نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

موضوع: تفات های سئو کار خوب و سئو کار بد (مقاله تخصصی از محمدرضا یوسفی)

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو جدید limanweb آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Apr 2013
    نوشته ها
    3
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    3
    تشکر شده در
    2 پست

    پیش فرض تفات های سئو کار خوب و سئو کار بد (مقاله تخصصی از محمدرضا یوسفی)

    سلام دوستان عزیز، امروز یکی از مقالات خوبی رو که ترجمه کردم و در سایت شخصی خودم منتشر کردم براتون قرار می دم تا مطالعه کنید

    متن این مقاله به این شکل هستش:

    بعد از مدت 3 سال فعالیت در زمینه تخصصی بهینه سازی سایت یا در اصطلاح سئو - SEO می خواهم به مواردی اشاره کنم تا شاید بتواند را**اری کلی برای شناسایی شرکت ها و افراد غیر مجرب از متخصصین و شرکت های مجرب را در اختیار هموطنان و دوستانم ارائه کنم. البته بخشی از این موارد را همه می دانید و تعدادی را هم تجربه کرده اید! اما خالی از لطف نیست که به راه های تشخیص سئو کار خوب و سئو کار بد در قالب یک اینفوگرافیک اشاره ای کنیم.


    خوب در ابتدا به معرفی دوستان خوبمان می پردازیم:


    7 راه برای شناسایی سئو کار خوب


    1. صحبت از سود و درآمد شما نه فقط رنک و رتبه
    2. صحبت از اهداف تجارت شما و همسو کردن آنها با سئو سایت
    3. تمایل به ایجاد لینک های کم ولی با کیفیت بالا به جای لینک های فراوان اما بی کیفیت
    4. صحبت از رتبه صفحه (پیج رنک) و داشتن یک نقشه راه برای رسیدن به آن
    5. صحبت از شاخصه های بیشتر از پیج رنک، همانند Page Authority و Domain Authority
    6. صحبت از افزایش فروش شما و همچنین افزایش میانگین سفارشات
    7. ایجاد بک لینک هایی با کیفیت بالا به طوری که شما تمایل دارید با افتخار از آنها نام ببرید



    خوب موارد زیادی را باید از عزیزان گروه بد ذکر کنیم که شامل:


    14 راه شناسایی سئو کار بد


    1. بهره گیری از لینک های بسیار ضعیف از صفحات با اهمیت پایین
    2. فروش لینک هایی با فراوانی بالا اما با قیمت های بسیار پایین
    3. فخر ورزیدن نسبت به نتایجی که ادعای رسیدن به آنها را دارند
    4. ارائه تخفیف های بسیار پایین و داشتن دوره های رایگان سئو برای شما
    5. صحبت از پیج رنک به عنوان هدف
    6. هرگونه پیج رنکی را کم تلقی میکنند و ادعای ارتقاء آن را دارند
    7. عدم ارائه گزارش در مورد وضعیت سئوی سایت شما
    8. عدم پاسخگویی در رابطه با سوال های فنی و تخصصی در مورد سئو
    9. صحبت از افزایش میزان ترافیک به جای افزایش سود و درآمدزایی
    10. ادعای حفظ رتبه و رنک شما در نتایج در بازه زمانی بلند مدت و طولانی
    11. استفاده از کلمه “حجم” یا “توده” در معرفی سرویس های خود
    12. قول رسیدن به نتایج سرع و کوتاه مدت، معمولا یک ماهه
    13. ادعای همکاری با شرکت GOOGLE
    14. تمرکز بر روی تنها یک یا دو کلمه

    در نقل قول از کپی رایت استفاده کنید

    منبع : http://www.mryousefi.com/articles/16...%8C%D8%AA.htm

  2. تعداد تشکر ها ازlimanweb به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مجله ی الکترونیکی گیم کیوسک
    توسط boy_evil در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: January 20th, 2014, 22:47

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •