشون هستم ... مقداری گرفتاری و کسالت داشتن و متاسفانه نتونستند تا یه مدت بیان به همین دلیل تاپیک استخدام زدن که همین آقای معین طلاعی رو قرار شد باهاشون همکاری کنه و تا این مدت که همکارم نیستش ایشون کار مشتریها رو راه بندازه اما متاسفانه همین که اولین کار رو بهشون دادن پول رو برد و کلی بد دهنی و توهین واسشون جا گذاشت هم از طرف خودش و هم از طرف مشتری ! (البته متاسفانه چون سرعت کار و تحویل پروژه مشتریها خیلی مهم بود قرار شد بعد از تحویل اولین کار قرارداد و.. امضا بشه و تا این مدت مشتری گیر نکنه!)
بخاطر همون اولین سفارش که دادیم بهشون بعضی از همکاران و دوستان اینجا ما رو میشناسن در هر حالتی مشکلی از ما باشه خسارت رو میدیم و مجبور شدیم کلی ضرر و خسارت به مشتری بدیم... .!
همکارم آقای کاظمی رفتن پلیس فتا واسه کارهای خودشون که اونجا نیاز به هماهنگی بود و به پلیس فتا و حتی رئیس فتای ایلام گفتن موضوع ایشون رو نه برای پول بلکه جلوی کلاه برداریشون رو بگیرن اما متاسفانه هنوز که هنوزه نیستن آقای کاظمی بخاطر یکسری مشکلات و کسالت که بنده و چند نفر دیگه از دوستان داریم کارهای تیم رو پیش میبریم و به همین دلیل هم بیخیال شکایت شدن و حتی مامورها خیلی گفته بودن شکایت کنید و برید دادسرا اینجا خودمون صد در صد پیگیری میکنیم اما خب نشد متاسفانه ... اما اگر دوستان خواستن شکایت کنند لطفا اطلاع بدن بگم به همکارم هم بیاد که جلوی یکسری افراد کلاه بردار گرفته بشه که واقعا دارن انجمن رو به ... میکشن.
پیروز باشید.