در هر ثانیه، 2.3 میلیون جستجو در Google انجام میشود و اکثر صفحات نتایج جستجو شامل تبلیغات گوگل هستند. با پرداخت هزینه توسط مشاغل، تبلیغات گوگل میتواند روشی بسیار مؤثر برای هدایت ترافیک مناسب و مرتبط به وبسایت شما باشد، دقیقاً وقتی افراد در جستجوی انواع محصولات یا خدماتی هستند که کسب و کار شما ارائه میدهد.
گوگل ادز چیست و چرا به آن نیاز داریم؟
What-is-Google-Ads-1.jpg
گوگل ادز سیستم تبلیغات جهانی شرکت گوگل است که بر اساس پرداخت به ازای هر کلیک عمل میکند، تبلیغات گوگل در صفحات جستجو از لحاظ ظاهری یک مشخصهای دارند که عبارت “Ad” یا “آگهی” در سمت چپ آدرس سایت نمایش داده میشود. مهمترین مزیت این تبلیغات این است که زمانی نمایش پیدا میکنند که کاربر کلمه کلیدی کسب و کار یا خدمات شما را جستجو کند و زمانی که روی سایت شما کلیک کند هزینه کسر میگردد. گوگل ادز برای دیده شدن و افزایش فروش، پُربازدهترین روش تبلیغات اینترنتی است.
تبلیغات گوگل برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟
امروزه با رشد کسب و کارهای آنلاین و رو آوردن کسب و کارهای آفلاین به سمت آنلاین، باعث شده تاثیر تبلیغات گوگل بیش از پیش حس شود. اگر برای کسب و کار خود سایت دارید یا به فکر طراحی وبسایت هستید این تبلیغات تاثیر مثبتی روی فروش و آگاهی از برند شما دارد. تیم برتر ادز با استفاده از جدیدترین متدهای بهینهسازی کمپین گوگل ادز در این مسیر به شما کمک میکند.
چه میزان هزینه برای تبلیغات گوگل مناسب است؟
در شروع کار هیچ راهی جهت تعیین هزینه دقیق وجود ندارد، برای بدست آوردن هزینه تقریبی کمپین و هزینه بابت هر کلیک، باید کمپین تست گوگل به مدت یک ماه اجرا شود تا اطلاعات لازم کسب گردد. تیم برتر ادز به صورت شفاف دیتاهای کسب شده را در اختیار شما قرار داده و جهت مشاهده پنل، دسترسی مستقیم هم ارائه میشود. برای مطالعهی بیشتر در مورد هزینههای تبلیغات گوگل، به این مقاله مراجعه کنید.
در گوگل ادز چه تعداد کلمه کلیدی میتوان اضافه کرد؟
What-is-Google-Ads-2.jpg
برای تبلیغات گوگل هیچ محدودیتی در انتخاب تعداد کلمات کلیدی وجود ندارد، اما این دلیل نمیشود که هر کلمه کلیدی برای کمپین مناسب باشد، زیرا با انتخاب اشتباه کلمه کلیدی هزینه اضافی باید پرداخت شود و نتیجه مناسبی از تبلیغات کسب نمیگردد. ما با تحقیق و آنالیزی که روی کلمات کلیدی کسب و کار شما انجام میدهیم، بهترین لیست کلمات را جهت شروع کمپین در نظر میگیریم و در مراحل بهینهسازی کمپین، روی این کلمات تحلیل میکنیم و تغییراتی انجام میدهیم تا بهترین نتیجه برای شما کسب گردد. به تجربه ما اعتماد کنید!
هزینه هر کلیک در گوگل ادز چقدر است؟
هزینه هر کلیک برای هر کسب و کاری متفاوت است و میزان ثابت و مشخصی ندارد چون سیستم گوگل ادز به صورت آکشن (مزایده) عمل میکند و اگر تعداد رقبای شما زیاد باشد در هر ساعت آمارها تغییر میکند و به عوامل متعددی بستگی دارد و توسط فرمولهای خاصی محاسبه میگردد. اما پس از اجرای کمپین تست میتوان تحلیلی از رقبای سایت شما، میزان CPC (هزینه بابت هر کلیک) و سایر پارامترها بدست آورد. تبلیغات با CPC مناسب و موثر را با ما تجربه کنید!
مدیریت و بهینهسازی کمپین شامل چه مواردی میشود؟
مدیریت اکانت شما از زمان تایید پروپوزال و توافقات شروع میشود و شامل این موارد است: قبل از شروع کمپین پیشنهاداتی جهت بهبود نرخ تبدیل (کانورژن) سایت ارائه میشود، گوگل آنالیتیکس و تگ منیجر برای سایت شما توسط تیم برتر ادز نصب میگردد تا تمام گزارشهای کمپین قابل رصد باشد و بتوانیم تحلیل جامعی از روند پروژه کسب کنیم. سپس چیدمان کمپین صورت میگیرد و کمپین فعال میگردد و همزمان روند بهینهسازی شروع میشود. مهمترین بخش، فرآیند بهینهسازی کمپین است که با مانیتورینگ روزانه باعث افزایش فروش شما میشود. مدیریت کمپین گوگل ادز خود را با خیال راحت به ما بسپارید، در تمام مسیر همراه شما هستیم تا بهترین نتیجه را کسب کنید.
مدیریت یک کمپین گوگل ادز کاری زمانبر و پُر هزینه است، به همین دلیل پیشنهاد میکنیم مدیریت اکانت گوگل ادز خود را با خیال راحت به ما بسپارید تا با هزینه مناسب بهترین عملکرد را تجربه کنید.
What-is-Google-Ads-3.jpg
نتیجهگیری
گوگل ادز میتواند سرمایهگذاری بزرگی باشد، هم در زمان و هم در هزینه.
اگرچه سیستم گوگل ادز کمی پیچیده است، اما با استفاده از آن میتوان سود زیادی کسب کرد، حتی با کمترین بودجه بازاریابی نیز میتوان کمپینهای سودآور با CPCهای پایین اجرا کرد.
آیا تا به حال کمپین گوگل ادز داشتهاید؟ چه چالشهایی با پلتفرم داشتهاید؟
برای شروع کار با کمپینهای گوگل ادز برای کسب و کار خود نیاز به کمک دارید؟
What-is-Google-Ads-4.png