با سلام خدمت همکاران.
چند وقت پیش یک مشتری که چند ماه پرداخت های منظمی داشت در مورد سرور اختصاصی تماس گرفت و بابت پرداخت هزینه خود مهلت خواست.
طبق معمول همه همکاران مهلت رو دادیم اما نزدیک به تمدید ماه دیگر دیدم در چند روز چند ترابایت اطلاعات خود را انتقال داده است به سرور دیگری.
حدود 500 هزار تومان در رابطه با این قضیه ضرر کردیم. و کاربر هم مثل آب خوردن پول رو خورد و متاسفانه با بررسی پیدا نکردیم سرور های مقصد رو وگرنه سرور های مقصد فرمت شده بود!
بعد از تحقیق در رابطه با این کاربر دیدیم خیلی از همکاران هم شاهد کلاهبرداری های این کاربر بوده اند.
تا به امروز که یکی دیگه از کاربران ما که عضو این انجمن هم هستند و قطعا این پست را می خوانند قرار بود هزینه سرور خود را 20 روز پیش برای ما واریز کنند که هر روز امروز و فردا می کردند!
اول بار دیشب اعلام کردند که قرار بوده فردی هزینه 200 هزار تومان رو براشون واریز کنه(که بدهی ایشون به ما 440 هزار تومان بوده) که بعدش انکار کردند و گفتند فردا خودشون بانک میرند و هزینه رو واریز می کنند
قرار بود تا حداکثر امروز ساعت1 واریز کنند
سپس ساعت 30 دقیقه هم گذشته و کاربر دلایل زیر رو اورده :
1- کاربر : داخل ماشین هستم به سمت بانک!
ما : داخل ماشین هستید با موبایل پس پرا پیام که ارسال می کنید اول حرفهاتون Bold نیست و سریع جواب می دید!
2-کاربر : رایتل دارم! تماس بگیرید صدای ماشین رو بشنوید.
(اینجا فکر کردند بنده تماس نخواهم گرفت!!)
ما: تماس گرفتیم نه صدای ماشینی بود نه خیابانی!
جالب اینجاست با کمال پرویی کاربر اعلام کردند فقط 250 هزار تومان رو از بدهیشون پرداخت می کنند و دستشون تنگ هست!(با گذشت بیشتر از 20 روز از مهلت قبلی برای واریز بدهی).
اینجا دیگه معلوم شد همش دارند دروغ می گویند سرورشون رو خاموش کردیم.
نظر شما همکاران در اینگونه برخورد ها از سمت کاربران چیست ؟
چرا بعضی همکاران سرور قسطی یا یورو پایین می گیرند یا هزینه مالیات سرور رو نمی گیرند که اختلاف بین همکاران به وجود بیاد ؟