-
June 29th, 2014, 09:58
#1
-
تعداد تشکر ها از Mr.Pouria به دلیل پست مفید
-
June 29th, 2014 09:58
# ADS
-
June 29th, 2014, 10:06
#2
پاسخ : مشکل با عدم کانکت شدن به اینترنت!

نوشته اصلی توسط
hadiroohi
سلام
مودم رو وقتی روی ppoe تنظیم میکنید VPI و VCI رو چند میزنید؟ واسه مخابرات فک کنم 0 و 33 باید وارد کنید
موفق باشید
همون حالت دیفالت مودم قرار دادم !
هم اکنون با این اعدادی که ذکر کردید تنظیم میکنم یک بار
- - - Updated - - -
وقتی بر روی 0 و 33 قرار میدم همش این ارور رو میده
ERROR: FAIL TO UPDATE! Duplicate to a VPI/VCI !
ارور رف شدش اما همچنان مشکل پا برجاست
ویرایش توسط Mr.Pouria : June 29th, 2014 در ساعت 10:09
-
تعداد تشکر ها از Mr.Pouria به دلیل پست مفید
-
June 29th, 2014, 10:27
#3
مدیر ارشد
پاسخ : مشکل با عدم کانکت شدن به اینترنت!
سلام
این مشکل ربطی به کندی سرعت ندارد و اگر در Brige کانکت می شود در حالت نیز باید PPPoE باید کانکت شود.
اما مشکل شما: مخابرات نیز در برخی شهرها برای امنیت اکانتها مانند اکثر شرکتهای خصوصی از سیستم ثبت مک آدرس استفاده می کند. بعد از اولین استفاده مک آدرس شما ثبت می شود و دیگر با مکها متفرقه امکان اتصال به اکانت وجود ندارد. از طرفی متاسفانه معمولا اپراتورهای پشتیبانی این شرکت اطلاعات بسیار بسیار اندکی دارند و حتی ممکن است کلمه " مک آدرس" برای آنها غریبه و بی معنی باشد ! به همین دلیل نیز به شما اعلام کرده اند که "به دلیل کندی سرعت وصل نمی شود" به هر حال چک کنید. اگر بعد از فعال شدن سرویس در اولین استفاده از کانکشن Brige استفاده نموده اید مک آدرس کارت شبکه سیستم شما ( و نه مودم) ثبت شده است. به نحوی باید ابتدا برای پشتیبانی توضیح دهید مک آدرس چیست؟ و سپس از آنها بخواهید مک قبلی را حذف کنند !
البته ممکن است مشکل از جایی دیگر نیز باشد. اما معمولا به دلیل مک آدرس است !
-
تعداد تشکر ها ازRamin به دلیل پست مفید
-
June 29th, 2014, 10:40
#4
پاسخ : مشکل با عدم کانکت شدن به اینترنت!

نوشته اصلی توسط
Raminn
سلام
این مشکل ربطی به کندی سرعت ندارد و اگر در Brige کانکت می شود در حالت نیز باید PPPoE باید کانکت شود.
اما مشکل شما: مخابرات نیز در برخی شهرها برای امنیت اکانتها مانند اکثر شرکتهای خصوصی از سیستم ثبت مک آدرس استفاده می کند. بعد از اولین استفاده مک آدرس شما ثبت می شود و دیگر با مکها متفرقه امکان اتصال به اکانت وجود ندارد. از طرفی متاسفانه معمولا اپراتورهای پشتیبانی این شرکت اطلاعات بسیار بسیار اندکی دارند و حتی ممکن است کلمه " مک آدرس" برای آنها غریبه و بی معنی باشد ! به همین دلیل نیز به شما اعلام کرده اند که "به دلیل کندی سرعت وصل نمی شود" به هر حال چک کنید. اگر بعد از فعال شدن سرویس در اولین استفاده از کانکشن Brige استفاده نموده اید مک آدرس کارت شبکه سیستم شما ( و نه مودم) ثبت شده است. به نحوی باید ابتدا برای پشتیبانی توضیح دهید مک آدرس چیست؟ و سپس از آنها بخواهید مک قبلی را حذف کنند !
البته ممکن است مشکل از جایی دیگر نیز باشد. اما معمولا به دلیل مک آدرس است !
سلام خدمت شما
من اولین بار به صورت PPPoe متصل شدم و بد از اینکه چند ساعت این مشکل عدم کانکت رو داشتم اومدم روی حالت Brige تست کردک که دیدم کانکت شد ! اما رو حالت pppOe هر کاری کردم نشد !!!!!!!!!
-
تعداد تشکر ها از Mr.Pouria به دلیل پست مفید
-
June 29th, 2014, 10:41
#5
مدیر ارشد
پاسخ : مشکل با عدم کانکت شدن به اینترنت!

نوشته اصلی توسط
Mr.Pouria
سلام خدمت شما
من اولین بار به صورت PPPoe متصل شدم و بد از اینکه چند ساعت این مشکل عدم کانکت رو داشتم اومدم روی حالت Brige تست کردک که دیدم کانکت شد ! اما رو حالت pppOe هر کاری کردم نشد !!!!!!!!!
به هر حال به نحوی چک کنید آیا در شهر شما مخابرات از مک آدس استفاده می کند یا خیر؟
اگر پاسخ مثبت بود که مشخص است باید با پشتیبانی تماس داشته باشید.اگر پاسخ منفی بود به دنبال گزینه های بعدی برای رفع مشکل باشید !
-
تعداد تشکر ها ازRamin به دلیل پست مفید
-
June 29th, 2014, 20:28
#6
پاسخ : مشکل با عدم کانکت شدن به اینترنت!
دوست من شما باید ای پی مودم و گت وی رو در Ipv4 ست کنی پشتیبانی مخابرات اصلا نمیدونه پینگ چی هست چه برسه به تنظیمات لول ! سرچ کن گوگل مشکلت حل میشه این لینک هم میتونه کمکت کنه
http://www.shatel.ir/PortalData/Subs...t/speed/4.html
که شما او دوتا دی ان اس های پایین رو بزن 4.2.2.1 و 8.8.8.8
-
تعداد تشکر ها از abedinam به دلیل پست مفید