داشتن پشتیبانی فروش آنلاین با روابط عمومی بالا و حد خوبی از اطلاعات فنی و بخش پشتیبانی آنلاین با دانش فنی بالا و توانایی رفع کردن مشکلات در کمترین زمان ممکن و همچنین اندیشیدن تمهیدات لازم برای رفع مشکل در کمترین زمان ممکن (بک آپ، سرور جایگزین آماده و ...) گزینه ای هست که هم در جلب مشتری موثر هست و هم در موندن مشتری. خیلی مناسب هست که هر سوالی که برای یک مشتری پیش میاد به صورت راهنمای تصویری و متنی تهیه بشه و در دسترس مشتریان دیگه باشه، یا هر تقاضایی که یه مشتری میکنه به صورت یه سرویس ارزش افزوده در بیاد و ...
کلا در جلب مشتری رضایت مشتری های قبلی بیشترین اثر رو داره و در رضایت مشتری هم همون چیزهایی که گفتم.
به جز اینایی که گفتم، قیمت کمتر، امکانات ارزش افزوده (مثلا یه سایت ساز که مال خودتون باشه و بهشون بدین یا نصب سیستم های دیگه براشون و ... )، امکان خرید و پرداخت و ... به صورت کاملا آنلاین و بدون معطلی، طراحی سایت و کار کردن روی سئو هم در جلب مشتری موثر هست.
پ.ن.
من پایان نامهام به نوعی روی رضایت مشتری هست (البته رضایت مشتری اط فروشگاه الکترونیکی)، ولی خوب الان هنوز به جایی نرسیده، اگه به جایی رسید و یادم نرفت اطلاعاتش رو در اختیارتون می زارم.






پاسخ با نقل قول