نقل قول نوشته اصلی توسط isoroush نمایش پست ها
نابود کردی معنی دیتاسنتر رو هموطن ! (( جمله مگه دیتاسنتر دست یکی مثل شما نیست )) مثل این میمونه که شما بری مخابرات بگی خط تلفنمون قطعه ، بعد مخابرات بگه نمی دونیم مشکل از کجاست شما جوابش رو بدی مگه مخابرات دست یکی مثل شما نیست !؟

مگه مخابرات یه شیء هست که دست کسی باشه ! ، مگه دیتاسنتر یه جعبه پفکه بدنش دست آقای ایکس !

ما ماه پیش یک مشکل مشابه داشتم ، یکی از نمایندگان گزارش کرده بود یک رنج از آی پی های آسیاتک سروری که در آسیاتک کولو کرده بودیم را نمی دید .

با مرکز داده اسیاتک ( فکر کنم جناب اکبری ) که صحبت کردم گفتند که باید بررسی بشه ولی طی همین تماس ها وقتی رنج آی پی را اعلام کردند هویز همان رنج از آسیاتک کشور جمهوری چک ثبت شده بود و در CSF خود سرور کولو شده بلاک شده بود که با خارج شدن از لیست مشکل آن حل شد ،

شما از اینترنت آسیاتکی که خودتان یا مشترکی که گزارش کرده بود tracert بگیرید مشخص هست که در چه مرحله ای ارتباط ناممکن هست !

عدم اطلاعات کافی خود را دلیل بر غیرحرفه ای بودن یک شرکت با سابقه مثل آسیاتک ندهید !


پ.ن : پشتیبانی ADSL آسیاتک سطح سواد کمتری دارد ( سرویس محدود 20 گیگ آسیاتک را یک سال هست دارم و راضی هستم ) ولی پشتیبانی مرکز داده انصافا در بیش از 80 درصد موارد پاسخگو و آگاه هستند

پشتیبانیش حرف نداره و تنها مزیتش همینه

در عوض هزینه ترافیک بسیار بالاست - سرعت بسیار پایین سرویس های نامحدود ( سرعت دانلود = پهنای باند تقسیم به 64 ) همین 2 در آینده باعث میشود که همین شرکت مشتریان زیادی رو از دست بده به جای اینکه کاهش بده قیمت ها رو افزایش داده 512 با ترافیک 30 گیگ 56 تومن بوده و الان همین پلان با 20 گیگ با این قیمت داره در اختیار کاربران قرار می گیره
در نتیجه اگر از سواد این بنده خدا ایراد می گیرید کسانی هم هستند که از سطح سواد شما ایراد بگیرند
این گوشی سامسونگ و اپل نیست که دارید مثل دیگران روش غیرت نشون میدید ( استقلال و پرسپولیس هم نیست )
نوشته های بنده رو خود شرکت هم تایید می کنه که می تونید تماس بگیرید تا متوجه بشید