-
July 24th, 2017, 18:16
#1
مدیریت کاربران adsl
با سلام و خدا قوت
ما نماینده اینترنت پر سرعت داریم که تعدادی نماینده داریم که دارن نماینده ها فروش انجام میدهند.
ما میخواهیم کاربران خودمان و زیر نماینده ها را مدیریت کنیم.به این روش که زمان ثبت کاربر اطلاعات هویتی و نصب و راه اندازی اینترنت کاربر ثبت شود و در صورتی که کاربری هم مشکلی داشت .نماینده و یا اپراتور ما تیکت برای اون مشترک ایجاد کنند تا به مشکل مشترک رسیدگی شود.
ممنون میشم دوستان راهنمایی برای مدیریت این بخش به ما بدهند.
ممنون
-
-
July 24th, 2017 18:16
# ADS
-
July 24th, 2017, 18:22
#2
پاسخ : مدیریت کاربران adsl

نوشته اصلی توسط
mehriz
با سلام و خدا قوت
ما نماینده اینترنت پر سرعت داریم که تعدادی نماینده داریم که دارن نماینده ها فروش انجام میدهند.
ما میخواهیم کاربران خودمان و زیر نماینده ها را مدیریت کنیم.به این روش که زمان ثبت کاربر اطلاعات هویتی و نصب و راه اندازی اینترنت کاربر ثبت شود و در صورتی که کاربری هم مشکلی داشت .نماینده و یا اپراتور ما تیکت برای اون مشترک ایجاد کنند تا به مشکل مشترک رسیدگی شود.
ممنون میشم دوستان راهنمایی برای مدیریت این بخش به ما بدهند.
ممنون
والا بره این منظور خیلی از شرکتای بزرگ ایران از whmcs استفاده میکنن فقط استایلش رو تغییر میدن نهایت وب پنل اضافه میکنن و از امکاناتش استفاده میکنن ، البته باید لایسنس مناسب انتخاب کنید تا هی مجبور نباشید بره هر کاری هزینه پرداخت کنید ، هزینه یکباره رو بدید خودتونو خلاص کنید
- - - Updated - - -

نوشته اصلی توسط
mehriz
با سلام و خدا قوت
ما نماینده اینترنت پر سرعت داریم که تعدادی نماینده داریم که دارن نماینده ها فروش انجام میدهند.
ما میخواهیم کاربران خودمان و زیر نماینده ها را مدیریت کنیم.به این روش که زمان ثبت کاربر اطلاعات هویتی و نصب و راه اندازی اینترنت کاربر ثبت شود و در صورتی که کاربری هم مشکلی داشت .نماینده و یا اپراتور ما تیکت برای اون مشترک ایجاد کنند تا به مشکل مشترک رسیدگی شود.
ممنون میشم دوستان راهنمایی برای مدیریت این بخش به ما بدهند.
ممنون
والا بره این منظور خیلی از شرکتای بزرگ ایران از whmcs استفاده میکنن فقط استایلش رو تغییر میدن نهایت وب پنل اضافه میکنن و از امکاناتش استفاده میکنن ، البته باید لایسنس مناسب انتخاب کنید تا هی مجبور نباشید بره هر کاری هزینه پرداخت کنید ، هزینه یکباره رو بدید خودتونو خلاص کنید
-
-
July 24th, 2017, 19:24
#3
پاسخ : مدیریت کاربران adsl

نوشته اصلی توسط
live
والا بره این منظور خیلی از شرکتای بزرگ ایران از whmcs استفاده میکنن فقط استایلش رو تغییر میدن نهایت وب پنل اضافه میکنن و از امکاناتش استفاده میکنن ، البته باید لایسنس مناسب انتخاب کنید تا هی مجبور نباشید بره هر کاری هزینه پرداخت کنید ، هزینه یکباره رو بدید خودتونو خلاص کنید
- - - Updated - - -
درود
وب پنل < چطوری اضافه میکنند >؟
فکر ما هم whmcs بود.یه نکته که زمانی که زیر مجموعه میخواد کاربر اضافه کند.فرم سفارش را با " فیلد های دلخواه " اطلاعات هویتی مشتری را درج کنیم ؟
- - - Updated - - -
درود
کاربری که https://www.hostnetwork.ir/adsl.htm معرفی کردند.امکانات خوبی دارد.اما در مورد پشتیبانی و بازاریابی مشتری امکاناتی ندارد.
میتونید اضافه کنید ؟
-
-
July 24th, 2017, 19:39
#4
پاسخ : مدیریت کاربران adsl

نوشته اصلی توسط
mehriz
درود
وب پنل < چطوری اضافه میکنند >؟
فکر ما هم whmcs بود.یه نکته که زمانی که زیر مجموعه میخواد کاربر اضافه کند.فرم سفارش را با " فیلد های دلخواه " اطلاعات هویتی مشتری را درج کنیم ؟
- - - Updated - - -
درود
کاربری که
https://www.hostnetwork.ir/adsl.htm معرفی کردند.امکانات خوبی دارد.اما در مورد پشتیبانی و بازاریابی مشتری امکاناتی ندارد.
میتونید اضافه کنید ؟
در رابطه با وب پنل فقط یه نمونه مثال بود ، مثلا مجازی سازها پنل های مدیریتی برای ادمین و کلاینت ارائه میدن یا اگر ارائه ندن برنامه نویسان زحمتشو میکشن و با مبلغی تقدیم میکنن ، بستگی داره کار شما چی باشه
شما میتونید کاربر اضافه و فیلدها رو به دلخواه پر کنید ، میتونید فاکتور صادر کنید و خیلی کارای دیگه
والا من با اسکریپت این سایتی که میگید کار نکردم ولی میتونید با خودشون صحبت کنید یا درخواست بدید http://www.webhostingtalk.ir/forumdisplay.php?f=231
-
-
July 24th, 2017, 19:50
#5
عضو انجمن
پاسخ : مدیریت کاربران adsl
سلام
برنامهدنویسی و طراحی سیستم توسط هاست نتورک انجام شده و هر موردی قابلیت اضافه شدن دارد برای بخش طراحی و برنامه نویسی تیکت ثبت کنید
با تشکر
-
-
July 24th, 2017, 23:08
#6
پاسخ : مدیریت کاربران adsl
دوست عزیز whmcs خنده دار ترین گزینه ممکن است !!
از اکانتینگ سیب یا ibsng که دارید استفاده میکنید لینک میشه به اسکریپ دیگری که با اپلیکیشن موبایل برای کاربران نیز قابل ارائه است
در صورت نیاز در تماس باشید
09126629844
https://averdad.net
دارای نماد 2 ستاره
سفارش در وبهاستینگ = ارسال تیکت در سایت
https://www.linkedin.com/company/averdad
https://www.facebook.com/averdadco/
https://twitter.com/averdadco
http://www.cloob.com/name/averdad
http://www.lenzor.com/averdad
http://instagram.com/averdadco
www.pinterest.com/averdadco
http://www.aparat.com/averdad
https://t.me/averdad
ارسال تیکت در اورداد هاست
اطلاعات تماس :
دفتر 021-88502241
همراه 09212182842
همراه دوم 09355219824
همراه سوم 09303756663
تلگرام: 09303756663
آدرس (اداری) 1 : تهران ، بلوار اندرزگو
آدرس ( پشتیبانی ) 2: تهران ، عباس آباد ، خ مطهری
جدیدترین افر ها در کانال ما | https://telegram.me/averdad
-
-
July 25th, 2017, 10:41
#7
پاسخ : مدیریت کاربران adsl

نوشته اصلی توسط
live
در رابطه با وب پنل فقط یه نمونه مثال بود ، مثلا مجازی سازها پنل های مدیریتی برای ادمین و کلاینت ارائه میدن یا اگر ارائه ندن برنامه نویسان زحمتشو میکشن و با مبلغی تقدیم میکنن ، بستگی داره کار شما چی باشه
شما میتونید کاربر اضافه و فیلدها رو به دلخواه پر کنید ، میتونید فاکتور صادر کنید و خیلی کارای دیگه
والا من با اسکریپت این سایتی که میگید کار نکردم ولی میتونید با خودشون صحبت کنید یا درخواست بدید
http://www.webhostingtalk.ir/forumdisplay.php?f=231
درود
به امکانات whmcs مشرف هستیم.اما احساس میشه نمیتونه جوابگوی ما باشد
-
-
July 25th, 2017, 10:46
#8
عضو دائم
پاسخ : مدیریت کاربران adsl

نوشته اصلی توسط
mehriz
درود
به امکانات whmcs مشرف هستیم.اما احساس میشه نمیتونه جوابگوی ما باشد
سلام
شما یک نرم افزار crm کامل نیاز دارید که از ثبل نیاز های شما در اون دیده شده باشه، پیشنهاد بنده این هست که از سیب استفاده کنید
-
-
July 25th, 2017, 10:48
#9
پاسخ : مدیریت کاربران adsl

نوشته اصلی توسط
bepad
سلام
برنامهدنویسی و طراحی سیستم توسط هاست نتورک انجام شده و هر موردی قابلیت اضافه شدن دارد برای بخش طراحی و برنامه نویسی تیکت ثبت کنید
با تشکر
درود
چی شد جواب دادین بعد پستتون را حذف کردید ؟
سیستم شما خوب میتونه باشه.به شرط اینکه گراف بهتری داشته باشد.
و اینکه سیستم ارتباط با مشتری بهتری اضافه کنید.( به این شکل باشد که مشتری بعد از نصب و راه اندازی بیاید در گروه نصب و راه اندازی شده ها.بعد با مشتری تماس حاصل میشه و نظرسنجی میکنیم که کیفیت و یا اشکالی دارد اینترنتشون یا نه.اگر مشکلی نداشت.برود تو گروه مشتریان.اگر مشکل داشت تو گروه رفع خرابی بماند.)
و اینکه سیستم تیکت شما سیستم معمولی است.سیستم مورد نظر ما این است که مشتری با پشتیبانی تماس میگیره پشتیبان شماره مشتری را جستجو میکند و در صورت نیاز تیکت برای مشتری باز شود.
و امکان جدیدی که مد نظر ما است.این میباشد که مشتری زمانی که تماس میگیره با پشتیبانی کار که تمام شد و تلفن قطع شد.پشتیبان لاگ بزار که فعلان مشتری با شماره **** تماس گرفته و مثلا نام کاربری و رمز و تقاضا کرده است.و در این حال یک پیامک برای مشتری ارسال شود که " مشتری گرامی تماس شما را گرامی میداریم.شرکت ****
-
-
July 25th, 2017, 10:51
#10
عضو انجمن
پاسخ : مدیریت کاربران adsl

نوشته اصلی توسط
mehriz
درود
چی شد جواب دادین بعد پستتون را حذف کردید ؟
سیستم شما خوب میتونه باشه.به شرط اینکه گراف بهتری داشته باشد.
و اینکه سیستم ارتباط با مشتری بهتری اضافه کنید.( به این شکل باشد که مشتری بعد از نصب و راه اندازی بیاید در گروه نصب و راه اندازی شده ها.بعد با مشتری تماس حاصل میشه و نظرسنجی میکنیم که کیفیت و یا اشکالی دارد اینترنتشون یا نه.اگر مشکلی نداشت.برود تو گروه مشتریان.اگر مشکل داشت تو گروه رفع خرابی بماند.)
و اینکه سیستم تیکت شما سیستم معمولی است.سیستم مورد نظر ما این است که مشتری با پشتیبانی تماس میگیره پشتیبان شماره مشتری را جستجو میکند و در صورت نیاز تیکت برای مشتری باز شود.
و امکان جدیدی که مد نظر ما است.این میباشد که مشتری زمانی که تماس میگیره با پشتیبانی کار که تمام شد و تلفن قطع شد.پشتیبان لاگ بزار که فعلان مشتری با شماره **** تماس گرفته و مثلا نام کاربری و رمز و تقاضا کرده است.و در این حال یک پیامک برای مشتری ارسال شود که " مشتری گرامی تماس شما را گرامی میداریم.شرکت ****
سلام
پاسخی درج نشده که حذف شود!
همینطور که عرض شد برای هر امکانات بیشتر با بخش طراحی و برنامه نویسی ما مکاتبه کنید امکانات موجود امکانات پایه بوده و با درخواست و سفارش قابل افزودن و تغییرات است
با تشکر
-