-
September 14th, 2019, 01:36
#1
عضو انجمن
مشکل با پورت مخابراتی
سلام
من از شرکت پارس انلاین سرویس adsl 16 مگابیت دارم اما سرعت دانلود بیشتر از 400 کیلوبایت نمیشه ، با پشتیبانی که صحبت کردم و با بالابردن سرعت از طرف مرکز به شدت نویز و قطعی ایجاد میشه و با آزمون و خطا فهمیدیم که برای اتصال مداوم همین سرعت باید باشه و راهی نیست
حتی کارشناس فرستادند و از جلوی در خونه تا جایی مودم هستش سیم کشیدیم و روی خط به جز مودم هیچ تلفنی هم وصل نیست ولی فرقی نکرد .
البته قبلش از آسیاتک سرویس داشتم که فکر میکردم مشکل از اسیاتک هست و شرکت عوض کردم ولی بعدن با حرف پشتیبانی که حرف زدیم فهمیدیم مشکل از پورت مخابراتی هستش
بعد چون من گیم انلاین میزنم و دانلود و ... دارم به شدت سرعت برام مهمه
الان سوالم اینه که من چیکار میتونم بکنم که سرعت افزایش پیدا بکنه ؟ یعنی چیزی هست که برم مخابرات و درخواست بدم ؟
ممنون میشم راهنمایی کنید
ویرایش توسط mehrania : September 14th, 2019 در ساعت 01:37
-
-
September 14th, 2019 01:36
# ADS
-
September 14th, 2019, 07:55
#2
عضو انجمن
پاسخ : مشکل با پورت مخابراتی
سلام
مخابرات فکر نکنم کار خاصی برات انجام بده.
اگر بتونی بری پیش ریس مخابرات منطقه تون و صحبت کنی که نت کارت است و باید انلاین باشی و اینا ... شاید بیان از مخابرات تا پست مخابراتیتون چک کنند و مشکل و رفع بشه.
در غیر این صورت برای دستیابی به سرعت بالا تر td lteو یا وایرلس و بهتون پیشنهاد میدم
-
-
September 14th, 2019, 09:51
#3
عضو انجمن
پاسخ : مشکل با پورت مخابراتی
احتمال داره سیمی که از پست کوچه تا درب منزل شما امده قدیمی و پوسیده اتصالی داشته باشه که کیفیت خط شما پایینه .
احتمال داره سر دروازه شما سر سیم سولفاته زده باشه ( این قسمت را شما خودتون میتونید تست کنید و راحته سر سیم را 5 سانت ببرید و سیم طلائی در میاد بهم مجدد متصل کنید سپس SNR را چک کنید ببینید بالا میره یا خیر اگر نرفت مشکل از این نیست )
احتمال داره سیمکشی داخل منزل شما مشکل داشته باشه اگر سیمکشی خونه شما قدیمی نیست این مورد درصد کمی داره دو مورد بالا پر تاثیر ترین در این مورد هستن اگر کابل پست کوچه تا منزل شما قدیمی هست باید عوض کنید جدید بخرید و به مخابرات بگید بیاد وصل کنه .
اگر خواستید کابل تلفن بخرید 06 چهار زوج بخرید
در غیر این صورت اگر حال و حوصله این ازمون خطا ها و مخابرات رفتن و حل مشکل را ندارید مجبور هستید بیخیال adsl بشید و سراغ مودم 4G برید بی سیم .
مشکل شما ربطی به شرکت سرویس دهنده نداره شما مشکل کیفیت خط نویز بالا دارید که نمیتوانید سرعت بالا تری روش فعال کنند و همچنین قطعی وصل خواهید داشت .
همچنین از طریق پارس انلاین میتوانید درخاست کارشناس کنید بیان برسی کنند هم از داخل مخابرات پورت شما را هم پست کوچه و منزل را اگر امدن کاری نتوانستند کنند وظیفه انها هست برای ل مشکل میتوانید به سامانه 195 شکایت کنید در وزارت مربطوه و انها پیگیری برسی میکنند .
بهتره بود وارد پنل مودم خود بشید از قسمت Status اون پایین SNR ها عکس میذاشتید بهتر راهنمایی میکردم
موفق باشید
ویرایش توسط مینا-صیفی : September 14th, 2019 در ساعت 09:56
-
تعداد تشکر ها از مینا-صیفی به دلیل پست مفید
-
September 14th, 2019, 09:53
#4
پاسخ : مشکل با پورت مخابراتی
از طریق خوده پارس آنلاین چندین بار زنگ بزن پشتیبانی که تیکت برات ثبت کنن (تعداد تماسات بره بالا) بعد زنگ بزن صحبت کن خودشون اقدام می کنن به مخابرات اعلام م یکنن که بررسی کنن
و اینکه شکایت هم کن به 2020 و فکر کنم 195 هست برای adsl بعد از چند وقت به نتیجه میرسی
-
-
October 12th, 2019, 15:51
#5
عضو انجمن
پاسخ : مشکل با پورت مخابراتی
ببینید اگه داخلی رو چک کردید و اوکی بوده 2 حالت داره
1 - از پورتتون باشه
2 - از آبونه و مرکزی محله شما باشه
برید mdf مرکز مخابراتیتون و بگید مودم بذارن وصل کنن به پورتتون ، زنگ بزنید پشتیبانی ببینید اون موقع خطتون تا چند مگ میکشه اگر کیفیت خوب بود یعنی پورتتون سالمه و از مرکز مخابراتی تا محل زندگیتونه مشکل
برای تعویض آبونه و مرکزی باید شرکت اینترنتتون و خودتون درخواست بدید به مخابرات ، بگید داخلی سالمه پورت هم سالمه پس آبونه و مرکزیم مشکل داره برام عوضش کنید
اگر همکاری نکردن سازمان تنظیم از مخابرات شکایت کنید ...
-
-
October 12th, 2019, 16:05
#6
پاسخ : مشکل با پورت مخابراتی

نوشته اصلی توسط
mehrania
سلام
من از شرکت پارس انلاین سرویس adsl 16 مگابیت دارم اما سرعت دانلود بیشتر از 400 کیلوبایت نمیشه ، با پشتیبانی که صحبت کردم و با بالابردن سرعت از طرف مرکز به شدت نویز و قطعی ایجاد میشه و با آزمون و خطا فهمیدیم که برای اتصال مداوم همین سرعت باید باشه و راهی نیست
حتی کارشناس فرستادند و از جلوی در خونه تا جایی مودم هستش سیم کشیدیم و روی خط به جز مودم هیچ تلفنی هم وصل نیست ولی فرقی نکرد .
البته قبلش از آسیاتک سرویس داشتم که فکر میکردم مشکل از اسیاتک هست و شرکت عوض کردم ولی بعدن با حرف پشتیبانی که حرف زدیم فهمیدیم مشکل از پورت مخابراتی هستش
بعد چون من گیم انلاین میزنم و دانلود و ... دارم به شدت سرعت برام مهمه
الان سوالم اینه که من چیکار میتونم بکنم که سرعت افزایش پیدا بکنه ؟ یعنی چیزی هست که برم مخابرات و درخواست بدم ؟
ممنون میشم راهنمایی کنید
سلام
مشکل از پورت مخابراتی هست.
باید به مخابراتی که ازش خط دارید برید درخواست ارتقا پورت بدید حل میشه.
کانفیگ فنی و امنیتی سیستم عامل و انواع کنترل پنل های لینوکس cPanel - Directadmin همراه با 8 سال تجربه پذیرفته می شود .
Telegram:
@ramezanniay_mehrshad
-