باسلام خدمت تمام عزیزان
نمایش نسخه قابل چاپ
باسلام خدمت تمام عزیزان
ای بابا...
از اینجور چیزا تا دلت بخواد فراوونه!!!
سلام
دوست عزیز من فکر می کنم بهتر است شما مسائل را ساده تر و بدون عصبانیت مطرح کنید و امیدوارم که ایشان هم در همین تاپیک به مسائل شما پاسخ دهند و خلاصه با بحث منطقی و درست مشکل حل بشود. در ضمن شما اگر موضوع تحریم را مطرح می کنید IP سرور را اعلام کنید تا در Verify.cpanel.net قابل بررسی باشد.
با تشکر
سلام
من شما را ندیدم و نمی شناسم ولی بر مبنای جملاتی که در ابتدای این تاپیک مطرح کردید گفتم عصبانی هستید.
فکر نمی کنم خوشحال بودن یا عصبانی بودن اهمیتی داشته باشد به نظر من مهم این است زمانی که از فردی انتقادی می شود به آن فرد فرصت و زمان برای پاسخگویی داده شود تا امکان بحث منطقی باشد.
در ضمن من هم با server24 در مورد موضوع تحریم cPanel در یکی از تاپیک های همین فروم بحث کردم و در حقیقت با نظر ایشان در مورد گارانتی 100% مخالف هستم ولی در عین حال فکر می کنم نوع مطرح کردن شما هم اصلا درست نیست توجه داشته باشید کسی که در زمینه هاستینگ یا سرور مجازی یا سرور اختصاصی تجربه داشته باشد هیچ وقت خودش را بخاطر یک یا دو یا چند تا سرور مجازی خراب نمی کند . من servers24 را از نزدیک نمی شناسم ولی دورا دور شنیدم که ایشان چندین سال در این زمینه فعالیت می کنند و به نظر من بایستی قبل از صادر کردن حکم و ... به ایشان فرصت پاسخگویی و بحث منطقی داد.
با تشکر
خوشحال هستم که با یک پست همه چیز حل شد و این چالش کشیده شدن شما نتیجه داشته است و امیدوارم این تاپیک برای کسانی که آن را هم می خوانند هم نتیجه داشته باشد.
من تازه توسط یکی از دوستان از این تاپیک مطلع شدم
جوابیه شما :
1. اینکه گفتید این تاپیک رو زدید که این قضیه به چالش کشیده بشه و مشکلتون حل بشه برای من خیلی جالبه! یعنی واقعاً فکر می کنید مشکل شما که حل شد به خاطر این تاپیک بوده ؟
2. متاسفانه شما متن ارسال های خود رو ویرایش کردید بنابراین نمی دونم در پست اول چه چیزی زده بودید که با واکنش منفی بعضی افراد روبرو شده! ولی حدس زدنش زیاد سخت نیست
3. خودتون هم می دونید که علت تحریم شما دقت نکردن به برخی نکات امنیتی بوده که به شما تذکر داده شده بوده ، در عین حال با وجودی که تقریباً هیچ provider دیگری چنین کاری انجام نمیده ولی ما برای شما VPS جدیدی رو مهیا کردیم و کلیه اکانت هاتون رو ترانسفر کردیم، بدون اینکه حتی 1 ریال بابت این مسئله دریافت کنیم! ولی مثل اینکه شما آدم خیلی قدر شناسی هستید!!
4. دفعه قبلی هم که VPS تون ایراد پیدا کرده بود باز چنین کاری رو براتون بدون دریافت هیچ هزینه ای و به صورت شبانه انجام دادیم که میزان downtime سایت هاتون کم باشه، ولی همین طور که گفتم ظاهراً شما آدم خیلی خیلی قدر شناسی هستید!
5. مورد مثل شما تاحالا شاید بیش از 2-3 مورد برای ما پیش نیومده چون اکثر مشتریان موارد امنیتی ذکر شده رو رعایت می کنند ولی این نکته که شما اشتباهی که از جانب خودتون بوده رو این چنین در فورومی ثالث مطرح کردید و به تصور خودتون با به چالش کشیدن اون سعی در گرفتن پاسخ بودید، باز نشان از قدرشناسی زیاد شماست!
6. با توجه به تمام موارد بالا در صورتی که فکر می کنید خدماتی که دارید می گیرید خوب نیست می تونید سرویستون رو تمدید نکنید!
میشه بگید موارد امنیتی چه دخلی داره به تحریم؟نقل قول:
علت تحریم شما دقت نکردن به برخی نکات امنیتی
عزیز ما از کجا میشناسیم این آقای سرور24 رو که بخواهیم نظری در موردشون بگیم.
چرا نه اینکه نشناسم وقتی از پارسه گیگ کار میکردم اسمی از سرور24 دیدم:tt1:
با اون توضیحی که ایجاد کننده تاپیک داده بود ما از ایشون ترسیدیم حالا هم که فهمیدیم چرا این مسائل پیش اومده خیلی مخلص سرور24 هستیم.
در ضمن حتی اگه بدون دلیل ایشون سرورشون قاطی کرده بود دیگه اینقد نباید با اغراق اینجا میومدن تاپیک باز میکردن که.... همه ما که حالا یا سرور یا هاست معمولی داریم هممون که هممونه با اینجور مشکلات مواجه هستیم. کدومتون میتونید بگید هیچ راهی نیست که من رو دان کنه یا به امنیت سرورم ضربه بزنه؟ (ما که یه زمونی میگفتیم ولی بعدش دیدیم چرا یه راه هست اونم اینکه ملت برن با 3000 دلار دیتاسنتر رو بخرن و پسورد بگیرن)
در کل طبق این مشکلی الان من به نتیجش رسیدم مال همه هاستینگهاست و نباید کم تحمل بود. فوقش 2 روز سرور میخوابه نباید که انسانیت و آبروی دیگران رو در خطر گذاشت. میگی پول دادی باید استفاده کنی حق داری. خوب اگه ایشون پیگیر نبود و میخواست پولتو بخوره آره اونوقت بیا داد بزن فلان...
با اجازه استاد سرور 24 من یه توضیح مختصر بدم!!!!
عزیز؛ سرور24 برای جلوگیری از تحریم یه نکاتی رو به شما میگن که اگه اونا رو رعایت کنی دیگه تحریم نمیشی و برای این مورد تضمین هم میکنن. مثلا hostname رو مواردی مانند fa . pars . iran و غیره نذاری.
ایشون در اصل امنیت سیاسی منظورشونه تا امنیت اینترنتی و کامپیوتری
""امنیت سیاسی "" این دیگه خیلی باحال بود !!!!!!
دوستان من تمام نکاتت رو رعایت کرده بودم واز این بابت مشکلی نبوده.اقای قاسمی هم در این مورد دارن بزرگ نمایی میکنن.در ضمن اقای قاسمی سرویس شما ازبهترین سرویسها هست ومن شکی درش ندارم.اما ساپورت شما اینکه تازه بعد از 5روز میاید میگید چیشده.من خودمو میترکونم جواب ایمیل نمیدید.تازه سر قضیه صورتحساب من مشکلمو گفتم شما بعد 4روز اومدید پاسخ دادید.جواب اس ام اس هم نمیدید.تلفنم برنمیدارید یاهو هم ان نمیشید.میشه بگید من مواقع ضروری باید چکار کنم دوستان خیلی عجیبه که ایشون از من گلایه هم میکنند
دوست عزیز
سرور مجازی ایشون در کل این مدت حتی down هم نبوده و فقط مجوز استفاده از cPanel ش از کار افتاده بوده و اون هم به دلیل بی دقتی خود مشتری بوده که مجوزش توسط cPanel باطل شده بوده!
در صورت بروز downtime زمان پاسخگویی برای رفع مشکل کمتر از 1-2 ساعت خواهد بود. ولی بررسی و گرفتن مجوز مجدد برای cPanel پروسه ای هست که عموماً 3-4 روز طول میکشه و باز ما به دلایلی همیشه تا 5 روز بعد از ابطال مجوز صبر می کنیم و بعد اقدام به درخواست مجوز جدید می کنیم.
یعنی به عبارتی پشتیبانی که از ایشون برای این مسئله شده کاملاً طبق روال بوده!
ببینید دوست عزیز یا شما با راهکارهای پشتیبانی مشتری آشنایی ندارید یا تمایل به خراب کاری دارید
در اصول پشتیبانی چیزی وجود داره به نام SLA یا Service Level Agreement. این اصول زمان پاسخگویی به درخواست های متفاوت رو بر اساس اهمیت اونها درجه بندی می کنه. مثلاً یک مشتری میاد و از ما آموزش ساخت reseller در WHM رو میکنه. مسلماً این سوال از اهمیت پایینی برخورداره و به همین دلیل پاسخ به اون مدت بیشتری طول میکشه. علتش هم کاملاً واضحه، چون ایشون می تونه با کمی جستجو در google به پاسخ خودش برسه ولی کسی که سرورش به هر دلیل down هست از اهمیت بالاتری برخورداره.
ولی اگه خاطرتون باشه زمانی که سرور شما down شده بود فکر کنم 15 دقیقه هم طول نکشید که من خودم شخصاً برای رفع مشکلتون اقدام کردم! پس همین طور که می بینید زمان پاسخگویی به مسائل مختلف متفاوت هست. من ایمیل ها و SMS های شما رو مبنی بر ابطال مجوز cPanel دیدم و حتی پاسخ هم دادم که باید 4-5 روز صبر کنید ولی ظاهراً شما فکر می کردید این مسئله باید ظرف نیم ساعت حل و فصل بشه که چنین نبوده!
در مورد درخواست های مرتبط با billing یا حسابداری ، پاسخگویی ممکنه تا 1 هفته طول بکشه، مگر اینکه مورد اورژانسی وجود داشته باشه. من پاسخ درخواست شما رو دادم ولی این نکته رو همیشه باید در ذهن داشته باشید که چه از ما و چه از هر جای دیگه سرویس تهیه کنید باید پرداخت صورتحساب ها رو به دقت و بدون وقفه انجام بدید. حالا اگر پرسشی هم داشتید می تونید بپرسید ولی این پرسش تعهد شما رو برای پرداخت هزینه خدماتی که دارید می گیرید از بین نمی بره!
این نکته رو هم در پایان اضافه کنم که تا به امروز مشتریان از طریق حواله بانکی اقدام به خرید می کردن ولی با راه اندازی پرتال مشترکین جدید سرورز24 که سعی داریم تا قبل از عید راه اندازی بشه از طریق پرداخت اینترنتی توسط هر یک از کارت های عضو شتاب می تونید اقدام به پرداخت کنید و در صورتی که مثلاً سفارش VPS ی جدید بدید به محض پرداخت ، سیستم به طور خودکار VPS رو برای شما ایجاد و مشخصات اون رو براتون ایمیل می کنه. همچنین پانل مدیریت VPS که توسط خودمون آماده شده به طور رایگان در اختیار کلیه مشترکین قرار می گیره که چیزی مانند VZPP - Virtuozzo Power Panel خواهد بود
من که اوالا تقریبا 9 ماه با جناب قاسمی کار کردم و واقعا از ایشون راضیم! الان که یه 1 سالیه دیگه اختصاصی داریم و از ایشون هم نیست باز هم ما رو راهنمایی می کنن!
شما دوست عزیز یه بار برو با CheapVPS کار کن بعد می فهمی که سرورز 24 تو ایران تکه ;)
سلام
من هیچکدام از این دوستان را نمی شناسم و اتفاقا با سرور24 در مورد موضوع لایسنس سی پنل هم اصلا موافق نیستم .
ولی به عنوان کسی که تقریبا 5 یا 6 سال هست در این زمینه کار می کنم احساس نمی کنم زدن این تاپیک و توضیحات آن برای انجام یک بحث منطقی و رسیدن به نتیجه باشد چه برسد به چالش کشیدن ....
با تشکر
تعریف و تمجید یه جورایی باب شده.تا منم به بچه های محلمون بگم بیان ازم تعریف کنند. فکر کنم 40-50 تایی آشنا دارم که بیکار هم باشن.هرکی از راه میرسه تلق تلق یه تاپیک باز میکنه و از x و y تمجید میکنه.بابا کافیه این کارا. راجب سرور 24 هم همیشه گفتمو میگم
آنچه عیان است چه حاجت به بیان است
billing.ground عزیز من هم مثل شما با تعریف و تمجید مخالف هستم ولی به نظر من اگر انتقادی است بایستی منطقی و بدون جوسازی مطرح کرد .
با تشکر
نظر لطفتون هست. البته همه همکاران برای ما محترم هستن و من دوست ندارم اسم کسی به بدی برده بشه. به هر حال هر مشترک پس از 2-3 بار تعویض provider مسلماً خودش به راحتی می تونه بهترین رو انتخاب کنه. ولی هدف از راه اندازی این فوروم اینه که از تعویض های مکرر جلوگیری کنیم تا مشترک بتونه بهترین انتخاب رو همون اول انجام بده
سلام
قصد تعریف ندارم ولی وجدانم اجازه نمی ده که دفاع نکنم
خدا می دونه که بنده با جناب میر قاسمی کیلومترها فاصله دارم و حتی 1 بار هم از نزدیک ملاقاتشون نکردم و از طریق سایت hackerz.ir با سایت ایشان آشنا شدم و با کمی مقایسه و کمی فکر سرور ایشان رو انتخاب کردم
من در حال حاضر 1 vps از ایشان برا چند تا سایت گرفتم و در حال حاضر هم که دارم reply می کنم Cpanel به خوبی کار میکنه ( با رعایت مسائلی که گفتن )
و هم از سرویس دهی و هم از پشتیبانی شون راضی ام
امیدوارم همه کسانی که در این زمینه کار می کنند تعهد کاری داشته باشند و سعی همشون بر این باشه که همیشه مشتریان را راضی نگه دارند .
رفت زباله دان