با سلام.
من چند ماه پیش سرویس ابری از میزبان فا خریداری کردم، حالا بگذریم از اینکه حدود چهار ماه بعد از موعد تحویل سرویس رو تحویل دادین (البته تا اون موقه یه سرویس رایگان دادن) ولی بلاخره تحویل دادن.

حدود دو هفته از تحویل سرویس شون نگذشته بود که تو صفحه کاربری پیام گذاشتن که :
کاربر گرامی، بر روی سرویس شما اختلالی ایجاد شده است، ما از این اختلال با خبر هستیم و مشکل پیش آمده را سریعا بررسی کرده و تلاش میکنیم هر چه سریعتر حل شود. لطفا از تماس با پشتیبانی و یا ایجاد تیکت درباره سرویس های زیر در این بازه خودداری کنید. با تشکر از همکاری و بردباری شما
mizbanfa1.jpg

الان حدود ده روز از ین تاریخ میگذره و نه تیکت جواب میدن نه تلفن بخش پشتیبانی:

mizbanfa2.jpg

تلفن هم 20 دقیقه پشت خطشون بودم، کسی پاسخگو نیست:
79788ec3-5d39-4276-a3ce-4e1f541af7a8.jpg

کس دیگه ای همچین مشکلی براش پیش اومده؟
چیکار کنیم؟ به کجا میتونیم شکایت کینم؟