سلام خدمت همکاران
مشکلی برایم پیش آمده که شارژ موجود در پنل نمایندگی بنده الان صفر شده.البته 11دلار حدودا فکر می کنم در حساب بوده اما چون مدتی هست در زمینه هاستینگ فعالیت نمی کنم این شارژ 1-2سال استفاده نشده بود و بعد 1.5سال حدودا(دقیقا نمی دونم)وارد پنل شدم و دیدم 0$ موجودی دارم.
کسی نمی دونه پرا با این شرایط حسابم صفر شده؟ برای پیگیری و پشتیبانی باید چه کرد؟
نمایندگی به صورت مستقیم توسط رسیلو نبوده و از همکاران گرفتم.پشتیبانی دامین هم که مربوط به انها نیست و طبق نوشته سودی ندارند تا بخوان پشتیبانی کنند.
راهنمایی می فرمایید؟