سلام
دوستان
وقتی سیستم تیکت راه اندازی میکنید ، چه جوری میشه طوری سیستم تنظیم کرد اگه مثلا به ادرس support@webhostingtalk.ir ایمیل اومد و یا به تیکت از توی خود ایمیل ! ریپلی کردند، وارد تیکت و یا ثبت تیکت هم بشه
به نوعی به هم وصل باشن
سلام
دوستان
وقتی سیستم تیکت راه اندازی میکنید ، چه جوری میشه طوری سیستم تنظیم کرد اگه مثلا به ادرس support@webhostingtalk.ir ایمیل اومد و یا به تیکت از توی خود ایمیل ! ریپلی کردند، وارد تیکت و یا ثبت تیکت هم بشه
به نوعی به هم وصل باشن
سوال جالبیه!
اما باید از برنامه نویسش بپرسی
مثلا" مثل کایاکو یا whmcs ?!
که ایمیل میدی، تبدیل به تیکت میکنه!
درست گفتم؟!
واسه منم جای سوال هست!
تا الان تو هیچ سیستم فارسی این امکان رو ندیدم![]()
دوست عزیز این سوال بارها پرسیده شده و من هم پاسخ دادم !
در سیستم WHMCS یک دستور هست که اون را باید در cron Job سرور قرار دهید تا فعال شود !
در ضمن برای همر دیپارتمان باید یک ایمیل مخصوص ایجاد و اطلاعات لازم را به سیستم ارائه بدهید تا سیستم بتواند ایمیل های دریافتی را Import کند و به صورت تیکت در بیاورد و به وسیله cron job به شما و اون کسی که ایمیل کرده اطلاع دهد !
اون کد رو که در whmcs وارد باید کرد اگه بدید ممنون میشم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)