نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

موضوع: █ سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان: هر پیامک 10 ریال ارزان میشود!

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو انجمن payamkutah آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2016
    محل سکونت
    Azarbayjan - Tabriz
    نوشته ها
    102
    تشکر تشکر کرده 
    624
    تشکر تشکر شده 
    328
    تشکر شده در
    245 پست

    پیش فرض █ سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان: هر پیامک 10 ریال ارزان میشود!

    هر پیامک ۱۰ ریال ارزان می‌شود



    سازمان حمایت مصرف‌کنندگان اعلام کرد: اخذ ۱۰ ریال بابت ارسال هر پیامک از سوی اپراتورها که طی دو سال اخیر از مشترکان صورت گرفته است، از این پس متوقف می‌شود.


    به گزارش ایسنا، استناد مفاد بند (ز) تبصره ۱۹ قانون بودجه سال ۱۳۹۴، اپراتورهای ارائه دهنده خدمات تلفن همراه موظف بودند علاوه بر قیمت هر پیامک، مبلغ ١٠ ریال از استفاده کنندگان خدمات مزبور دریافت و به حساب درآمد عمومی نزد خزانه داری کل کشور واریز کنند تا در موارد تعیین شده در قانون هزینه شود.


    در سال گذشته نیز علی رغم اینکه حکم فوق الذکر در تبصره های قانون بودجه سال نیامده بود اما در جداول مربوط به منابع درآمدی دولت، ذکر و مانند سال ۱۳۹۴ درج شده بود که بر همین اساس نیز اپراتورهای تلفن همراه شامل همراه اول، ایرانسل و رایتل اخذ مبلغ ۱۰ ریال ‌بابت ‌ارسال ‌هر پیامک‌ را در سال ۱۳۹۵ نیز ادامه ‌داده ‌و از مشترکان‌ دریافت می‌کردند در حالیکه مجوز قانونی لازم را نداشتند.


    طبق اعلام سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، در این راستا این سازمان با استناد به ماده ۳۷ قانون محاسبات عمومی کشور که به صراحت اعلام داشته است "هر واریزی به حساب درآمد عمومی نیاز به مجوز قانونی دارد" و به جهت استیفای حقوق مصرف کنندگان، مکاتبات و پیگیری های لازم را از طریق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و سایر مراجع ذیربط انجام داد که نهایتا سازمان مذکور توقف دریافت مبلغ ۱۰ ریال به ازای هر پیامک از مشترکان تلفن همراه را به اپراتورهای مربوطه اعلام و ابلاغ کرد.


    بنابراین از تاریخ ابلاغ نامه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خرداد ماه سال جاری اخذ مبلغ ۱۰ ریال بابت ارسال هر پیامک، متوقف شد.


    شایان ذکر است موضوع استرداد وجوه اضافی دریافتی و واریز شده به خزانه از حساب اپراتورها، توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تحت پیگیری است که به محض حصول نتیجه مراتب به اطلاع مصرف کنندگان خواهد رسید.


    بر اساس این گزارش، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرده که به جهت کمک به پیگیری بهتر کشف و رسیدگی به تخلفات اقتصادی، هرگونه شکایت در این رابطه به سامانه ۱۲۴ این سازمان در سراسر کشور اعلام شود تا مراتب بررسی و متناسباً اعمال قانون شود.


    لینک خبر در سایت سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان

  2. تعداد تشکر ها از payamkutah به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ماژول پیامک پیشرفته whmcs با قابلیت ارسال از طریق سیم کارت و کلیه پنل های پیامکی با امکانات ویژه
    توسط lizard.tiny در انجمن فروش انواع ماژول،پلاگین،قالب،افزونه،امکانات سفارشی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: January 18th, 2017, 23:42
  2. درخواست پنل پیام کوتاه خط خدماتی با کیفیت بالا بدون حذف پیامک
    توسط soheil869 در انجمن درخواست پنل پیام کوتاه،پیام رسان اجتماعی،تلفن مجازی
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: January 12th, 2017, 11:55
  3. نیاز به یک پنل پیام کوتاه با قابلیت پاسخگویی خودکار به صورت رندوم با اس ام اس های از پیش تعریف شده دارم
    توسط آگونیس در انجمن درخواست پنل پیام کوتاه،پیام رسان اجتماعی،تلفن مجازی
    پاسخ ها: 27
    آخرين نوشته: December 15th, 2014, 11:43

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •