صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 41

موضوع: راه اندازی پرداخت آنلاین

  1. #31
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    330
    تشکر تشکر کرده 
    84
    تشکر تشکر شده 
    520
    تشکر شده در
    331 پست

    پیش فرض پاسخ : راه اندازی پرداخت آنلاین

    نقل قول نوشته اصلی توسط nightman نمایش پست ها
    اینجوری که به درد من یکی نمیخوره روزی ۲۰۰ تا واریزی دارم پس بیشتر ضرر میدم اگه قرار باشه هر روز همه اینا رو چک کنم و دونه دونه پیگیری کنم
    دوست عزیز هیچ مشکلی نداره به پرداخت.شما خودتونو درگیر حرفهای این گروه نکنید اینا مدتی هست دوره کردند همه جا همین حرفارو پشت به پرداخت دارن میزنن کارتو بکن مشکلی پیش نمیاد

    ---------- Post added at 12:54 PM ---------- Previous post was at 12:51 PM ----------

    نقل قول نوشته اصلی توسط samansystems نمایش پست ها
    من به شما يا کس ديگه ای بی احترامی نکردم. ولی شما ظاهرا ادبياتتون در همين حد هستش بار ديگه ازتون درخواست ميکنم در حضور جمع مودب باشيد و از بکار بردن واژه هایی که در شان دوستان فعال در اين تالار ها نيست، خودداری کنيد. بدون شک اينجا کوچه و بازار نيست که هر واژه ای اونجا به کار ميبريم اينجا هم استفاده کنيم. به هر حال اين يک خواهش دوستانه هستش که شان خودتون رو بدونيد و هر چيزی رو هر جایی نگيد.

    در مورد مشکل شرکت سامان سيستم هم بله عرض کردم، ما در 3 ماه، ماهانه حدود 700 800 هزار تومان با شرکت به پرداخت اختلاف مالی داشتيم و داريم که با پيگيری های متداول ما از بازرسی بانک ملت و بعد از گذشت 2 ماه اين شرکت يک رقم حدود 500 600 هزار تومان رو تسويه کرد اما هنوز هم حدود 1600 اختلاف با اين شرکت وجود داره.

    مشکل ما از به پرداخت فراتر هستش. اصولا اين شرکت پشتش گرم هستش و حتی حاضر نيست مستندات طرف مقابلش رو بگيره و مستندات خودش رو ارائه بده :دی واقعا تجربه کار کردن ما با اين شرکت ثابت کرده اين شرکت هنوز معنی خيلی از چيز ها رو نميدونه. برای مثال وقتی يک گزارش رو از سيستم آماده ميکنيم و به عنوان خروجی بهشون ميديم ميگن اين گزارش تايپی هستش آخه اين گزاش بهر حال بايد از سيستم خروجی گرفته بشه و به شما داده بشه، شما چون ميبينی پرينت شده ميگه تايپی ؟

    در مورد يک تراکنش شما، خوب اعلام کرديد مشکل از سرور شما بوده، قبول! مشکل از سرور شما بوده. از کجا فهميديد که تسويه نشده ؟ غير از اين بود که رفتيد گردش حسابتون رو چک کرديد و تراکنش ها رو يکی يکی برسی کرديد ؟ حالا اگر روزی 100 تا تراکنش داشتيد چی ؟
    ضمنا با فرض اينکه سرور شما داون بوده چطور وضعيت تراکنش در سايت شما تاييد شده بوده و موفق خورده بوده در حالی که در سايت بانک ستل نشده ؟ اگر سايت شما وضعيت تراکنش رو به موفق تغيير داده يعنی سرور شما آپ بوده و مشکلی نداشته چون وضعيت تراکنش رو در سايت خودتون تغيير داده. يک برنامه نويس اين وسط قضاوت کنه ؟


    يکبار ديگه ازتون ميخوام مودبانه و محترمانه مستندات خودتون رو ارائه بديد و از بکار بردن واژه هایی که در شان و شخصيت دوستان فعال در اين سايت هستش خودداری کنيد.
    دوست عزیز باید بهتون بگم که خود شمات هم همین مسائل رو دارید.مشترکی بوده که داد داشته از ذرین پال همین 2 روز پیش که میگفت پرداختم انجام شده اما سایت میگه انجام نشده پولش دست شما بوده و با تیکتو ...حل کرده این مشکلات برای شما هم پیش میاد و باید چک کنید قرار نیست منی که روزی از 2 درگاهم کمتر از شماتراکنش دارم به علت معین چک کنم شما که تراکنش حدود 1000تایی مثلا دارید چک نکنید چک کردن که وظیفتون هست حالا تراکمنشتون زیاده باید از افراد بیشتری استفاده کنید.این مشکل مربوط به بانک ملت نمیشه خودتون مقصرید نباید بزارید تراکنشها معلق بمونه تو محدوده ای از زمان بعد برید خفت کنید بانکو اینجا به پرداخت مقصر نیست و خودتون مقصرید.پس تکمرار میکنم تو هرساتی دیدم گروه شما داره فقط همین حرفو مدتهاست میزنه از مدیرتون اقای امیری گرفته تا خودتون و... تا ادمی اونجا کار میکنید....

  2. # ADS




     

  3. #32
    عضو دائم Ashkankamangar.ir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    محل سکونت
    wien , Österreich
    نوشته ها
    1,341
    تشکر تشکر کرده 
    1,509
    تشکر تشکر شده 
    4,086
    تشکر شده در
    2,328 پست

    پیش فرض پاسخ : راه اندازی پرداخت آنلاین

    به نظرم ادامه ندید اقای m.hoseynpur کلا عصبی هستین تا الان چندین تاپیک از شما دیدم که داغ میکنین ..بی خیالش عزیز
    به هر حال خواستم خدمتتون عرض کنم که تجربات دوستان برای ما مهمه و میتونیم ازشون درس بگیریم یه سیستمی که یه بار بلغزه حتما مشکل داره
    در ضمن نمیدونم چرا زرین پال هیچوقت از بانک ملت استفاده نمیکنه و از پارسیانه اکثرا
    در مورد مازول پارسیان بگید
    چه طوره؟
    پورسانت بر میداره؟
    آنی هست؟
    چه طور میشه فعال کرد؟
    با مراجعه به بانک؟
    ویرایش توسط Ashkankamangar.ir : December 16th, 2011 در ساعت 12:58

  4. #33
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    330
    تشکر تشکر کرده 
    84
    تشکر تشکر شده 
    520
    تشکر شده در
    331 پست

    پیش فرض پاسخ : راه اندازی پرداخت آنلاین

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ashkankamangar.ir نمایش پست ها
    به نظرم ادامه ندید اقای m.hoseynpur کلا عصبی هستین تا الان چندین تاپیک از شما دیدم که داغ میکنین ..بی خیالش عزیز
    به هر حال خواستم خدمتتون عرض کنم که تجربات دوستان برای ما مهمه و میتونیم ازشون درس بگیریم یه سیستمی که یه بار بلغزه حتما مشکل داره
    در ضمن نمیدونم چرا زرین پال هیچوقت از بانک ملت استفاده نمیکنه و از پارسیانه اکثرا
    در مورد مازول پارسیان بگید
    چه طوره؟
    پورسانت بر میداره؟
    آنی هست؟
    چه طور میشه فعال کرد؟
    با مراجعه به بانک؟
    این بخاطر این هست که حرف زور تو کتم نمیره.درضمن لغزش از سوی گروه شرکت اقای امیری و ذرین پال بوده نهخ به پرداخت.

    بانک پارسیان درگاه به اشخاص حقیقی میده همون مدارک ملتو میخواد فقط یه چک یا سفته 10000000 ریالی جهت تضمین میگیره.یه پین کد بهتون میده.تسویه اون ساعت 11:30 تا 12 شب ثبت و صبح روز بعدش به حسابتون واریز میشه .کارمزد هم نمیگیره

  5. #34
    عضو دائم Ashkankamangar.ir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    محل سکونت
    wien , Österreich
    نوشته ها
    1,341
    تشکر تشکر کرده 
    1,509
    تشکر تشکر شده 
    4,086
    تشکر شده در
    2,328 پست

    پیش فرض پاسخ : راه اندازی پرداخت آنلاین

    بعد این بانک ملت ماژولشو از کجا تهیه کنیم؟
    الان سایتهای زیادی از ملت استفاده میکنن
    پارس وی پی اس و حتی سایت کلوب که فکر کنم تراکنشای بالایی هم داره

  6. #35
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    نوشته ها
    518
    تشکر تشکر کرده 
    1,309
    تشکر تشکر شده 
    2,443
    تشکر شده در
    1,515 پست

    پیش فرض پاسخ : راه اندازی پرداخت آنلاین

    زرين پال هم در درگاه بانک پاسارگاد، يک مشکل مشابه اين موضوع داره. با تفاوتی که الان خدمت شما عرض ميکنم. اونوقت قضاوت بسيار ساده خواهد بود. درگاه بانک پاسارگاد بر خلاف درگاه پارسيان، سينا و سامان، حتی در صورتی که شما تراکنش رو ستل نکنيد پول رو به حساب بانيکتيون واريز ميکنه. يعنی بر فرض مثال شما اگر در پايان تراکنش و در پرداخت روی کليد انتقال به وبسايت درخواست کننده کليک نکنيد و به سايت زرين پال برنگرديد تراکنشتون در زرين پال ثبت نميشه در حالی که از حساب مشتری کسر شده.
    البته ما چندين بار از شرکت تجارت الکترونيک خواستيم که تغييراتی روی درگاهشون اعمال کنن يا حداقل به ما درگاه ويژه ای بدند که در صورت عدم ثبت در سايتمون پول رو برگشت بزنند که تنها کاری که تا الان انجام شده اين هستش که در پايان اون صفحه به مشتری پيغامی رو نمايش دادند که حتما روی کليد انتقال به وبسايت درخواست کننده کليک کنيد تا تراکنش ثبت بشه.

    اين مشکل برای مشتری پيش مياد و زمانی که مشتری ميبينه حسابش شارژ نشده تيکت باز ميکنه و ما وضعيت تراکنش رو چک ميکنيم و اگر مشکل همين باشه اعتبار سنجی ميکنيم و تراکنش رو مستقيما به حساب فروشنده واريز ميکنيم.

    تو اين وضعيت پولی به حساب فروشنده اعمال نشده و تو سايت فروشنده هم وضيت تراکنش پرداخت شده نشده بنابراين اين وسط فروشنده ضرر نکرده. خريدار هم وقتی ميبينه تراکنشش ثبت نشده پيگيری ميکنه.
    البته طبق قراری که تيم فنی گذاشته قرار هستش بعد از انتقال سرور های سايت به ايران يک سرور مختص همين کار قرار داده بشه که تراکنش ها رو به صورت خودکار ستل کنه و به حساب فروشنده اعمال کنه.

    اما مشکلی که در به پرداخت وجود داره متفاوت هستش. به پرداخت به سايت فروشنده وضعيت تراکنش رو پرداخت شده نشون ميده و فروشنده همون لحظه به خريدار سرويس ميده در حالی که بعدا مشخص ميشه هيچ پولی به حسابش واريز نشده.
    شما فرض کنيد داريد دامين ميفروشيد رو درگاه به پرداخت و ثبت دامينتون آنلاين هستش. کاربر پول رو پرداخت ميکنه به سايت شما برميگرده تو سايت شما وضعيت تراکنش پرداخت شده ميشه و دامين به صورت آنلاين ثبت ميشه. بعد مشخص ميشه اصلا اون پول نيمده تو حسابتون ؟ وقتی حدود 3 درصد اين تراکنش ها تسويه نشه اونوقت شما فروشنده بايد حداقل 3 درصد روی قيمت هاتون اضافه کرده باشيد که اين مشکل تاثيری روی کارتون نداشته باشه.

    در مورد اينکه شما سامان سيستم رو متهم ميکنيد که اين موضوع رو همه جا مطرح ميکنند هم خوب دليلش مشخص هستش. ما مدارک و مستندات محکمی داريم که به هر کسی هم بخواد ميتونيم ارائه بديم. مکالمات ما با اين شرکت وجود داره. جايي که اوپراتور های اين شرکت به همکاران ما فحش های رکيک دادند تا جایی که علنا اعلام کردند تسويه حساب نميکنيم و بريد از هر جای ديگه ای که ميخواين پيگيری کنيد. نامه های ارسال شده ما به اين شرکت و بازرسی بانک وجود داره که همگی دال بر اين هستش که اين شرکت مشکلاتی رو در تسويه خودش داره. حتی زمانی که درگاه سامان سيستم رو غير فعال کردند و بعد که ديدند با بازرسی طرف هستند درگاه رو فعال کردند و اين موضوع رو انکار کردند.
    برای مجموعه سامان سيستم همين موضوع باعث افتخار هستش که با وجود اينکه به پرداخت تا همين الان اين پول رو تسويه نکرده اصلا به روی فروشندگان خودش هم نيورده و حتی بهشون نگفته آقای فلانی اين تراکنش مشکل داشته و پولش نيمده شما هم سرويس خريدار رو کنسل کن.

    باز هم تاکيد ميکنم ساير مستندات در سامان سيستم موجود هستش و هر کسی مايل هستش ميتونيم ليست تراکنش های 3 ماه اول سال رو (که بيشترين عدم پرداخت تراکنش ها در اين تاريخ بوده) رو ارائه بديم.

  7. #36
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    330
    تشکر تشکر کرده 
    84
    تشکر تشکر شده 
    520
    تشکر شده در
    331 پست

    پیش فرض پاسخ : راه اندازی پرداخت آنلاین

    نقل قول نوشته اصلی توسط samansystems نمایش پست ها
    زرين پال هم در درگاه بانک پاسارگاد، يک مشکل مشابه اين موضوع داره. با تفاوتی که الان خدمت شما عرض ميکنم. اونوقت قضاوت بسيار ساده خواهد بود. درگاه بانک پاسارگاد بر خلاف درگاه پارسيان، سينا و سامان، حتی در صورتی که شما تراکنش رو ستل نکنيد پول رو به حساب بانيکتيون واريز ميکنه. يعنی بر فرض مثال شما اگر در پايان تراکنش و در پرداخت روی کليد انتقال به وبسايت درخواست کننده کليک نکنيد و به سايت زرين پال برنگرديد تراکنشتون در زرين پال ثبت نميشه در حالی که از حساب مشتری کسر شده.
    البته ما چندين بار از شرکت تجارت الکترونيک خواستيم که تغييراتی روی درگاهشون اعمال کنن يا حداقل به ما درگاه ويژه ای بدند که در صورت عدم ثبت در سايتمون پول رو برگشت بزنند که تنها کاری که تا الان انجام شده اين هستش که در پايان اون صفحه به مشتری پيغامی رو نمايش دادند که حتما روی کليد انتقال به وبسايت درخواست کننده کليک کنيد تا تراکنش ثبت بشه.

    اين مشکل برای مشتری پيش مياد و زمانی که مشتری ميبينه حسابش شارژ نشده تيکت باز ميکنه و ما وضعيت تراکنش رو چک ميکنيم و اگر مشکل همين باشه اعتبار سنجی ميکنيم و تراکنش رو مستقيما به حساب فروشنده واريز ميکنيم.

    تو اين وضعيت پولی به حساب فروشنده اعمال نشده و تو سايت فروشنده هم وضيت تراکنش پرداخت شده نشده بنابراين اين وسط فروشنده ضرر نکرده. خريدار هم وقتی ميبينه تراکنشش ثبت نشده پيگيری ميکنه.
    البته طبق قراری که تيم فنی گذاشته قرار هستش بعد از انتقال سرور های سايت به ايران يک سرور مختص همين کار قرار داده بشه که تراکنش ها رو به صورت خودکار ستل کنه و به حساب فروشنده اعمال کنه.

    اما مشکلی که در به پرداخت وجود داره متفاوت هستش. به پرداخت به سايت فروشنده وضعيت تراکنش رو پرداخت شده نشون ميده و فروشنده همون لحظه به خريدار سرويس ميده در حالی که بعدا مشخص ميشه هيچ پولی به حسابش واريز نشده.
    شما فرض کنيد داريد دامين ميفروشيد رو درگاه به پرداخت و ثبت دامينتون آنلاين هستش. کاربر پول رو پرداخت ميکنه به سايت شما برميگرده تو سايت شما وضعيت تراکنش پرداخت شده ميشه و دامين به صورت آنلاين ثبت ميشه. بعد مشخص ميشه اصلا اون پول نيمده تو حسابتون ؟ وقتی حدود 3 درصد اين تراکنش ها تسويه نشه اونوقت شما فروشنده بايد حداقل 3 درصد روی قيمت هاتون اضافه کرده باشيد که اين مشکل تاثيری روی کارتون نداشته باشه.

    در مورد اينکه شما سامان سيستم رو متهم ميکنيد که اين موضوع رو همه جا مطرح ميکنند هم خوب دليلش مشخص هستش. ما مدارک و مستندات محکمی داريم که به هر کسی هم بخواد ميتونيم ارائه بديم. مکالمات ما با اين شرکت وجود داره. جايي که اوپراتور های اين شرکت به همکاران ما فحش های رکيک دادند تا جایی که علنا اعلام کردند تسويه حساب نميکنيم و بريد از هر جای ديگه ای که ميخواين پيگيری کنيد. نامه های ارسال شده ما به اين شرکت و بازرسی بانک وجود داره که همگی دال بر اين هستش که اين شرکت مشکلاتی رو در تسويه خودش داره. حتی زمانی که درگاه سامان سيستم رو غير فعال کردند و بعد که ديدند با بازرسی طرف هستند درگاه رو فعال کردند و اين موضوع رو انکار کردند.
    برای مجموعه سامان سيستم همين موضوع باعث افتخار هستش که با وجود اينکه به پرداخت تا همين الان اين پول رو تسويه نکرده اصلا به روی فروشندگان خودش هم نيورده و حتی بهشون نگفته آقای فلانی اين تراکنش مشکل داشته و پولش نيمده شما هم سرويس خريدار رو کنسل کن.

    باز هم تاکيد ميکنم ساير مستندات در سامان سيستم موجود هستش و هر کسی مايل هستش ميتونيم ليست تراکنش های 3 ماه اول سال رو (که بيشترين عدم پرداخت تراکنش ها در اين تاريخ بوده) رو ارائه بديم.
    باز هم تکرار میکنم نه من نه چندیدن تن از دوستانم چون من 1سالو نیم هست با ملت و 1 سال هست با پارسیان کار میکنم اما چنددوست دارم که مدت بیش از 2 سال هست که با ملت کار میکنند تا به الان هیچ تراکنشی این اتفاق براشون نیفتاده.درضمن در چنین مواردی در قراردادی که دارید کاملا شرح داده شده اگر به تفاهم نرسیدید چکار کنید اگر هم ادعایی دارید میتونید مورد پیگیرد قرار دبید نه اینکه برید تو هرسایتی وادعایی بکنید که برای ما قابل قبول نیست

    ---------- Post added at 01:27 PM ---------- Previous post was at 01:26 PM ----------

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ashkankamangar.ir نمایش پست ها
    بعد این بانک ملت ماژولشو از کجا تهیه کنیم؟
    الان سایتهای زیادی از ملت استفاده میکنن
    پارس وی پی اس و حتی سایت کلوب که فکر کنم تراکنشای بالایی هم داره
    ماژول را که خودمون 1 سالو نیم هست داریم استفاده میکنیم براتون پیام خصوصی کردم

  8. تعداد تشکر ها از m.hoseynpur به دلیل پست مفید


  9. #37
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    نوشته ها
    518
    تشکر تشکر کرده 
    1,309
    تشکر تشکر شده 
    2,443
    تشکر شده در
    1,515 پست

    پیش فرض پاسخ : راه اندازی پرداخت آنلاین

    ما هم شما يا کس ديگه ای رو مجبور نکرديم که اين موضوع رو قبول کنه. فحش هم نداديم که
    گفتم هر کس ميخواد کار کنه حواسش رو جمع کنه. يک لينک تاپيک هم دادم که دوستانی که مشکل داشتند اونجا مشکل خودشون رو بيان کنند.

    1 مليون کاربر هم بگن مشکل نداشتيم و يک نفر بگه مشکل داره همگی محترم هستند. (اينطوری درصد وجود مشکل کم و زياد ميشه.)
    ما تجربه شخصی خودمون رو بيان کرديم و شما هم تجربه شخصی خودتون. قضاوت با کسی هستش که ميخواد از اين درگاه استفاده کنه. حداقل حواسش رو جمع ميکنه هر روز تراکنش هاش رو چک ميکنه. اينطوری اگر به مشکل خورد همون موقه ميتونه پيگيری کنه.

    در مورد قرار داد هم بله گفته شده که اگر طرفين تو اختلاف با هم به نتيجه نرسيدند با حضور يک شخص سوم که مورد قبول هر دو طرف هستش اين موضوع حل بشه.
    اتفاقا بر همين اساس سامان سيستم هم در همون زمان نامه ای رو به شرکت به پرداخت و بازرسی بانک ملت ارسال کرد و از به پرداخت خواست تا جلسه ای با حضور نماينده سامان سيستم، نماينده به پرداخت و يک شخص از بازرسی بانک ملت برای حل اين موضوع برگزار بشه که شرکت به پرداخت اين درخواست رو هم رد کرد.

    به هر حال بهر هستش دوستان بعد از شروع به کار کردن با اين درگاه هر روز تراکنش هاشون رو چک کنند تا خدای نکرده به مشکلات اين تيپی نخورند. ما هم وظيفه خودمون ميدونيم که به دوستانی که باهاشون سر کار داريم اين تذکر رو بديم و ميديم. فکر نميکنم اين موضوع به کار هيچ يک از دوستان حاضر در اين تالار خللی وارد کنه جز خود شرکت به پرداخت که اگر واقعا نگران اعتبارشون هستش بياد افراد ناراضی رو شناسائی کنه و مشکلشون رو باهاشون حل کنه. وقتی اقدامی نميکنه يعنی نيازی به حل سوء تفاهم بوجود اومده نداره.

  10. #38
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    330
    تشکر تشکر کرده 
    84
    تشکر تشکر شده 
    520
    تشکر شده در
    331 پست

    پیش فرض پاسخ : راه اندازی پرداخت آنلاین

    نقل قول نوشته اصلی توسط samansystems نمایش پست ها
    ما هم شما يا کس ديگه ای رو مجبور نکرديم که اين موضوع رو قبول کنه. فحش هم نداديم که
    گفتم هر کس ميخواد کار کنه حواسش رو جمع کنه. يک لينک تاپيک هم دادم که دوستانی که مشکل داشتند اونجا مشکل خودشون رو بيان کنند.

    1 مليون کاربر هم بگن مشکل نداشتيم و يک نفر بگه مشکل داره همگی محترم هستند. (اينطوری درصد وجود مشکل کم و زياد ميشه.)
    ما تجربه شخصی خودمون رو بيان کرديم و شما هم تجربه شخصی خودتون. قضاوت با کسی هستش که ميخواد از اين درگاه استفاده کنه. حداقل حواسش رو جمع ميکنه هر روز تراکنش هاش رو چک ميکنه. اينطوری اگر به مشکل خورد همون موقه ميتونه پيگيری کنه.

    در مورد قرار داد هم بله گفته شده که اگر طرفين تو اختلاف با هم به نتيجه نرسيدند با حضور يک شخص سوم که مورد قبول هر دو طرف هستش اين موضوع حل بشه.
    اتفاقا بر همين اساس سامان سيستم هم در همون زمان نامه ای رو به شرکت به پرداخت و بازرسی بانک ملت ارسال کرد و از به پرداخت خواست تا جلسه ای با حضور نماينده سامان سيستم، نماينده به پرداخت و يک شخص از بازرسی بانک ملت برای حل اين موضوع برگزار بشه که شرکت به پرداخت اين درخواست رو هم رد کرد.

    به هر حال بهر هستش دوستان بعد از شروع به کار کردن با اين درگاه هر روز تراکنش هاشون رو چک کنند تا خدای نکرده به مشکلات اين تيپی نخورند. ما هم وظيفه خودمون ميدونيم که به دوستانی که باهاشون سر کار داريم اين تذکر رو بديم و ميديم. فکر نميکنم اين موضوع به کار هيچ يک از دوستان حاضر در اين تالار خللی وارد کنه جز خود شرکت به پرداخت که اگر واقعا نگران اعتبارشون هستش بياد افراد ناراضی رو شناسائی کنه و مشکلشون رو باهاشون حل کنه. وقتی اقدامی نميکنه يعنی نيازی به حل سوء تفاهم بوجود اومده نداره.

    شما برفرض اینکه تقاضا رو اگر هم رد کرده باشه که غیر ممکنه میگید رد کرده یه مدرکی بابت این به نمایش عموم بزارید که به پرداخت رسما این درخواستتون رو رد کرده...اگر هم کرده میتونید طبق قرارداد به پرداخت رو مورد پیگرد قانونی قرار بدید.به حرف نیست دوست گرامی...من دیگه بحثی باشما ندارم اما خیلی راحت هست پشت گود بشینی و حرف بزنی چون مثل این میمونه که من الان ادعا کنم تراکنش 2 میلیونی منو پارسیان بالا کشیده هرچی میگیم نه کاری میکنه نه ادعایی میکنه....

    من دیگه بحثی ندارم شما میتونید به ادعاتون تو این سایت و سایتهای دیگه همچنان ادامه بدید

  11. #39
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    نوشته ها
    518
    تشکر تشکر کرده 
    1,309
    تشکر تشکر شده 
    2,443
    تشکر شده در
    1,515 پست

    پیش فرض پاسخ : راه اندازی پرداخت آنلاین

    من که از همون اول تا الان دارم ميگم، هر کسی دوست داره تشريف بياره شرکت ساير مدارک و مستندات موجود هستش و قابل ارائه هستش.
    از تراکنش ها گرفته تا نامه هایی که ارسال شده و حتی مکالمات. اتفاقا خوشحال ميشيم هر کسی مايل باشه اين مدارک رو بهشون در محل شرکت ارائه بديم که البته قاعدتا بدليل سياست شرکت امکان خارج کردن اين مدارک وجود نداره.

    آدرس شرکت سامان سيستم هم: يوسف آباد، کوچه بيستم، پلاک 61، واحد 1 هستش.

    يک امتحان ساده هم اين هستش که شما تماس بگيريد شرکت به پرداخت و بخواين با آقای گشتاسبی مدير عامل اين شرکت تلفنی صحبت کنيد يا اينکه با ايشون يک قرار ملاقات 10 دقيقه ای بزاريد.
    البته دقت کنيد که ايشون همون شخصی هستند که قرار داد شما رو امضا ميکنن و قاعدتا شما با کسی طرف هستيد که قرار دادتون رو امضا ميکنه. حداقل بايد بتونيد بعد از يک هفته، يک ماه، اصلا 3 ماه، با ايشون صحبت کنيد. مطمئن باشيد موفق نخواهيد شد معنيش اين هستش که به پرداخت هيچ تمايلی به حل اختلاف مالی خودش با کاربرانش نداره.

    يک نمونه ديگه مشاهده کنيد تا قضيه روشن تر بشه: مبين نت يکی از شرکت هایی هستش که از اين درگاه استفاده ميکنه. برای شارژ آنلاينی که آنلاين تاييدش به برنامه مورد استفادشون مياد و آنلاين هم پول تو حسابشون مياد چرا بايد 24 ساعت بعد تراکنش ها تاييد بشه ؟

    در هر حال تجربه اين قضيه خيلی ساده هستش. فقط بايد حواستون رو جمع کنيد.

    ---------- Post added at 03:15 PM ---------- Previous post was at 03:11 PM ----------

    نقل قول نوشته اصلی توسط m.hoseynpur نمایش پست ها

    شما برفرض اینکه تقاضا رو اگر هم رد کرده باشه که غیر ممکنه میگید رد کرده یه مدرکی بابت این به نمایش عموم بزارید که به پرداخت رسما این درخواستتون رو رد کرده...
    ما ميتونيم به شما نمايندگی تام الاختيار در اين موضوع بديم که پيگير هماهنگی اين جلسه باشيد. بر اساس بند قرار داد نماينده ای از سامان سيستم، نماينده ای از به پرداخت و نماينده مورد قبول طرفين که ترجيح ما کسی هستش که از بازرسی بانک ملت هستش.
    اگر شما تونستيد اين قرار رو تنظيم کنيد هزينه زحمات شما رو هم پرداخت خواهيم کرد. چطوره ؟

  12. #40
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    نوشته ها
    400
    تشکر تشکر کرده 
    67
    تشکر تشکر شده 
    572
    تشکر شده در
    364 پست

    پیش فرض پاسخ : راه اندازی پرداخت آنلاین

    يک نمونه ديگه مشاهده کنيد تا قضيه روشن تر بشه: مبين نت يکی از شرکت هایی هستش که از اين درگاه استفاده ميکنه. برای شارژ آنلاينی که آنلاين تاييدش به برنامه مورد استفادشون مياد و آنلاين هم پول تو حسابشون مياد چرا بايد 24 ساعت بعد تراکنش ها تاييد بشه ؟
    نمیخواستم چیزی در مورد درگاه ملت بنویسم
    ولی این مبین نت که مثلا زدید تاخیر 24 ساعته اسمش تایید تراکنش هست و اون 24 ساعت داستان دیگه ای داره ... ربطی به بانک و درگاهش نداره ...

    مشکلی هم در مورد درگاه پاسارگاد گفتید مربوط به ساختار درگاه پاسارگاد هست و سرور شما در مرحله اخر نمی تونه به درگاه پاسارگاد وصل بشه ... بحث سر این مسئله فنی هست و کسی که این نظر را میخوانه شاید بدون دانستن مسائل فنی متوجه نشه شما بانک را محکوم می کنید درصورتیکه مشکل از جای دیگه هست ...

    زمانیکه مخابرات https را برای سرور های خارج ایران محدود میکنه سرور شما در اخرین مرحله که تائید پرداخت پاسارگاد هست نمی تونه به سرور بانک در ایران وصل بشه و درنتیجه پرداخت مشتری ها ثبت نمیشه ... علت اینکه مسئولین فنی شما خواستن سرور در ایران بگیرن صرفا همین مشکل هست البته اینجا میشه گفت مخابرات مشکل ارتباطی برای سرور های خارج ایران درست کرده ولی در نهایت شما نتوانستید به بانک متصل بشید نه بانک ...



    ببخشید اصلا قصد بحث کردن هم ندارم.

    توصیه من به شما این هست که هر 30 دقیقه وضعیت اتصال سرورتان به درگاه بانک را چک کنید و هروقت سرورتان به سرورهای بانک داخل ایران نمی تونه وصل بشه درگاه را غیرفعال کنید تا این مشکلات دیگه بوجود نیاد ... این کاری هست که من برای پروژه ای با 5 درگاه بانکی انجام دادم و مشکل را حل کردیم.

صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •