سلام
شما باید در قسمت تنظیمات اصلی
قسمت Invoices تیک گزینه زیر رو بزنید
Tick to allow clients to choose the gateway they pay with
Tick to enable the multiple invoice payment options on the client area homepage
سلام چک کردم این تیک ها زده شده
ممنون میشم باز راهنمایی کنید
در قسمت Ordering
تیک زیر رو بزنید
Tick this box to not send an invoice due notice when new orders are placed
ویرایش توسط hossein7441 : April 3rd, 2013 در ساعت 11:17
با تشکر متاسفانه باید اعلام کنم که کد رو بررسی کردم درست بود
منتظر کمک هستمآقای/خانم {$client_name}،
صورتحساب شما در تاریخ {$invoice_date_created} ایجاد شده است.
درگاه پرداختی شما: {$invoice_payment_method}
شماره صورتحساب : {$invoice_num}
مبلغ: {$invoice_total}
تاریخ پایان: {$invoice_date_due}
آیتم های صورتحساب
{$invoice_html_contents}
------------------------------------------------------
برای پرداخت صورت حساب خود می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید :
{$invoice_link}
{$signature}
سلام
بنده هم این تجربه رو داشتم. باید بگم که دلیل اصلی این اتفاق ایراد جزئی در کد فارسی ساز قالب ایمیل هست.
برای تصحیح باید به قسمت ویرایش قالب رفته و از قسمت فاکتور پیام، Invoice Created رو انتخاب کرده و و کد مقابل تاریخ پایان رو به {$invoice_date_due} تغییر بدین. علامت # در قسمت کد اضافی هستش اگه پاک کنی درست میشه
ویرایش توسط hossein7441 : April 3rd, 2013 در ساعت 11:17
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)