پشتيباني مشتريان نماينده با خودِ نماينده است يا با اون جايي كه ريسلر از اونجا هاست خريده؟
پشتيباني مشتريان نماينده با خودِ نماينده است يا با اون جايي كه ريسلر از اونجا هاست خريده؟
مشتری شما رو میشناسه، ربطی به سرویس دهنده اصلی نداره ...
بستگی به توافق طرفین داره
در نمایندگی درصدی خود مشخص هست که پشتیبانی با هاستینگ هست
اما در نمایندگی حجمی چون معمولا ریسلر نمی خاد مشتریان از وجود وب هاستینگ اصلی مطلع بشن بصورت عرف ساپورت به عهده خود ریسلر هست
فن آوری اطلاعات دهکده وب، 7 سال سابقه موفق در میزبانی وب، سخت افزار، شبکه و طراحی وب سایت www.webvillage.ir
تلفن دفتر روابط عمومی و فروش 3093*3775*025
با سلام ،
مطمئنا با خود نماینده است ، مگر اینکه پشتیبانی خارج از دسترسی های نماینده باشد که نماینده باید خود مستقیما از مدیر نمایندگی هاست خود طلب پشتیبانی کند .
موفق باشید .
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)