
نوشته اصلی توسط
demonvictor
عرض سلام و احترام خدمات برنامهنویسان محترم. متاسفانه اینروزها ارایهدهنده ها با پیچیدگی های خیلی زیادی روبرو شدن. با انواع و اقسام کانفیگ های مختلف باتوجه به نیازهای مختلف هر برنامهنویس روبرو هستن. با محدودیتهایی که از طرف دیتاسنتر، روزانه آپدیت میشن، روبرو هستن. باید به هر برنامهنویس و مشتری جدیدشون کمک کنن که بتونن به هر نحوی شده، تحریمهارو دور بزنن. ممکن هستش که هر سرویسی باتوجه به این مشکلات، موقتا از دسترس خارج بشه.
ماکه برنامه نویس هستیم، میتونیم متوجه اشکال از سمت ارایهدهنده بشیم. ولی به مشتریانمون که اغلب دانشی درمورد سطوح پایینتر سرویسشون، اطلاع ندارن، چی بگیم تو این شرایط که بهتر باشه؟
باورکنید یکی از قانعترین جوابهایی که برای مشتریانما در جامعه ایجاد شده، عبارت سیستمقطعه هستش.
لطفا هرموقع مشتری با شما تماس گرفت که سایتش دانشده، من از شما خواهش میکنم بجای اینکه از ارایهدهنده انتقاد کنید که مشکل از سمت فلانهاستینگ هستش، فقط و فقط بهشون بگید که سیستم فعلا قطع هستش. باورکنید با این جمله هم مشتری متوجه میشه که مشکل از سمت شما نیست و کاملا قانع هستش که این شرایط حتی برای بانک ها و بزرگترین سازمان های کشور هم اتفاق میفته.