-
عضو انجمن
آپ تایم نمایندگی
سلام به همه دوستان
من یه سوال دارم، وقتی شما نمایندگی هاستینگ(reseller) میگیرید، چقدر down بودن سرور تو یه روز معقول هست (مثلا چند ساعت؟) و اگه از اون حد گذشت باید طرف که بهتون نمایندگی داده چیکار کنه (جریمه، معذرت خواهی ....)؟
وقتی زنگ میزنید طرف در حالتی که نمیدونه کی درست میشه چی باید بگه و اگه بگه نیم ساعت دیگه درست میشه و تا چند ساعت بعد درست نشه و شما هم به مشتری بگید نیم ساعت دیگه درست میشه بعد مشتری بعد از نیم ساعت اینقدر زنگ بزنه که مجبور بشید موبایلتون رو خاموش کنید یا بهش دروغ بگید و نهایتا هم کلی پول مشتری رو پس بدین، تکلیف چیه؟ اصلا پول به جهنم این اعصاب شما که دچار فرسایش میشه رو چطوری باید جبران کرد؟ یه ماه زحمت میکشید چهار تا مشتری جمع میکنی، یه روزه میدن به باد!
وقتی موقع ثبت نمایندگی در مورد آپ تایم سوال میکنی بهتون بگه ما چند تا سرور داریم و اگه یکیش مشکل پیدا کنه میره رو اون یکی و ... و بعد از یه هفته موقع down بودن بگه مشکل فلان سایت بوده همه سایتها رو محدود کردیم و ... باید بهش چی گفت؟
لطفا نظرتون رو بگید.
بقیه داستان رو اگه لازم شد شرح میدم.
یه سوال فنی هم بپرسم، البته اگه خنده دار بود نخندید لطفا! اگه من نمایندگی رو به VPS تبدیل کنم باز در صورت down شدن اینا منم down میشم درسته؟ یا اینکه دیگه میشه به مشتری تضمین آپ تایم داد؟
-
-
May 13th, 2009 19:22
# ADS
-
عضو انجمن
پاسخ : آپ تایم نمایندگی
در راستای کمی روشنتر شدن موضوع
این گزارش خرابی صبح:
Operation restored at 2009-05-13 10:11:57.
Url was down as a result of:
Http error:Http_client.No_reply
First error was detected at 2009-05-13 04:08:40
Last error was detected at 2009-05-13 10:11:34
Downtime total 6 hour(s) 2 min(s) 54 sec(s).
Check failures total: 7.
بعدازظهر هم که خراب شده هنوز درست نشده ، این اولین پیغام خطا:
Error was detected at 2009-05-13 14:44:37
یعنی بعد از 6 ساعت downبودن فقط 4 ساعت و نیم آپ بوده و دوباره داون شده! تا حالا هم درست نشده حالا تا کی ادامه داشته باشه با خداست
حالا لطفا بگید همچین چیزی طبیعی هست و من بیخودی توقع داون نبودن اونم به مدت 6 ساعت رو دارم یا اینکه نه نباید همچین چیزی اتفاق بیفته. (من فقط میخوام بدونم من توقعام زیاد هست یا اینکه هر چی مشکلدار هست به پست من میخوره، چون این سومین سروری هست که به خاطر مشکلات اینچنینی دارم جابهجا میشم و دیگه خسته شدم و دوست ندارم دوباره برم یه جای دیگه)
-
-
پاسخ : آپ تایم نمایندگی
والا منطقی که نیست. اما مهم اینه که این اتفاق چند وقت یکبار پیش بیاد. حالا سالی یک دفعه رو میشه گذشت اما ماهی یکدفعه یا حتی 3 ماه یکدفعه نمیشه گذشت.
یعنی هم سه سروری که شما رفتید همین مشکل رو داشتن؟؟؟
-
-
عضو انجمن
پاسخ : آپ تایم نمایندگی
نوشته اصلی توسط
طاهرنژاد
یعنی هم سه سروری که شما رفتید همین مشکل رو داشتن؟؟؟
سرور اول خوب بود که مشکل تحریم سی پنل پیش اومد، بعدش گفتن منتقلتون میکنیم یه جای دیگه و منتقل کردن، بعد از یکی دو هفته تقریبا هر روز یکی دو ساعت مشکل دسترسی به سرور بود، IP مال ترکیه بود اما به من میگفتن تو کانادا هست(هنوز هم نمیدونم راست میگفتن یا نه)
کنترل پنل رو هم از سیپنل تغییر دادن به دایرکت ادمین که نصف مشتریها پرید!
خلاصه اینقدر غر زدم تا دوباره یه سرور از Iweb گرفتن و این شد سومی! این سومی هم یه مدت خوب بود اما بعد از یه مدت دوباره دچار مشکل شد بعضی وقتها Nameserver مشکل داشت(از ایران که میزدی میزد نیست اما با پروکسی که میرفتی میرفت تو سایت sedoparking.com) و بعضی وقتها هم کاملا down بود. این شد که یه روز بهشون گفتم که من هر چی زحمت میکشم مشتری جذب کنم شما میدید به باد! گفتن مشکلات سرور به خاطر فروش آزاد هاست هست و کاربران مشکل ایجاد میکنن، قرار شد یه سرور دیگه بگیرن و سایت های خودشون و من بره رو اون سرور و کاربرانی که سایتهای با مشکل دانلود زیاد و اسپم و اینچیزا داشتن رو همون سرور قبلی بمونن و به یه شرکت دیگه واگذار بشن
اما این کار انتقال به سرور جدید رو اینقدر طول دادن که دیگه کم مونده بود مشتری ها من رو بزنن! خلاصه بعد از حدود 4 روز به این نتیجه رسیدم که با اینا نمیشه سر کرد و رفتم سراغ یه شرکت دیگه. این شرکت جدید رو با کلی تحقیقات انتخاب کردم و پشتیبانی اولیهاشون هم خیلی خوب بود، ظرف چند ساعت سایت ها رو برام منتقل کردن و بعد هم مشکلاتی که بود یکی یکی رفع کردن، اما هنوز یه هفته نشده که امروز این مشکل پیش اومد. مشتریها هم به خاطر اون مشکل انتقال یه هفتهای تا چند دقیقه سایتشون باز نمیشه شروع میکنن با داد و بیداد، هر توضیحی هم که بدی فایده نداره.
البته من از رفتار هیچ کدوم از شرکتها ناراحت نیستم، به نظرم شرکت اول اطلاعات فنی لازم برای مدیریت سرور رو نداشت و نمیتونست به خوبی سرور رو مدیریت کنه (مثلا یه مشکلی رو که تو این شرکت جدید برام حل کردن، اونا میگفتن اصلا حل نمیشه!)
این شرکت جدید مدیر فنی و پشتیبانی نسبتا خوبی داره ولی الان به نظرم میرسه که نیرو کم داره و برای تعداد سایتی که رو سرور داره باید نیروهاش رو بیشتر کنه، البته هنوز دلیل مشکل امروز رو نتونستم ازشون بپرسم(تلفن رو جواب نمیدادن و سایتشون هم که downبود که برم تو قسمت پشتیبانی)، امیدوارم این آخرین بار باشه و مجبور نشم دوباره جابهجا بشم.
جالبه که این مشکلات همه تو هاست لینوکس بوده ، در مورد هاست ویندوز هنوز از اون شرکتی که اون اول سرویس گرفتم سرویس دارم و هیچ مشکلی هم نداشته و نداره.
ببخشید اگه طولانی شد، یه خورده حالت درد و دل پیدا کرد!
-
-
پاسخ : آپ تایم نمایندگی
همانطوری که دوست عزیزمون " طاهرنژاد " گفتن باید انجام داد
نمیشه طرف دیگه 100% آپتایم سرورشو تضمین کنه ...
اما این وضعی هم که شما میفرمایید نمیشه!
به این میگن عدم همکاری سرویس دهندهبا شما...
شما باید یک قرارداد میگفرتید و تو قرارداد هم مینوشتید که در صورت فلان مشکل..... حالا جریمه یا .... بپردازند.
اصولا" باید جریمه بهتون بپردازند ...... ( چون باعث ضرر مالی شما شدند )
(" این ها نظرات شخصی بنده بود . انتخاب با شماست!")
-
تعداد تشکر ها ازWebRang به دلیل پست مفید
-
عضو انجمن
پاسخ : آپ تایم نمایندگی
نوشته اصلی توسط
tasnimsg
یه سوال فنی هم بپرسم، البته اگه خنده دار بود نخندید لطفا! اگه من نمایندگی رو به vps تبدیل کنم باز در صورت down شدن اینا منم down میشم درسته؟ یا اینکه دیگه میشه به مشتری تضمین آپ تایم داد؟
دوستان این سوال منو جواب ندادند!
-
-
پاسخ : آپ تایم نمایندگی
یه سوال فنی هم بپرسم، البته اگه خنده دار بود نخندید لطفا! اگه من نمایندگی رو به vps تبدیل کنم باز در صورت down شدن اینا منم down میشم درسته؟ یا اینکه دیگه میشه به مشتری تضمین آپ تایم داد؟
چه شما رسیلر باشید !
چه وی پی اس ( سرور مجازی ) باشید!
چه vds هم باشید!
به هر حال زیر مجموعه و جزءای از سرور اصلی هستید!
اگر سرور اختصاصی ( اصلی ) دان بشه ...
وی پی اس و رسیلر شما هم دان خواهد شد!
ولی اصولا" کسانی که ارایه خدمات وی پی اس میدن ... منابع سرور رو ه حدی بالا میبرن که سرور مجازی ( مشتری) مشکل دان از طرف سرور اصلی نداشته باشه!
موفق و پیروز باشید.
-
تعداد تشکر ها از WebRang به دلیل پست مفید
-
پاسخ : آپ تایم نمایندگی
شما نیازی نیست که به خاطر یه سری دان تایم های یه سری شرکت ها !
هزینه زیادی بکنین و سرور مجازی بگیرید!
(چرا؟ چون دان تایم نداشته باشید)
تو همین فروم دوستانی هستند که رسیلر و ویپی اس ارایه میدن با آپتایم بالا!
بهتره خوب تصمیم بگیرید!
( نظر شخصی من بود - انتخاب با شماست! )
-
تعداد تشکر ها ازWebRang به دلیل پست مفید
-
مدیر کل
پاسخ : آپ تایم نمایندگی
من یه سوال دارم، وقتی شما نمایندگی هاستینگ(reseller) میگیرید، چقدر down بودن سرور تو یه روز معقول هست (مثلا چند ساعت؟) و اگه از اون حد گذشت باید طرف که بهتون نمایندگی داده چیکار کنه (جریمه، معذرت خواهی ....)؟
والا وقتی شما میخرید باید 100% اپتایم باشه ولی دیگه به اون طرف بستگی داره به شما چندی بده
وقتی زنگ میزنید طرف در حالتی که نمیدونه کی درست میشه چی باید بگه و اگه بگه نیم ساعت دیگه درست میشه و تا چند ساعت بعد درست نشه و شما هم به مشتری بگید نیم ساعت دیگه درست میشه بعد مشتری بعد از نیم ساعت اینقدر زنگ بزنه که مجبور بشید موبایلتون رو خاموش کنید یا بهش دروغ بگید و نهایتا هم کلی پول مشتری رو پس بدین، تکلیف چیه؟ اصلا پول به جهنم این اعصاب شما که دچار فرسایش میشه رو چطوری باید جبران کرد؟ یه ماه زحمت میکشید چهار تا مشتری جمع میکنی، یه روزه میدن به باد!
خوب شاید دیتا سنتر گفته نیم ساعت و بعد نیم ساعت درست نشده
وقتی موقع ثبت نمایندگی در مورد آپ تایم سوال میکنی بهتون بگه ما چند تا سرور داریم و اگه یکیش مشکل پیدا کنه میره رو اون یکی و ... و بعد از یه هفته موقع down بودن بگه مشکل فلان سایت بوده همه سایتها رو محدود کردیم و ... باید بهش چی گفت؟
چرتی بیشتر نیست قیمت این مدل هاست دانشگاه ها هم از پسشون بر نمیاند چه برسه یه هاست فروش
شما اگه هزینشو داریه یه سرور اختصاصی بگیر از همه این مشکلا راجت شو
برای پیش رفت در علم آسانسوری وجود ندارد پله ها را باید پیاده رفت /./ همیشه این یادتان باشد که دست بالای دست بسیار است.
يادمان باشد براي يك بار ايستادن صد ها بار افتاده ايم /./ بک آپ مهمترین رمز موفقیت هاستینگ /./ امنیت مطلق نیست.
ارتباط مستقیم با من :
Admin -{(@)}- WebHostingTalk . ir
-
تعداد تشکر ها از Vahid به دلیل پست مفید
-
May 13th, 2009, 22:11
#10
پاسخ : آپ تایم نمایندگی
چرتی بیشتر نیست قیمت این مدل هاست دانشگاه ها هم از پسشون بر نمیاند چه برسه یه هاست فروش
شما اگه هزینشو داریه یه سرور اختصاصی بگیر از همه این مشکلا راجت شو
یعنی ایشون برن هزینه گزافی رو بدن به سرور اختصاصی راحت میشن ؟!
پشتیبانی و مدیریت سرور اختصاصی برای این بنده خدا میتونه کار راحتی باشه و هزینه ای نداشته باشه؟!
( پشتیبانی و مدیریت خوب و عالی )
همه رو نباید به یه چشم دید!
همه که سرویس بد نمیدن!
من با این حرف موافق نیستم!
بهتره ایشون دنبال یه سرویس رسیلر یا وی پی اس خوب باشه!
( نظر شخصی بود )
موفق و پیروز باشید.
-
تعداد تشکر ها ازWebRang به دلیل پست مفید