خیر ندانسته قضاوت نکنید. پست هام پاک میشه جدیدا چون هر کی هر چی گفت نمیگم بله شما راست میگی. انتظار دوستان اینه هر کی اومد نوشت ماست سرمه ای هست یا سیاه شما جواب سومی بهش ندید و فقط بگید سرمه ای درسته یا سیاه!!!
چنین ادعایی نکردم من برادر عزیز. قرار نیست برای فهمیدن فرهنگ مردم خارج از ایران حتما سالها اونجا باشید، الحمدالله دست اندر کار اینترنت و یا هاستینگ هستید و با مفهوم تجارت جهانی آشنایی دارید و روابطی که همین الان بین شما و فلان سرویس دهنده خارجی هست می تونه طرز تفکر اونها رو نشون بده به شما و نیاز نیست سالها اونجا باشید![/quote]
سرویس دهنده لنگ ۱۰ تومن نیست اما خیریه هم نیست ، هر ساعت سرویسی که به شما میده بابتش هزینه اش رو پرداخت کرده از قبل. در ضمن احتمالا با سیستم حسابداری آشنایی دارید.۱ ریال هم ۱ ریال هست!
سایت فروشگاهی که هر ساعت بسته بودنش ضرر داره لنگ ۱۰ تومن نمیمونه و سالیانه تمدید می کنه یا نهایتا حواسش هست به سایتش.چطور هر ساعت بسته بودن سایت ایشون ضرره اما هر ساعت سرویسی که اون هاست به ایشون میده باید با مرام و معرفت باشه؟!
برادر من ۴ روز هست برف اومده قبول. مگه سرویس دهنده عدی گذاشته روز آخر گفته بیا پرداخت کن. مطلب رو بخونید بعد نظر بدید لطفا که این موارد پیش نیاد. عرض کردم سرویس دهنده ها معمولا از ۳ روز قبل فاکتور (حتی از ۱۰ روز قبل بعضا) به مشتری اطلاع میدن ، از زمان سررسید فاکتور حداقل سه روز زمان میدن برای پرداخت ، اگر انجام نشد سرویس ساسپند میشه ولی اگر پرداخت شه اتوماتیک باز میشه! بعد از ۷ روز یعنی ۱۰ روز از زمان سررسید (حداقل ۱۰ روز بعضا تا ۳۰ روز) بعد ترمینیت می کنند. این یعنی ۱۳ روز حداقل مهلت پرداخت بوده. پس نگید ۴ روز.
تاپیک رو و تمام نظرات رو کامل خوندم نه مثل شما ناقص که محاسبات رو متوجه نشدید. یک بار و ۱۰۰ بار نداریم. یه بار شما میخای مرام بذاره یه بار من یه بار علی یه بار نقی یه بار تقی!!
اولیش جمله ام کاملا گویای همه چیز بود. همه چیز رو با احساسات قاطی نکنید.