سلام خدمت شما
دوستان کسی از قابلیت email piping استفاده میکنه؟
بنده تنظیمات ایمیل و forwarder رو انجام دادم.منتها فقط کاربر میتونه تیکت جدید ایجاد کنه یا با ایمیل پاسخ بده.

ایجاد تیکت با ایمیل کاربر انجام میشه
پاسخ به تیکت توسط کاربر انجام میشه
مدیر با reply کردن ایمیل پایخش ثبت نمیشه و توی لاگ ها Ticket Id not found میده...بعد از ارسال تیکت توسط کاربر به مدیر یه ایمیلی میاد که درخواست جدید باز شد...همون ایمیل reply میشه به ایمیل دپارتمان مورد نظر...عنوان هم دست نخورده..اما ثبت نمیشه.

کسی در این مورد اطلاع داره؟