صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15

موضوع: شناخت نیاز مشتریان ایرانی

  1. #1
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    محل سکونت
    esfahan
    نوشته ها
    189
    تشکر تشکر کرده 
    69
    تشکر تشکر شده 
    295
    تشکر شده در
    153 پست

    پیش فرض شناخت نیاز مشتریان ایرانی

    دانستن نیاز مشتریان به شما کمک می کند تا خدمات مطابق با نیاز مشتریان ارائه کنید و از این راه مشتریان بیشتری بدست بیاورید و بالطبع درآمد شما بالاتر رود.

    حال سوالی که اینجا مطرح است به نظر شما نیاز مشتریان تازه کار از هاست و دامنه چیست و آنها بیشتر به چه نکاتی توجه می کنند؟ همچنین به نظر شما نیازهای کاربران حرفه ای از هاست و دامین چیست؟

    آیا نیاز اصلی قیمت است؟ خدمات ارزش افزوده است؟ و یا ...

    شرکت پویاسازان فناوری اطلاعات
    فروش هاست و دامین
    نماینده رسمی فروش محصولات پاراللز(کنترل پنل پلسک) در ایران-نماینده رسمی nic.ir

  2. تعداد تشکر ها از pouyasazan به دلیل پست مفید


  3. # ADS




     

  4. #2
    عدم تائید ایمیل
    تاریخ عضویت
    Sep 2008
    محل سکونت
    Yazd
    نوشته ها
    727
    تشکر تشکر کرده 
    439
    تشکر تشکر شده 
    354
    تشکر شده در
    281 پست

    پیش فرض پاسخ : شناخت نیاز مشتریان ایرانی

    نقل قول نوشته اصلی توسط pouyasazan نمایش پست ها
    دانستن نیاز مشتریان به شما کمک می کند تا خدمات مطابق با نیاز مشتریان ارائه کنید و از این راه مشتریان بیشتری بدست بیاورید و بالطبع درآمد شما بالاتر رود.

    حال سوالی که اینجا مطرح است به نظر شما نیاز مشتریان تازه کار از هاست و دامنه چیست و آنها بیشتر به چه نکاتی توجه می کنند؟ همچنین به نظر شما نیازهای کاربران حرفه ای از هاست و دامین چیست؟



    آیا نیاز اصلی قیمت است؟ خدمات ارزش افزوده است؟ و یا ...
    سلام
    آماتور : قیمت پایین
    حرفه ای : کیفیت و خدمات...

  5. #3
    عضو انجمن fastserver.ir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    112
    تشکر تشکر کرده 
    7
    تشکر تشکر شده 
    133
    تشکر شده در
    114 پست

    پیش فرض پاسخ : شناخت نیاز مشتریان ایرانی

    به نظر من باید در مقابل مشترکینی که اماتور هستند خیلی احتیاط کرد چون که ممکنه مشکلاتی که خودشون به وجود میارن رو گردن شما بندازن و مشکل از عدم اطلاع کافی مدیر سرور بدونند
    نظر منم برای مشترکین تازه کار : قیمت پایین و اونهایی که کمی باهوشتر هستند ، کیفیت هم میگردند

  6. #4
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    محل سکونت
    esfahan
    نوشته ها
    189
    تشکر تشکر کرده 
    69
    تشکر تشکر شده 
    295
    تشکر شده در
    153 پست

    پیش فرض پاسخ : شناخت نیاز مشتریان ایرانی

    نقل قول نوشته اصلی توسط fastserver.ir نمایش پست ها
    به نظر من باید در مقابل مشترکینی که اماتور هستند خیلی احتیاط کرد چون که ممکنه مشکلاتی که خودشون به وجود میارن رو گردن شما بندازن و مشکل از عدم اطلاع کافی مدیر سرور بدونند
    نظر منم برای مشترکین تازه کار : قیمت پایین و اونهایی که کمی باهوشتر هستند ، کیفیت هم میگردند
    کیفیت را معنی کنید لطفا. مثلا چه نکاتی را از نظر شما مشتری به عنوان کیفیت می شناسد؟

    شرکت پویاسازان فناوری اطلاعات
    فروش هاست و دامین
    نماینده رسمی فروش محصولات پاراللز(کنترل پنل پلسک) در ایران-نماینده رسمی nic.ir

  7. #5
    عضو انجمن Mohsen آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2009
    نوشته ها
    340
    تشکر تشکر کرده 
    281
    تشکر تشکر شده 
    741
    تشکر شده در
    324 پست

    پیش فرض پاسخ : شناخت نیاز مشتریان ایرانی

    نقل قول نوشته اصلی توسط pouyasazan نمایش پست ها
    دانستن نیاز مشتریان به شما کمک می کند تا خدمات مطابق با نیاز مشتریان ارائه کنید و از این راه مشتریان بیشتری بدست بیاورید و بالطبع درآمد شما بالاتر رود.

    حال سوالی که اینجا مطرح است به نظر شما نیاز مشتریان تازه کار از هاست و دامنه چیست و آنها بیشتر به چه نکاتی توجه می کنند؟ همچنین به نظر شما نیازهای کاربران حرفه ای از هاست و دامین چیست؟

    آیا نیاز اصلی قیمت است؟ خدمات ارزش افزوده است؟ و یا ...
    داشتن پشتیبانی فروش آنلاین با روابط عمومی بالا و حد خوبی از اطلاعات فنی و بخش پشتیبانی آنلاین با دانش فنی بالا و توانایی رفع کردن مشکلات در کمترین زمان ممکن و همچنین اندیشیدن تمهیدات لازم برای رفع مشکل در کمترین زمان ممکن (بک آپ، سرور جایگزین آماده و ...) گزینه ای هست که هم در جلب مشتری موثر هست و هم در موندن مشتری. خیلی مناسب هست که هر سوالی که برای یک مشتری پیش میاد به صورت راهنمای تصویری و متنی تهیه بشه و در دسترس مشتریان دیگه باشه، یا هر تقاضایی که یه مشتری میکنه به صورت یه سرویس ارزش افزوده در بیاد و ...
    کلا در جلب مشتری رضایت مشتری های قبلی بیشترین اثر رو داره و در رضایت مشتری هم همون چیزهایی که گفتم.
    به جز اینایی که گفتم، قیمت کمتر، امکانات ارزش افزوده (مثلا یه سایت ساز که مال خودتون باشه و بهشون بدین یا نصب سیستم های دیگه براشون و ... )، امکان خرید و پرداخت و ... به صورت کاملا آنلاین و بدون معطلی، طراحی سایت و کار کردن روی سئو هم در جلب مشتری موثر هست.

    پ.ن.
    من پایان نامه‌ام به نوعی روی رضایت مشتری هست (البته رضایت مشتری اط فروشگاه الکترونیکی)، ولی خوب الان هنوز به جایی نرسیده، اگه به جایی رسید و یادم نرفت اطلاعاتش رو در اختیارتون می زارم.

  8. تعداد تشکر ها ازMohsen به دلیل پست مفید


  9. #6
    عضو انجمن sebastian آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2010
    محل سکونت
    کره ی زمین
    نوشته ها
    479
    تشکر تشکر کرده 
    19
    تشکر تشکر شده 
    595
    تشکر شده در
    452 پست

    پیش فرض پاسخ : شناخت نیاز مشتریان ایرانی

    نقل قول نوشته اصلی توسط fastserver.ir نمایش پست ها
    به نظر من باید در مقابل مشترکینی که اماتور هستند خیلی احتیاط کرد چون که ممکنه مشکلاتی که خودشون به وجود میارن رو گردن شما بندازن و مشکل از عدم اطلاع کافی مدیر سرور بدونند
    نظر منم برای مشترکین تازه کار : قیمت پایین و اونهایی که کمی باهوشتر هستند ، کیفیت هم میگردند
    ولی بعضی از آماتور ها 100 تا سوال از پشتیبانی میپرسن ولی از اون هاستینگ پلن خودشون رو خریداری نمیکنن و حتی با وجود قیمت پایین اکثر هاستینگ ها میرن از هاستینگی که همون پلان رو با قیمت بالاتر میفروشه خریداری میکنن :دی
    نظرتون چیه؟
    ولی جالبه که من تا حالا نزدیک به 40 تا پست دادم ولی الان 10 نوشته واسم ثبت شده شاید همین پستی رو هم که دادم به عنوان اسپم پاک بشه :دی


  10. #7
    عضو انجمن IranianServer آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    650
    تشکر تشکر کرده 
    203
    تشکر تشکر شده 
    579
    تشکر شده در
    427 پست

    پیش فرض پاسخ : شناخت نیاز مشتریان ایرانی

    در بعضی موارد قیمت پایین باعث میشه مشتری از شما خرید نکنه !
    چون یک خورده مشکوک میشه !
    دارای نماد اعتماد دوستاره و نشان ملی ثبت (ساماندهی)

  11. #8
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    محل سکونت
    esfahan
    نوشته ها
    189
    تشکر تشکر کرده 
    69
    تشکر تشکر شده 
    295
    تشکر شده در
    153 پست

    پیش فرض پاسخ : شناخت نیاز مشتریان ایرانی

    نقل قول نوشته اصلی توسط Mohsen نمایش پست ها
    داشتن پشتیبانی فروش آنلاین با روابط عمومی بالا و حد خوبی از اطلاعات فنی و بخش پشتیبانی آنلاین با دانش فنی بالا و توانایی رفع کردن مشکلات در کمترین زمان ممکن و همچنین اندیشیدن تمهیدات لازم برای رفع مشکل در کمترین زمان ممکن (بک آپ، سرور جایگزین آماده و ...) گزینه ای هست که هم در جلب مشتری موثر هست و هم در موندن مشتری. خیلی مناسب هست که هر سوالی که برای یک مشتری پیش میاد به صورت راهنمای تصویری و متنی تهیه بشه و در دسترس مشتریان دیگه باشه، یا هر تقاضایی که یه مشتری میکنه به صورت یه سرویس ارزش افزوده در بیاد و ...
    کلا در جلب مشتری رضایت مشتری های قبلی بیشترین اثر رو داره و در رضایت مشتری هم همون چیزهایی که گفتم.
    به جز اینایی که گفتم، قیمت کمتر، امکانات ارزش افزوده (مثلا یه سایت ساز که مال خودتون باشه و بهشون بدین یا نصب سیستم های دیگه براشون و ... )، امکان خرید و پرداخت و ... به صورت کاملا آنلاین و بدون معطلی، طراحی سایت و کار کردن روی سئو هم در جلب مشتری موثر هست.
    با تمام نظرات شما موافق هستم و مشتاقانه منتظر دریافت پایان نامه شما.
    اما یک نکته قیمت کمتر با کیفیت هم خوانی ندارد. البته شاید قیمت کمتر را بتوان به نوعی مقایسه ای در نظر گرفت اما مقایسه با چه؟ با سایت های همکار بسیاری از این سایت ها هم که همانطور که می دانید یا بک آپ گیری ندارند که به این شکل هم هزینه ها را کسر می کنند و هم با استفاده از کاهش لود سرور که برای بک آپ گیری استفاده می شود تعداد بسیار بیشتری سایت روی هر سرور میزبانی می کنند و در زمان مشکل فراری می شوند و یا جزء دسته ای هستند که از ابتدا با قصد شوم وارد این بازار می شوند و یا کلا از روی جهل این کار را می کنند.

    سرعت رشد parsdata.com را در webhosting.info چک کنید. دلیل این پیشرفت چیست؟ در صورتی که در اینترنت تبلیغات آنچنانی انجام نمی دهند؟

    شرکت پویاسازان فناوری اطلاعات
    فروش هاست و دامین
    نماینده رسمی فروش محصولات پاراللز(کنترل پنل پلسک) در ایران-نماینده رسمی nic.ir

  12. #9
    عضو انجمن Mohsen آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2009
    نوشته ها
    340
    تشکر تشکر کرده 
    281
    تشکر تشکر شده 
    741
    تشکر شده در
    324 پست

    پیش فرض پاسخ : شناخت نیاز مشتریان ایرانی

    نقل قول نوشته اصلی توسط pouyasazan نمایش پست ها
    با تمام نظرات شما موافق هستم و مشتاقانه منتظر دریافت پایان نامه شما.
    اما یک نکته قیمت کمتر با کیفیت هم خوانی ندارد. البته شاید قیمت کمتر را بتوان به نوعی مقایسه ای در نظر گرفت اما مقایسه با چه؟ با سایت های همکار بسیاری از این سایت ها هم که همانطور که می دانید یا بک آپ گیری ندارند که به این شکل هم هزینه ها را کسر می کنند و هم با استفاده از کاهش لود سرور که برای بک آپ گیری استفاده می شود تعداد بسیار بیشتری سایت روی هر سرور میزبانی می کنند و در زمان مشکل فراری می شوند و یا جزء دسته ای هستند که از ابتدا با قصد شوم وارد این بازار می شوند و یا کلا از روی جهل این کار را می کنند.

    سرعت رشد parsdata.com را در webhosting.info چک کنید. دلیل این پیشرفت چیست؟ در صورتی که در اینترنت تبلیغات آنچنانی انجام نمی دهند؟
    طبیعی هست که قیمت کمتر با کیفیت همخونی نداشته باشه، اما توجه کنید که اینجا چندتا نکته وجود داره،‌ اولا اگه قرار باشه هر کسی بتونه کیفیت و قیمت مناسب رو کنار هم ارائه بده که باید همه پیشرفت کنند! بنابراین این هنر یه شرکت هست که بتونه این کار رو بکنه، و البته راه‌های مختلفی هم داره، مثلا خیلی از شرکت‌ها ممکنه هزینه سنگینی برای یک نیروی متخصص پرداخت کنند و یه روزی هم اون نیرو ول کنه و بره، اما یه شرکت موفق می‌تونه نیروهایی رو که توانایی یادگیری خیلی خوبی دارند استخدام کنه و با دادن هزینه یه سری دوره، علاوه بر داشتن نیروی متخصص با حقوق کمتر به نوعی کارمندای شرکت رو نسبت به شرکت متعهد کنه و ... .
    دوما یه دید اشتباه این هست که از ابتدا همه دنبال سود هستند، اما به صورت طبیعی شرکتی همواره مسیر رشد رو طی میکنه که به سوددهی رسیدنش چندسالی طول بکشه و تو این مدت بتونه سرپا بمونه، به نظرم یکی دو سال طول میکشه تا دخل و خرج همچین شرکتی با هم بخونه و بعد سود بده و کسی که سرمایه لازم رو نداشته باشه اینجا محکوم هست که یا قیمت رو ببره بالا یا کیفیت رو بیاره پایین که در هر حالت در جذب مشتری بیشتر ناموفق خواهد بود.

    در مورد پارس دیتا هم باید اطلاعات بیشتری داشت که بشه قضاوت کرد مثل اینکه مشتریانش بیشتر از چه طیفی هستند و ... . اما در مقایسه با شما دو تا نکته رو در همین نگاه اول میشه گفت، اولا اونا شرکت شون تهران هست و در مقایسه با شما که اصفهان هستید بازار مستقیم بیشتری رو دارند، دوما درسته که تو اینترنت تبلیغات ندارند، اما همچین بی تبلیغات هم نیستند! ییه سر به هفته نامه عصر ارتباط بزنید تا تبلیغات نصفه صفحه‌ای پارس دیتا رو ببینید، تبلیغ معروف «بی دردسر تجارت کنید» و ... ! در کنار اینا فکر میکنم به لحاظ سابقه هم امتیاز مثبت خوبی دارند و ... .

    یه ایده دیگه برای رقابت با قدیمی‌ها حضور فعال در عرصه‌های جدید هست، مثلا هاست ویندوز با ویندوز سرور 2008، دات نت فریمورک 3.5 و sqlserver2008... یا هاست جاوا با ... . یا مثلا هاست مناسب برای ارائه وب سرویس‌های جاوا و دات نت و ارائه وب‌سرویس‌های مختلفی توسط خودتون روی اون مثل تقویم و اوقات شرعی و ... .

  13. تعداد تشکر ها از Mohsen به دلیل پست مفید


  14. #10
    عضو انجمن sebastian آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2010
    محل سکونت
    کره ی زمین
    نوشته ها
    479
    تشکر تشکر کرده 
    19
    تشکر تشکر شده 
    595
    تشکر شده در
    452 پست

    پیش فرض پاسخ : شناخت نیاز مشتریان ایرانی

    نقل قول نوشته اصلی توسط pouyasazan نمایش پست ها
    سرعت رشد parsdata.com را در webhosting.info چک کنید. دلیل این پیشرفت چیست؟ در صورتی که در اینترنت تبلیغات آنچنانی انجام نمی دهند؟
    نه این شرکت قضیش فرق داره این هاستینگ اولا خیلی وقته که هاستینگ داره و اکثر سایتهایی که روی این سرور هستند شرکت ها هستند و مثلا تا حالا شنید هیچیک از این دانلود سنترها روی پارس دیتا باشن یا کسی رو اسپانسری کرده باشه؟ (من که زیاد ندیدم)
    نقل قول نوشته اصلی توسط Mohsen نمایش پست ها
    در مورد پارس دیتا هم باید اطلاعات بیشتری داشت که بشه قضاوت کرد مثل اینکه مشتریانش بیشتر از چه طیفی هستند و ... . اما در مقایسه با شما دو تا نکته رو در همین نگاه اول میشه گفت، اولا اونا شرکت شون تهران هست و در مقایسه با شما که اصفهان هستید بازار مستقیم بیشتری رو دارند، دوما درسته که تو اینترنت تبلیغات ندارند، اما همچین بی تبلیغات هم نیستند! ییه سر به هفته نامه عصر ارتباط بزنید تا تبلیغات نصفه صفحه‌ای پارس دیتا رو ببینید، تبلیغ معروف «بی دردسر تجارت کنید» و ... ! در کنار اینا فکر میکنم به لحاظ سابقه هم امتیاز مثبت خوبی دارند و ... .
    من حرف "Mosen" رو تایید میکنم چون چندین سال هستش که 2 تا نیم صفحه از هفته نامه عصر ارتباط رو پارس دیتا برای تبلیغات خودش رزرو کرده این مبلغ واسه تبلیغات یک شرکت هاستینگ هم نمیتونه کم باشه
    الان هم که قیمتاشون رو افزایش دارن میدن من متن پیغام افزاش تعرفه رو براتون اینجا میزارم
    پارس دیتا:به اطلاع کاربران گرامي ميرساند، قيمت کليه سرويسهاي ميزباني وب (شامل خريد، تمديد، ارتقاء، سرویس های مازاد، بانک اطلاعاتی، سرویس های Email و ...) از تاريخ 1389/4/26 افزايش خواهد يافت و طبق تعرفه جديد محاسبه خواهد شد. هزينه تمامي سرويس ها تا پايان روز جمعه 1389/4/25 طبق تعرفه سابق محاسبه خواهد شد.
    ویرایش توسط sebastian : June 19th, 2010 در ساعت 01:38


صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •