-
April 12th, 2015, 21:18
#1
راه های ارتباطی با کاربران
درود بر همه گی..
دوستان یک سوالی دارم از آنجایی که هرشرکتی باید حیطه ی کار خود را حفظ نمایید و اولین اصول اصلی هم مشتری مداری و پشتیبانی دقیق هستش، آیا استفاده از وایبر و یاهو مسنجر برای پشتیبانی های مشتری ها به نظر شما سطح کاری و اعتماد افراد را پائین می آورد نسبت به شرکت.؟
به صورت کامل عرض کنم که ما قرار هستش که بخش مسنجر برای شرکت راه اندازی کنیم اما از اونجایی که بحث اعتماد سازی و.. هستش میخواییم ببینیم شخص خریداری آیا با دیدن پشتیبانی های از قبیل یاهو مسنجر و وایبر و.. به غیر از پشتیبانی آنلاین دچار شک میشود یا خیر؟
با تشکر از شما.
-
-
April 12th, 2015 21:18
# ADS
-
April 12th, 2015, 21:28
#2
پاسخ : راه های ارتباطی با کاربران
کاربر با مشاهده مسنجرهای پشتیبانی دچار شک و تردید نمیشه.
فقط پرستیژ و کلاس کاری شرکت شما رو میرسونه.
چت آنلاین (تحت وبسایت) برای بخش فروش
تماس تلفنی برای بخش فروش و پشتیبانی
سیستم تیکتینگ برای بخش پشتیبانی و فروش
این سیستم میتونه یکی از بهترین انتخاباتون باشه.
-
تعداد تشکر ها از 1eng.ir به دلیل پست مفید
-
April 12th, 2015, 21:31
#3
عضو جدید
پاسخ : راه های ارتباطی با کاربران
اگر شرکت ثبت شده باشه و شماره ثابت و آدرس داشته باشه، چه اشکال داره پشتیبانی در وایبر هم داشته باشه؟
ولی... برای من همیشه سوال بوده که چرا مدیران محترم هاستینگ ( همه نه اما اونهایی ک توی مسنجر با اونها چت کردم ) توی تیکت و ایمیل خیلی مودبانه جواب میدن، اما توی مسنجر طرز برخوردشون متفاوته! اصلا آدم رو از خرید منصرف میکنند! پیشنهاد من اینه که به همون آرامی و متانت تیکت در وایبر یاهو مسنجر و غیره با مشتریها برخورد بفرمایید.
-
تعداد تشکر ها از 525214 به دلیل پست مفید
-
April 12th, 2015, 21:35
#4
پاسخ : راه های ارتباطی با کاربران
ممنون از هردو عزیز...دچار شک هایی بودیم برای شروعش این پروژه.
برای هر بخش از پشتیبانی ما یه مسئول قرار دادیم که با شرایط حقوقی و حقیقی با کاربران برخورد کنند. امیدواریم که این بخش مسنجر سایت دچار اشتباه نشه برای کاربران.با تشکر ./
-
-
April 12th, 2015, 21:48
#5
عضو انجمن
پاسخ : راه های ارتباطی با کاربران
با درود و احترام.
متاسفانه بحث پرستیژ در اکثر مواقع یک بحث بیخوده و شما توجه کنید که اصول کارتون درسته یا خیر؟
برای راحتی مشتری و خود شرکت در حال حاضر مسنجرها بهترین راه هستند چون خیلی راحت با مشتریها و همکارانتون در ارتباط هستید.
وقتی هم تعداد مشتریها بسیار زیاد شد و مهمتر از اون تعداد درخواستها فوق العاده بالا زد میتونید از مسنجرها استفاده نکنید و یا اوپراتورهاتون رو بیشتر کنید.
سعی کنید فرهنگ سازی کنید نه فرهنگ غلط رو پیروی کنید.
پیروز باشید.
انسان های مثبت و موفق همیشه درباره راه حل ها فکر و صحبت میکنند و انسان های ناموفق درمورد مشکلات.
شما جزو کدام گروه هستید؟
-
تعداد تشکر ها از TN Projects به دلیل پست مفید