با سلام خدمت دوستان ....
سایت های فروشگاهی ( برای مثال ای.سام ) که به صورت واسطه بین خریدار و فروشنده عمل میکنند ، در صورت بروز اختلاف بین فروشنده و خریدار ، چه طور کیفیت محصول و ارسال محصول رو مورد بررسی قرار میدند ؟ تا بتونند به درستی داوری کرده و حق رو به یکی از طرفین بدند ؟
بیشتر منظورم در رابطه با پبگیری ارسال از طریق پست هستش ! که چجوری پیگیری میکنند ! فقط از http://tntsearch.post.ir کمک میگیرند ؟ و سایت فوق در مورد همه نوع خدمات پستی ( روش ارسال ) اطلاعات میده ؟ یا مرجع دیگه ای هم برای پیگیری غیر حضوری که از اعتبار کافی برخوردار باشه وجود داره ؟
در کل ممنون میشم در مورد روند داوری در سایت های فروشگاهی اینچنینی راهنمایی کنید ؟
ممنون ...
- - - Updated - - -
کسی نظری نداره ؟