سلام من می خوام قبل از اینکه کاربر وارد سایت اصلی بشه وارد صفحه Html بشه که طراحی کردم و از طریق اون وارد سایت بشه کسی بلد هست ؟ میشه راهنمایی کنید منو
سلام من می خوام قبل از اینکه کاربر وارد سایت اصلی بشه وارد صفحه Html بشه که طراحی کردم و از طریق اون وارد سایت بشه کسی بلد هست ؟ میشه راهنمایی کنید منو
خب شما باید محتویات فایل index.php توی قالبتون رو عوض کنید
اگه منظورتون درست فهمیده باشم شما میخواهید کاری کنید که کاربر وقتی ادرس وارد کرد یک صفحه بیاد و بر روی یک لینک بزنه و وارد سایت شه همون اینترو خودمون :D
برای اینکار اون صفحه ی HTML خودتونو تو فایل index.php بریزید بعضی جاهای مورد نیازشو ویرایش کنید تا با وردپرس مچ شه بعد محتویات قبلی فایل index.php درون یک فایل php با اسم دلخواه بریزید و به قسمت افزودن برگه ی جدید در وردپرس رفته و برگه ی جدید بسازید و فایلی پی اچ پی دلخواهیو ک ساختید به عنوان مادر انتخاب کنید.
من فک میکنم نتونستم کامل توضیح بدم
برای اینکار اگه مشکلی بوود با ایدی من در امضام تماس بگیرید تا رایگان براتون درست کنم
موفق باشید
من هم یه کوچولو راهنمایی کنم ؟ با یه روش بهتر
تو قالبتون یه صفحه php با اسم مثلا intro.php بسازید و کد زیر رو اولش بزارید
بعد بخش HTML رو زیرش بزاریدکد PHP:
<?php
/*
Template Name: INTRO Template
*/
?>
خب کارتون تموم شد
حالا اول به برگه بسازید به اسم اینترو و بعد از منوی کشویی قالب INTRO Template رو انتخاب کنید . تموم شد
حالا تو تنظیمات وردپرس برید و اون بخش که صفحه اول رو انتخاب میکنه برگه مثلا اینترو رو انتخاب کنید تا صفحه اول نشون بده اینترو رو و بقیه رو هم که مشخصه دیگه
موفق باشید
ممنون دوست عزیز خیلی کمک کردید به من ولی یه مشکلی برای من پیش اومده
وقتی کد هارو از صفحه html به php انتقال میدم کل ترکیبشون عوض میشه یعنب از حالت گرافیکی به یه صفحه تکست تغییر میکنه عکسشو هم براتون ضمیمه کردم تا منظورمو بهتر بفهمید
c4743_Snapshot_20130621_14.png
احتمالا تمام گرافیک سایت شما در css تعریف شده
شما به درستی css رو درون قالب فراحوانی نکرده اید با استفاده از چه تابعی css رو فراخوانی کردید ؟
- سپیدار گیفت : فروش انواع فلش مموری تبلیغاتی و اختصاصی + فروش انواع پاور بانک تبلیغاتی و اختصاصی
آخه یه فایل css نیست این کدهایی هست که css هارو فرا خونده
کد HTML:<link rel="icon" type="image/png" href="img/favicon.png" /> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="css/bootstrap.css"> <link rel=stylesheet href="css/bootstrap-responsive.css"> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="css/pink-theme.css"> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="css/flexslider.css"> <link rel="stylesheet" href="css/jquery.countdown.css" /> <link rel="stylesheet" href="mp3js/blue.monday/jplayer.blue.monday.css" /> <!--[if lt IE 9]> <link href="css/ie8.css" rel="stylesheet" type="text/css" /> <script src="http://html5shiv.googlecode.com/svn/trunk/html5.js"></script> <![endif]--> <script type="text/javascript" src="js/jquery-1.8.2.min.js"></script> <script type="text/javascript" src="mp3js/jquery.jplayer.min.js"></script> <script type="text/javascript" src="mp3js/jplayer.playlist.min.js"></script> <script type="text/javascript" src="js/main.js"></script> <script type="text/javascript" src="js/jquery.flexslider.js"></script> <script type="text/javascript" src="js/tinynav.min.js"></script> <script type="text/javascript" src='js/jquery.placeholder.min.js'></script> <script type="text/javascript" src='js/bootstrap.calendar.js'></script> <script type="text/javascript" src="js/jquery.countdown.js"></script> <link rel="stylesheet" href="http://fonts.googleapis.com/css?family=Open+Sans+Condensed:300" />
این نحوه قرار دادن صحیح css شما هست
که کافیه جایگزین کنید
یا حقکد PHP:
<link rel="icon" type="image/png" href="<?php bloginfo('template_url'); ?>/img/favicon.png" />
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="<?php bloginfo('template_url'); ?>/css/bootstrap.css">
<link rel=stylesheet href="<?php bloginfo('template_url'); ?>/css/bootstrap-responsive.css">
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="<?php bloginfo('template_url'); ?>/css/pink-theme.css">
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="<?php bloginfo('template_url'); ?>/css/flexslider.css">
<link rel="stylesheet" href="<?php bloginfo('template_url'); ?>/css/jquery.countdown.css" />
<link rel="stylesheet" href="<?php bloginfo('template_url'); ?>/mp3js/blue.monday/jplayer.blue.monday.css" />
<!--[if lt IE 9]>
<link href="css/ie8.css" rel="stylesheet" type="text/css" />
<script src="http://html5shiv.googlecode.com/svn/trunk/html5.js"></script>
<![endif]-->
<script type="text/javascript" src="<?php bloginfo('template_url'); ?>/js/jquery-1.8.2.min.js"></script>
<script type="text/javascript" src="<?php bloginfo('template_url'); ?>/mp3js/jquery.jplayer.min.js"></script>
<script type="text/javascript" src="<?php bloginfo('template_url'); ?>/mp3js/jplayer.playlist.min.js"></script>
<script type="text/javascript" src="<?php bloginfo('template_url'); ?>/js/main.js"></script>
<script type="text/javascript" src="<?php bloginfo('template_url'); ?>/js/jquery.flexslider.js"></script>
<script type="text/javascript" src="<?php bloginfo('template_url'); ?>/js/tinynav.min.js"></script>
<script type="text/javascript" src='<?php bloginfo('template_url'); ?>/js/jquery.placeholder.min.js'></script>
<script type="text/javascript" src='<?php bloginfo('template_url'); ?>/js/bootstrap.calendar.js'></script>
<script type="text/javascript" src="<?php bloginfo('template_url'); ?>/js/jquery.countdown.js"></script>
<link rel="stylesheet" href="http://fonts.googleapis.com/css?family=Open+Sans+Condensed:300" />
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)