من یه سرور EX40-Hybrid (30 TB) مربوط از هتزنر آلمان از یکی از دوستان حاظر در انجمن تهیه کردم
البته هزینه سیتاپ ندادم چون سرور از قبل اماده داشتن

داخل پنل هتزنر تب Hardware برای من وجود نداره !
همچنین تب Backup پیام . عدم دسترسی میده !

ماه اول سرور مشکلی نداشت ماه دوم که 1/12/2015 شارژ کردم . تا الان دو بار و هر بار هم یک روز سرور قطع بود!
که به گفتی فروشنده هارد مشکل داره . اما زمانی که vmware قطع بود . آیپی اصلی پینگ میداد و با putty که میخواستم وارد بشم . درخواست سرتیفیکت میکرد ! . البته با این ویندوز قبلا به شل وصل شده بودم

الان یه سرور دیگه تهیه کردم و دارم انتقال میدم !
بنظر شما اگه از فروشنده درخواست کنم سرور برای چک سختافزاری به دیتاسنتر تیکت بزنه . مشکل برطرف میشه !؟
یعنی هتزنر در این گونه موارد مشکل برطرف میکنه !؟


با نصب مجدد vmware همه سرورهای مجازی از بین میرن یا قابل بازیابی هستن ؟