سلام
اول ازمدیران میخوام این تاپیک روپاک نکنند...
چهارروزپیش یه مشتری یاهومارواددکرد...
گفت نمیدونم میخوام اسپانسربشی و...
من اول قبول نکردم بعدش گفتم اسپانسرکه نمیشه امامیتونم نصف هزینه هاست روبگیرم.
این اقاقبول کرد.
ماهاست روسریعا تحویل دادیم وایشون بعد دوروز پول روواریز کردن.
ماگفتیم عیبی نداره
ایشون گفتند خودم بک اپ ریستور میکنم وماگفتیم باشه خودت ریستور کن.
من دوروز نیومدم تویاهو(پشتیبانی آنلاین وتیکت اکی بود)
امروز رفتم تویاهو دیدم انواع فحش ها داده شده.
من بهش باصبرگفتم عزیزمن چیشده؟
گفت هرجا رفتم گفتندکه بایدمدیرسایت بک اپ ریستور کنه.
بهش گفتم مگه نمیتونستی تیکت بزنی؟
گفت حالاواسم ریستور کن:گفتم باشه یه ساعتی طول میکشه.
شروع کردم به ریستور.
تویاهو آن نشدم دیگه اما بک آپ همون موقع ریستور شد.
الآن رفتم تویاهو میبینم باز انواع فحش ها واسم رزرو شده.
ایشون بدون اینکه به سی پنل نگاه کنه وببینه که همه فایل هاش انتقال پیدا کردن باز سروصدا راه انداخته.
خب به نظرتون بااین آقا چکارکنم؟
به دردسرش می ارزه که باهاش همکاری کنم درادامه راه؟
دیگه صبرازاین بیشتر؟
حالاجالب اینه گفتم لطفا درست صحبت کنید وگرنه اکانتتون بسته میشه:
گفت میرم شکایت میکنم.
حالااین حقش نیست همین الآن ساسپندبشه؟
بنظرتون دیگه چطوری باهاش صحبت کنم؟
اگه توهین کنم بهش بیاداینجا یه تاپیک بزنه همه میریزن توتاپیک آره فلانه و...
بااین که من چهارروزه دارم فحش میشنوم وباصبوری وعزیز جوابش رومیدم(باور کنید یک درصدهم تقصیر مانبوده).
منتظر پاسخ دوستان هستم...