مشترک گرامی :
با احترام،
علاقه مندیم به اطلاع برسانیم به دلیل مشکل غیر منتظره ای که به دلیل سهل انگاری در عملیات اجرایی یکی از سازمان ها در شبکه ی شاتل رخ داد، در تاریخ 12 شهریور ماه 1390، به مدت دو ساعت و نیم شاهد قطعی سرویس اینترنت پرسرعت در مرکز مخابراتی شما بوده ایم. بی گمان، همکاران فنی این شرکت، تلاش های فراوانی را به کار بستند تا مشکل در سریع ترین هنگام ممکن برطرف گردد، با این همه در دو مقطع زمانی با قطعی مواجه شدیم. اگر چه، مدت زمان اختلال یاد شده شامل تعهد ارایه ی سرویس شاتل (SLA) نمی شود، اما با هدف جلب رضایت شما کاربر عزیز، یک گیگابایت ترافیک رایگان در تاریخ 24 شهریور ماه، به سرویس شما اختصاص خواهد یافت که می توانید از آن در دوره ی جاری سرویس خویش بهره گیرید.
امیدواریم در آینده شاهد مشکلاتی از این دست نباشیم و همچنان ارایه ی سرویس با بالاترین کیفیت ممکن یکی از افتخارات همیشگی ما محسوب شود.
با سپاس
امور مشترکین گروه شرکت های شاتل