
نوشته اصلی توسط
Warez-Host.IR
سلام
جناب سلیمانی (( اگر اشتباه نگفته باشم ))
ما تنها نباید به فکر فروش سرویس باشیم
باید سرویسی ارائه بدیم که مشتری را راضی کنه و طوری باشه که ماه های بعد هم تمایل به تمدید داشته باشه
شاید جناب تقی خانی 1% فراموش کرده باشند که آلمان این مشکل را داره و راهنمایی کردن , این که عیب نیست
بهتر از این هست که کاربر سرویس بگیره بعد از بک هفته یا مدتی براشون اخطار بیاد و جریمه بشن و مجبور بشن اکانت کاربر را حذف کنند و ...
اینطوری هم خودشون ضرر میکنن هم مشتری از شرکت ارائه دهنده سرویس ناراضی میشه و باید از نو دنبال سرویس بگرده
به نظر من مشتری قبل از خرید آگاه باشه خیلی بهتر هست تا اینکه بعد از خرید ناراضی باشه
امیدوارم ناراحت نشده باشید
موفق باشید