سلام من میخواستم یه سیستم تیکت و پشتیبانی میخواستم بسازم برای یه شرکت که اصلا بخش های فروش و خرید محصولات و اتصال به سرور و... رو لازم ندارم چیزی که لازم دارم اینا هستن
1- سیستم تیکت
2- ادمین ها بتونن برای کاربرا شون یه فایل ارسال کنن که شامل اپدیت یه برنامه باشه و حتمااا وقتی که این پیام باز توسط کاربر باز بشه ادمین ها بتونن ببینن که کاربر اون رو خونده
3- یه جدول داشته باشه که میزان بدهی و پول پرداختی و تاریخ اتمام لایسنس رو ... رو نوشته باشه و اطلاع رسانی مثل الارم یا ایمیل یا اس ام اس
دوستان این whmcs رو پیش نهاد کردن کردن منم تا به حال با این کار نکردم این اولی رو که داره ولی دومی و سومی رو نمیدونم داره یا نه ؟
whmcs پاسخ گو نیاز های من هست؟
یا اگه نیست چی پیشنهاد میدین؟
لطفا یه کم منو راهنمایی کنین بفهمم چی به چیه
پست های آموزشی توی انجمن رو تا حدودی خوندم